MuscleMeat

welke studies doen de DBB forum leden???

De economische faculteit hoort bij de Europese top. Voor psychologie kun je beter richting Nijmegen/A'dam gaan. Organisatiewetenschappen is ook een goede studie. De rest weet ik niet zo goed...

Tilburg is een goede Uni, met een breed pakket van studies. De een beter dan de ander. De UVT is wel hard op weg om over de gehele breedte meer kwaliteit te leveren, door betere onderzoekers aan te stellen en door bijvoorbeeld met selectie aan de poort te gaan werken

de rechtenfaculteit, ik geloof een van de grootste faculteiten in tilburg staat ook als beste aangeschreven van nederland!

en als je mastervariant na dit schooljaar wordt opgeheven doen ze helemaal nergens moeilijk over en kun je heel veel maken :D

Nyenrode? Daar zitten toch alleen maar kakkers?
En wat boeren die af en toe een biertje tappen in zo'n zompig kot. Toch? :P

Kakkers en rijkeuiskinderen, Een master kost daar al snel 45.000 Euro
IK ben aan het proberen om er via mijn huidige baan een master in management aan vast te plakken, dus dan is het handig te weten wat een jaartje Nyenrode kost
Dan zou ik me toch maar wat beter laten informeren en niet van die ongegronde uitspraken doen.

Luuk, wat weet je concreet te zeggen over die organisatiewetenschappen
Het is namelijk de enige studie op wo niveau die alleen op die uni wordt gegeven
Als je Beleids&Organisatiewetenschappen bedoelt: daar hoor ik alleen maar van dat het behoorlijk saai is. Al ligt dat uiteraard ook aan je interessen en verwachtingen.

Ja organisatiewetenschappen idd
Studeer je zelf aan de uvt? en weet je toevallig hoe de opleiding recht en management is?

Communicatiewetenschappen op universiteit

Studeer je zelf aan de uvt? en weet je toevallig hoe de opleiding recht en management is?

wat wil je dr over weten, doe zelf de overheidsvariant maar volg ook vakken van de bedrijfsvariant (en die blijft alleen nog over na dit jaar) en ken dr zat mensen...

Is het een soort bedrijfskunde meets rechten studie?

nee

het is vooral veel recht, bedrijfseconomie is veel economischer. als je wil kan ik een overzicht geven van welke vakken je allemaal krijgt pm me maar

Klasje overslaan.. ik was ook 15 in de 5e en in het begin van 6VWO was ik 16 ;)

Ik doe nu dus 6VWO E/M. Hierna ga ik ZoutZak vergezellen @ Erasmus Universiteit Rotterdam; bedrijfskunde :)

Niets raars aan hoor? was ook 15 toen ik aan mijn eerste HBO opleiding begon.. ICT & Management wat was dat een lachtertje zeg!

STEDENBOUW ROCKS :D

Ik ben al een jaar met een cursus frans bezig .....:cool:
Maar ik heb de tijd er iedere keer niet voor gehad , fijn van de loi .....:D

anderhalf jaar ALO [academie lichamelijke opvoeding gedaan]
fitnessinstructeru a diplomaatje gehaald.

toen over gestapt naar voeding en dietetiek waar ik nu 1ste jaars ben :P

Ik studeer al een tijdje niet meer (ben bijna 31 :o). M'n opleidingsachtergrond heb ik al in verschillende andere topics daarover laten weten.

Afgelopen schooljaar afgestudeerd als Industrieel Product Ontwerper (HTS) en heb een extra P als Human Technoloog (HTS).

Tegen de verveling verdiep ik me nu in voeding en dietetiek (HBO, zelfstudie) en voor mijn werk hoop ik nog een studie onderwijskunde te doen.

pff, studeren ligt me niet maar ik ben nog steeds bezig met m'n bachelor in financiën en verzekeringen. Ondertussen in mijn laatste jaar geraakt, maar moet nog een jaar doen (en dus dit jaar niet afstuderen) voor 2 vakken. :mad:

In het lager onderwijs 2 keer een jaar moeten overdoen, dan verkeerde richting gekozen (te moeilijk gewoon), omdan toch maar iets te hebben mijn huidige richting begonnen en de motivatie was/is toen al weg dus nooit eerste zittijd gehad voor al mijn vakken

Leeftijd zullen we maar achterwege laten :rolleyes:

Oude student hé

/edit: binnen een uurtje naar de les vertrekken :D

Laatst bewerkt:
Metaal bewerker, leren heb ik nooit zo'n zin in gehad ik deed liever kloten ipv opletten dus er zijn wel mensen die -hbo durven te posten ;)

Koelere wat een bollebozen allemaal (op EricR na dan)

Jullie zijn me er eentje

:D

Terug
Naar boven