MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben je nog steeds niet aan het inhalen hoor. :(

Ik ben je nog steeds niet aan het inhalen hoor. :(

je bent wel buffer

heb me grof opgemeten en ff stats in OP aangepast,

(grof gemeten en geen idee of daar richtlijnen voor zijn als iemand die heeft ff doorgeven aub)
quads: 54cm dikse punt bovenbeen
forearm 27cm dikste punt
waist 77.5cm dunste punt,
bicep 30/30.5
calf: 34

eigelijk alles op dikste punt gemeten in rust

vanmorgen getraind

squat:
5x40
5x60
5x80
5x85
5x85
3x85: bewust wat rustig aan gedaan vandaag, maar bij de laatste set was ik op, of beter gezegd mn onderrug was op waardoor vorm slecht werd, besloten te stoppen aangezien ik geen belt of spotter had.

bench
10x20
7x40
5x55
5x3x65kg PR

rows:
3x5x62.6
7x62.5
6x62.5 tevreden

chinups
5x6xbw

goede training op squat na.

nu post workout MAC EN CHEEEEESSEEE :D

Weer een PR, begint er weer op te lijken! :p

Jelly op die post workout :eek:
Mooie PR!

na school trainen, hou het kort moet zo gelijk weer door.

squats:

3x95
3x95
3x95
3x95, kleine pr op aantal sets, tot nu alleen maar 3 setjes gedaan, op die vorige sets wel 5 reps dus echt een dikke pr is het niet, hier gestopt omdat ik eea wou gaan proberen op deadlift en wat energie wou sparen voor de mp

militarypressjesrdfdks

3x45
4x45
3x45
1x45, wou op de vorige set 4 halen, faalde op attempt dus heel even neergelegd en toen nog die ene rep eruit gehaald. vandaag tevreden, iets minder op de squat gedaan en merk dat het de mp ten goede komt.

dode til: straps aangeschaft dus daar vandaag mee oefenen
5x60: zonder straps
5x80: met straps om te oefenen
5x100 straps
5x120 straps PR op reps (vorige keer tot 3 gekomen)

straps helpen wel maar merk dat ik nog moet wennen aan het omdoen en de balans vinden, vooral bij de oefensets merkte ik dat de ene kant soms nogal eens sneller naar boven kwam dan de andere kant. dus nog even voorzichtig aan mee doen en oefenen voordat ik mn rug er krom mee trek ofzo.

ik twijfelde of ik 125 zou proberen, maar mn rug was zo verzuurd en mn benen ook best wel dat ik het voor de zekerheid maar niet heb gedaan, had ook geen belt oid voor mn rug.

chinups:
10xbw
7xbw
7xbw

overall best tevreden :)

net weer eens gewogen had nog niks gegeten of gedronken: 68,1kg
dus weer iets gestegen tov vorige keren toen ik telkens 66-67 bleef, vp% weet ik niet maar is in de spiegel niet gestegen, eerder iets gedaald dus zal nog rond de 13 zijn

Goede training, mede ecto!

Ik heb ook straps geprobeerd (ik had jouw log gelezen net voor ik ging trainen :p) en ik ben echt niet overtuigd...
De straps rond de bar krijgen was sowieso al een hel maar voor mij persoonlijk (op dit stadium) heeft het geen echte voordelen, integendeel. M'n grip faalt ook soms, dus ik ga meer griptraining doen. Static holds sowieso en ik ga nog verder kijken.

Als je in een gym traint koop jezelf een setje fat gripz

tnx guys,

2e strap omkrijgen is idd ook ff wennen bij mij :p merk wel dat ik echt veel meer grip heb daarmee, maar de balans was best lastig te houden dus voorlopig nog even blijven oefenen,

@aron, wat moet ik met fatgrips :P

tnx guys,

2e strap omkrijgen is idd ook ff wennen bij mij :p merk wel dat ik echt veel meer grip heb daarmee, maar de balans was best lastig te houden dus voorlopig ven blijven oefenen,

@aron, wat moet ik met fatgrips :P

tegen de muur kapot gooien

???

chill

doemijdiemadan

training van vanmiddag: (met iets vertraging gepost met dank aan NS SLOWSPEED FKN TRAVLING!?#@)

squat:
4x3x95
3x100kg PR :D dacht ik doe eens proberen die 100, kon er gelijk 3, had ik niet verwacht.

