kfninjax
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leve het vooroordeel: bodybuilders zijn allemaal domme spierbundels![]()

Leve het vooroordeel: bodybuilders zijn allemaal domme spierbundels![]()

Ik doe HAVO op een prive school in enschede. 2 in 1 jaar. Hierna misschien VWO doen in 1 jaar of ik begin een HBO opleiding
.zit zelf al tijdje in mijn hoofd om opleiding forensisch onderzoek te gaan doen.[/ding, QUOTE]
ben benieuwd hoe het met onze Sherlock is nu ie gebanned is![]()
Ben al master in de communicatiewetenschappen, momenteel nog 2 jaartjes web developer/designer aan het bijdoen.

Eerst Havo (N&G) gedaan hierna Sport en bewegen ben toen gaan werken maar ben wel blijven studeren. Heb een verkorte hbo opleiding Sportmanagement gedaan en inmiddels afgerond.
Volgens schooljaar start ik met fitness, health en wellness aan de fontys waar ik in kan stromen in het tweede jaar. Het werken laat ik voorlopig voor wat het is.

Lijkt me heel verstandig, heb je de rest van je leven nog alle tijd voor![]()
en hoe is het met je Mensa-test afgelopen?
wie is er slimmer bij jullie in huis: het mannetje of het vrouwtje......??
![]()

haha, ja met farty gaat het nog goed hoorIk doe HAVO op een prive school in enschede. 2 in 1 jaar. Hierna misschien VWO doen in 1 jaar of ik begin een HBO opleiding
.zit zelf al tijdje in mijn hoofd om opleiding forensisch onderzoek te gaan doen.[/ding, QUOTE]
ben benieuwd hoe het met onze Sherlock is nu ie gebanned is![]()
Hij zat aan de superdrol, maar tijdje niets meer van vernomen.