MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

Hou eens op met die PR's :eek:

• Topic Starter Topic Starter
BOTS

start met chinups/pullups: zat iemand te crossfitten in het squatrek, doing WEIRD shit
5x5xbw

Squat:
5x40
5x60
5x80
3x3x95 PR

Military press:
5x30
5x40
3x45
4x45
3x45
5x40 ongeveer gelijk gebleven, 40 ging easy, 45 was lastig en koste me veel energie

Deadlifts: sicke shit vandaag, savonds was redelijk druk, stonden allemaal op ons te wachten, wouden tussendoor nog niet meedoen totdat we gingen deadliften, stonden met 5 man te deadliften :roflol:

5x60
5x90
4x115 PR op reps
3x120 PRPRPRPRPR ik dacht ik probeer ff 1x120 hier zonder magnesium oid (had bij 120 wel belt om) :roflol:

supertevreden, begon met flink wat spierpijn in mn benen aan de training maar had niet verwacht dat ik het zo goed zou gaan! :D

wanneer zou het stoppen :eek:

U w0t m8? :eek:
Die gek pakt mij vierkant op de DL he...

Going to :eating: some more now!

Hoe bevalt die nieuwe kuur? :trollface:

Goedzo dikke

Zat sanca int squatrack?

U w0t m8? :eek:
Die gek pakt mij vierkant op de DL he...

Going to :eating: some more now!

jazeeeeeeker :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: gvd gifje werkt niet: http://gifeye.com/1287 kijk maar zo

bijna roidrage vandaag

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 22:12 ----------

Goedzo dikke

Zat sanca int squatrack?

hahaha nee was t maar dan sloeg het misschien nog ergens op, deze gast was pullups aan het doen aan de barbell in het squatrek, was wel buffer dan mij dus zal niet teveel zeggen :P

gisteren hbo intro, vanmorgen school en daarna gelijk door naar trainen, was best lam

squats: besloten om vandaag de focus te leggen op wat meer reps en minder gewicht
10x40
10x50 helemaal verzuurd en duizelig,
8x70
3x90
3x90 volledige verzuring en misselijk, hoofd er niet bij, duidelijk geen succes om na hbointro te gaan trainen :o

bench
opwarmen met 8/10 reps
5x60
5x60
5x60
2x65
3x65 nog redelijk tevreden ondanks mn toestand, had er geen spotter bij dus ben niet all out gegaan

rows
5x7x57,5 iets minder gewicht met iets meer reps.

chinups 5x5xbw

geen PRs vandaag, ben ook niet tevreden over de training maar ik had dit al wel een beetje zien aankomen, wel mooie avond gehad gisteren dus dat compenseert nog iets

Nog meeting gehad met DBB members? :p
Mooie train!
Ik ging ook trainen na HBO intro, en geloof me, dat was geen zuinige intro haha. Weet dus hoe het voelt ;)

lekker man, avondje op stap moet kunnen

beter een matige training, dan geen training.

Nog meeting gehad met DBB members? :p
Mooie train!
Ik ging ook trainen na HBO intro, en geloof me, dat was geen zuinige intro haha. Weet dus hoe het voelt ;)

was je daar gisteren ook dan? of random van je school, ik bedoel namelijk festival in breda dat hbo intro heet maar voor iedereen toegankelijk is :P

aftermovie van vorig jaar
http://www.youtube.com/watch?v=YISO7Lkadm0

maar heb idd wel even mini meet gehad met snepke van dbb, verder niemand

lekker man, avondje op stap moet kunnen

beter een matige training, dan geen training.
ja met dat idee ging ik ook naar de training, gewoon gaan en kijken hoever ik kom

Geen PR's? Zoon ik ben teleurstel

Damn, ik dacht al, late intro daar!
Als ik dat wist dan was ik ook wel gegaan :(

wat een k*ttraining man, homo

middagtraining:

squat:
3x95
5x95
5x95 PR totaal 4 reps meer op 95kg, (vorige keer 3x3)

Military press:
2x45 ???:mad: wtf is dit die 3e faalde tot 2 pogingen toe
3x45, 3e rep echt met moeite, stond totaal niet meer recht en lichte cheat
3x45kg, easy no problems knalde ze zo eruit ??? snap er nu geen k*t meer van, meeste gaat vooruit maar MP gaat achteruit???

deadlift

5x70
5x90
3x110

kregen feedback van eigenaar gym die zag dat mar111 met kromme rug zn 4e rep trok. eerst focussen op techniek, daarna op kracht. ging bij mij nog goed maar voor de zekerheid maar even bij 110 gebleven omdat ik bij die set hierboven al merkte dat mn grip te wensen over liet en mn rug al aardig verzuurd was

5x110: ging goed gewoon met rechte rug, volgende keer weer iets omhoog dus.

chinups:
5x5xbw

overall tevreden op de squat, dissapointed op de MP, DL ging prima maar even opletten met de rug, feedback was meer gericht op marr11 maar weet van mezelf dat mn rug een wat zwakker punt is dus zal wat zuiniger gaan doen, heb ook bij de squat en deadlift op werkset met belt gedaan

zolang squat goad geit volgt de rest vanzelf wel, presses blieven k*t.

en een belt is gin blessure preventie he

zolang squat goad geit volgt de rest vanzelf wel, presses blieven k*t.

en een belt is gin blessure preventie he

ja squat geit wel oke voorlopig, wel snel last van de rug met squatten. met belt merk ik dat de onderrug wat stabieler is en minder snel zakt tov rest van het lichaam. dus minder snel foute houding met de rug. dea ondersteuning helpt wel veel tot nou toe.

Ken het gevoel op de MP bro. Toch nette training!

ja squat geit wel oke voorlopig, wel snel last van de rug met squatten. met belt merk ik dat de onderrug wat stabieler is en minder snel zakt tov rest van het lichaam. dus minder snel foute houding met de rug. dea ondersteuning helpt wel veel tot nou toe.

true that

Terug
Naar boven