AndroidHealthClinic

welke studies doen de DBB forum leden???

ik Masturbeer xD in eindhoven:D

Nu tweede jaar HBO commerciele economie, over twee jaar klaar en dan mijn master halen op de HBS, dat zijn de plannen.:)

Laatst bewerkt:
Laatste jaar Hbo Technische Bedrijfskunde

Leve het vooroordeel: bodybuilders zijn allemaal domme spierbundels :rolleyes:

Ben al master in de communicatiewetenschappen, momenteel nog 2 jaartjes web developer/designer aan het bijdoen.

3e jaar Werktuigbouwkunde Niveau 4

Heb marketing en communicatie gedaan.

Ik wou net zeggen. 3/4 van de sjaken hier traint niet eens.

Ik doe HAVO op een prive school in enschede. 2 in 1 jaar. Hierna misschien VWO doen in 1 jaar of ik begin een HBO opleiding
.zit zelf al tijdje in mijn hoofd om opleiding forensisch onderzoek te gaan doen.[/ding, QUOTE]

ben benieuwd hoe het met onze Sherlock is nu ie gebanned is:D

Eerst Havo (N&G) gedaan hierna Sport en bewegen ben toen gaan werken maar ben wel blijven studeren. Heb een verkorte hbo opleiding Sportmanagement gedaan en inmiddels afgerond.
Volgens schooljaar start ik met fitness, health en wellness aan de fontys waar ik in kan stromen in het tweede jaar. Het werken laat ik voorlopig voor wat het is.

Eerst Havo (N&G) gedaan hierna Sport en bewegen ben toen gaan werken maar ben wel blijven studeren. Heb een verkorte hbo opleiding Sportmanagement gedaan en inmiddels afgerond.
Volgens schooljaar start ik met fitness, health en wellness aan de fontys waar ik in kan stromen in het tweede jaar. Het werken laat ik voorlopig voor wat het is.

Lijkt me heel verstandig, heb je de rest van je leven nog alle tijd voor ;)

Vmbo kader beroeps afgemaakt,

ik doe nu,
MBO ICT beheerder niveau 4

en hoe is het met je Mensa-test afgelopen?

wie is er slimmer bij jullie in huis: het mannetje of het vrouwtje......??

:D

M'n ex heeft destijds de Franse Mensa test mogen doen in Marseille (ze is Francaise). Nadat ze er door heen was gekomen en een uitnodiging kreeg om lid te worden heeft ze die lui een mooie brief geschreven waarin ze uitlegt waarom ze afziet van de uitnodiging.

Kortgezegd had ze geschreven dat ze het nut er niet van inziet om lid te worden van een clubje arrogante elkaar in de reet kruipende rukkers puur op basis van een testje dat door het leven moet gaan als graadmeter van intelligentie.

Ze was onuitstaanbaar en ik moet er niet aan denken dat ik ooit weer iets met haar zal hebben maar dit vond ik wel retecool van d'r :)

En om ontopic te blijven: Op het moment niets meer, m'n laatste opleiding was Psychologie die ik vroegtijdig heb beeindigd maar ik ga komend schooljaar Geschiedenis studeren, althans dat ben ik van plan.

Ik doe HAVO op een prive school in enschede. 2 in 1 jaar. Hierna misschien VWO doen in 1 jaar of ik begin een HBO opleiding
.zit zelf al tijdje in mijn hoofd om opleiding forensisch onderzoek te gaan doen.[/ding, QUOTE]

ben benieuwd hoe het met onze Sherlock is nu ie gebanned is:D
haha, ja met farty gaat het nog goed hoor:D

Hij zat aan de superdrol, maar tijdje niets meer van vernomen.

Anesthesie

en nee, ik ben niet degene die al de efedrine en atropine mee naar huis neem aan het einde van de dag :D

Terug
Naar boven