bench:
dit faalde behoorlijk, vorige keer 5x3x65
vandaag:
3x65: met moeite
3x65
3x65
2x65: vorm verkloot, had m een keer uitgepakt, zat er nog aan een kant schijf van 5 teveel aan, dus teruggelegd, koste me energie
5x60 om toch ff die reps te kunnen maken ipv 1 of 2 waardeloze reps op 65, helaas wat minder hier dus

rows:
vandaag met gewone barbell de rows gedaan voor de verandering. niet veel verschil maar wel makkelijker hier in de gym qua staplek enz

5x60
3x5x65
5x60: ging gewoon als anders, begin deze oefening wat beu te raken, heb niet het gevoel dat het uberhaupt iets bijdraagt aan mn training ???

Goed bezig Joey!
Hoe gaat het nu met je gewicht / zit je in de bulk eigenlijk? Korte cliff van je doelen?
Misschien de row vervangen door T-bar row oid?

Goed bezig Joey!
Hoe gaat het nu met je gewicht / zit je in de bulk eigenlijk? Korte cliff van je doelen?
Misschien de row vervangen door T-bar row oid?

tnx! lang verhaal maar heb het beetje uit proberen te leggen:
zat dit weekend op 68,1kg op 1,80m ik begon een beetje na te denken over voeding in september vorig jaar (woog toen 57kg) waarop ik een maand of 2 later bij diaephi ging trainen om te proberen, steeds wat vaker en vanaf februari eigelijk echt met stronglifts begonnen 3x in de week trainen en soms nog een cardiodag erbij.

mijn doel is met name zwaarder worden in spiermassa, wil het vet zeker niet boven de 15 laten komen (laatste meetmoment 13,5% ong, vermoed nu iets gedaald naar 13% oid)

en hoop over een x aantal jaar 90kg op 10% te mogen wegen. maar dat is nog even weg, heb een erg smalle bouw en best ecto, dus aankomen is nooit mijn sterkste punt geweest maar sinds ik actief bezig ben met voeding en training komt er schot in de zaak.

al heb ik snel de neiging om in mijn dagelijkse bezigheden "effe" snel te eten of onregelmatig, probeer nu echt te bulken door gewoon zoveel mogelijk te eten elke dag en dan kom ik meestal rond de 3000kcal uit wat volgens mij zon 300 boven mn onderhoud is, dat moet ik eigelijk nog ff opnieuw uitrekenen deze week. merk ook echt snel dat als ik in het weekend een dag uitslaap en dan minder honger heb en dus minder eet, ik gerust van vrijdag t/m zondag 2kg lichter uit het weekend stap, al zal dat veel vocht zijn

Oke, clean bulk nu dus ;)
Bekend verhaal van de weekenden, dat zijn ook mijn slechte eetmomenten waardoor ik 80% van me eiwit uit kwark, melk en whey haal :P

brb 4 x 100 squatten om Joey voor te blijven. :p Tof dat je progressie blijft boeken zonder deloads.

Oke, clean bulk nu dus ;)
Bekend verhaal van de weekenden, dat zijn ook mijn slechte eetmomenten waardoor ik 80% van me eiwit uit kwark, melk en whey haal :P
ja met redelijk wat cheatmeals om mn kcal te halen, ben nooit iemand geweest die snel en veel kan eten dus dat is echt wennen voor me :P

brb 4 x 100 squatten om Joey voor te blijven. :p Tof dat je progressie blijft boeken zonder deloads.

haha eerst zien dan geloven :P woensdag doe ik dagje deload, heb dan hele dag school en savonds komt de vriendin dus pas vrijdag weer trainen :P

ja met redelijk wat cheatmeals om mn kcal te halen, ben nooit iemand geweest die snel en veel kan eten dus dat is echt wennen voor me :P

haha eerst zien dan geloven :P woensdag doe ik dagje deload, heb dan hele dag school en savonds komt de vriendin dus pas vrijdag weer trainen :P
Het gaat er voor vandaag niet inzitten vrees ik. Voor m'n rustweek heb ik de 5x85 perfect gehaald en ook 1x90 een paar trainingen ervoor. Nog even geduld hebben dus. :o

Zie je 1tje gaan hier 100 kg squat alles sjsjsjsj nice a mattie

Terug
Naar boven