MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

Nice military press! Echt een van de zwaarste compounds :0

• Topic Starter Topic Starter
ligt eraan hoe je het bekijkt he, aron je deadlift 250 en military staat op 70 ong? dan zou je toch zeggen dat de deadlift lichter is in vergelijking, 70 deadlift = easy, 70 MP = moeilijk :P

Wederom een yolo training van dezeng mannetje facking hard niggu

YDPRO
You do'nt PR once

Hou ik je aan Joey!
Laat maar zien wat je kunt de volgende training :p

Hou ik je aan Joey!
Laat maar zien wat je kunt de volgende training :p

zal deze week geen training 3 zijn, vandaag met vriendin naar dierentuin geweest dus niet getraind en in het weekend gaat ook niet lukken, hooguit wat "warmhoud oefeningen" pushups en pullups kan thuis maar de rest zal maandag pas weer komen

daar ga ik natuurlijk wel weer pogen een pr te zetten.

Datie weekend niet kan is mijn schuld :(

Disregard sloots, acquire aesthetics!

na een training te hebben geskipt vandaag weer bezig geweest

Squat:
5x5x90 pr eindelijk de 5x5 succesvol gehaald, na eerste set met belt gesquat, wou gewoon eens weten hoe dat nou is, en merk dat de druk veel beter verdeeld is en ik geen last heb van mn rugklachten dus misschien is dit een oplossing. wat ik wel merkte is dat ik 3x zo rood aanloop met belt :roflol:

bench:

3x4x65 pr lichte progressie tov vorige keer.

rows:

5x5x60kg

snel een efficient getraind. tevreden

Haha tuurlijk haal je de 5x5 dan wel als je belt gebruikt

Goeie bench ook

Dat rood aanlopen gaat wel beteren hoor. "Onbewust" ga je je ademhaling aanpassen en het gewoon worden. In het begin was ik ook zo rood als een tomaat.

Dat rood aanlopen gaat wel beteren hoor. "Onbewust" ga je je ademhaling aanpassen en het gewoon worden. In het begin was ik ook zo rood als een tomaat.

hahaha, het rood worden op zich vindt ik niet erg, alleen het gevoel dat mn kop uit mekaar gaat knallen was was minder, je kon de aderen op mn gezicht tellen

hahaha, het rood worden op zich vindt ik niet erg, alleen het gevoel dat mn kop uit mekaar gaat knallen was was minder, je kon de aderen op mn gezicht tellen
Gaat ook minderen. Als ik gedaan had met een set dacht ik dat m'n hoofd ging ontploffen. :D

Terug
Naar boven