AndroidHealthClinic

Wendlering out of Ectoternity

Shotjes olijfolie :roflol:

200 kcal per shotje :p noodoplossing om kcal te halen, wel niet te veel doen dan krijg je buikpijn

Dus dat soort shotjes sla jij achterover om vervolgens een kusje op je biceps te krijgen :P
En ik maar denken dat het alcohol was :mad:

Ik gooi zelf olijfolie door me shakes heen, proef je ook niks van! :)

• Topic Starter Topic Starter
Dus dat soort shotjes sla jij achterover om vervolgens een kusje op je biceps te krijgen :P
En ik maar denken dat het alcohol was :mad:

Ik gooi zelf olijfolie door me shakes heen, proef je ook niks van! :)

hoeveel doe je er door dan?

van olijfolie ga je toch vreselijk aan de schijt als je dat zo binnen krijgt of is dat pas bij grotere hoeveelheid :P

zoek ook liever iets met wat eiwit want dat is op sommige dagen ook te weinig

hoeveel doe je er door dan?

van olijfolie ga je toch vreselijk aan de schijt als je dat zo binnen krijgt of is dat pas bij grotere hoeveelheid :P

zoek ook liever iets met wat eiwit want dat is op sommige dagen ook te weinig

Lijkt me dat je van shotjes olijfolie harder aan de schijt raakt :p
Ik ben te lui om een eetlepel te pakken dus ik gooi er gewoon een scheutje doorheen, denk zo'n anderhalve eetlepel.

Ik maak zelf zieke all in one shakes, waardoor je het sowieso niet gaat proeven:
- 250gr (magere) kwark naturel
- 300 ml melk
- 1,5 scoop whey
- 1-2 lepels olijfolie

Flinke bom van 60gr eiwit en de olijfolie proef je totaal niet. Net voor het slapen gaan en hoppa.
Drinkt een beetje weg als een milkshake en vind het lekkerder dan een whey shake met melk ;)
Als je volle melk gebruikt kom je uit op 650 kcal's voor zo'n shake.
Het is overigens een shake beker (van B&F iig) tot de nok toe vol, anders had ik er nog meer ingegooid! :)

Wel een blender gebruiken!

Lijkt me dat je van shotjes olijfolie harder aan de schijt raakt :p
Ik ben te lui om een eetlepel te pakken dus ik gooi er gewoon een scheutje doorheen, denk zo'n anderhalve eetlepel.

Ik maak zelf zieke all in one shakes, waardoor je het sowieso niet gaat proeven:
- 250gr (magere) kwark naturel
- 300 ml melk
- 1,5 scoop whey
- 1-2 lepels olijfolie

Flinke bom van 60gr eiwit en de olijfolie proef je totaal niet. Net voor het slapen gaan en hoppa.
Drinkt een beetje weg als een milkshake en vind het lekkerder dan een whey shake met melk ;)
Als je volle melk gebruikt kom je uit op 650 kcal's voor zo'n shake.
Het is overigens een shake beker (van B&F iig) tot de nok toe vol, anders had ik er nog meer ingegooid! :)

Wel een blender gebruiken!

als ik het lees krijg ik al buikpijn joh haha, heb nog geen blender dus dat is wel crappy, moet ik eigelijk wel hebben.

Ach ieder zo zijn eigen 'tekortkomingen' , ik heb juist teveel eiwit en zou iets moeten inruilen voor carbs :P
Je komt er wel ;)

ivm mijn verlies van kilos besloten om vandaag even een drastische dramatische gigantisch grote voeding dag te houden, ik ga nu even een pizza halen en ga vandaag ongegeneerd eten, vanavond ga ik trainen dus wellicht dat het me ook van wat extra energie voorziet.

namiddag training (17:00)

squat:
4x5x90 PR laatste rep van laatste set bijna voorover gevallen maar verder ging het oke\

bench:
5x60
3x3x65kg PR

rows:
5x5x60, geexperimenteerd met het verschil tussen pendlay, BOR, yates -rows, vind toch de bor het fijnste aanvoelen, ik weet niet waar je per oefening de focus op legt of wat het verschil echt is?

chinups

netjes young padawan

zou de row gewoon aanhouden zo evenwijdig mogenlijk met de vloer, mijn mindset is hiervoor dat je dan logisch traint, je doet dan namelijk precies het tegenovergestelde van benchen. Mijn pullups doe je precies het tegenovergestelde van military press. zo blijf je in balans

Goede training Joey! Aan je PR's te zien ga ik je nog niet inhalen. We zullen de "battle of the ecto's" moeten uitstellen. :D

Doe je een deadstop met de BOR? Ik heb het vandaag voor de eerste keer zo geprobeerd en het voelde veel beter aan. Reppen ging echt vlotter.

netjes young padawan

zou de row gewoon aanhouden zo evenwijdig mogenlijk met de vloer, mijn mindset is hiervoor dat je dan logisch traint, je doet dan namelijk precies het tegenovergestelde van benchen. Mijn pullups doe je precies het tegenovergestelde van military press. zo blijf je in balans

ok, merkte wel dat meer evenredig met vloer zwaarder was, die 5x5x60 ga ik wss nog niet redden als ik helemaal evenredig moet blijven :P

Goede training Joey! Aan je PR's te zien ga ik je nog niet inhalen. We zullen de "battle of the ecto's" moeten uitstellen. :D

Doe je een deadstop met de BOR? Ik heb het vandaag voor de eerste keer zo geprobeerd en het voelde veel beter aan. Reppen ging echt vlotter.

tnx, ik denk dat als je even bezig bent dat je mij zo voorbij moet gaan hoor, ik hou je iig in de gaten:cool:

zover ik weet doe ik niet aan deadstop, ik rush die 5 reps per set er doorheen zonder de grond te raken, als ik telkens neer moet leggen dan moet ik ook weer door mn benen enzo he, want zo lang zijn mn armen niet. rowen gaat altijd erg snel bij mij

Kijk hem gaan hier deezen mang 1 tantoe harde training bomboclat ik ben trots swek

Pr's door de vreetbui? :D

Goed bezig Joey!

BEASTMODE yeah
ik zal vandaag de hele trainingen vermelden ipv alleen de werksets ivm het iets zwaarder pakken van onzin en een max attempt te doen

squat:

5x40
5x60
5x80
3x90
3x90
2x95 PR op kg

Military press:
5x30
5x35
5x45
4x45
4x45
1x50 PR was een zware strijd, GEEN legdrive oid gebruikt maar van stilstand met benen tegen elkaar, was continu pushen, 2e zat er zeker niet meer in.

deadlift: ivm minder aantal sets op squat hier meer sets op gedaan

5x60
5x90
5x100
4x110
2x115: gestopt ivm veel gripverlies, hing aan het topje van mn vingers verder ging deadlift zeer goed vandaag,

pullups:
3x5

chinups:
3x5

hartstikke tevreden :D

Mooie training man. Jelly op die mp!

lekkerrrrr! goed bezig!

Terug
Naar boven