XXL Nutrition

Wendlering out of Ectoternity

4x100kg squatten? I'm in, bring it bishes :D

• Topic Starter Topic Starter
zou eigelijk niet trainen maar was eerder klaar op school dus een beetje gedaan vandaag.

squat: op high reps in het begin,
8x40
8x50
8x70
3x5x85kg merkte de verzuring al hard in mn benen en rug

military:
3x5x40

deadlift
5x70
5x90
5x110

optimaal verzuurd maar weinig gedaan :S met name onderrug verzuurd,

maar goed beter dan niet trainen, al heb ik nou geen rust gehad zoals gepland

Training van vanochtend

squat:
5x3x90: ging wel oke, maar moest het vandaag niet zwaarder doen

bench:
3x5x60
2x4x60: laatste 2 sets tot 4 reps gegaan, 5e zou kritiek zijn en had geen spotter, durfde de gok niet te nemen

rows:
5x5x60

dips:
5x5xbw

chinups:
3x5xbw

niet helemaal tevreden over de gewichten, lijkt of mn kracht afneemt, gewicht neemt wel nog toe dus kan ook gewoon weinig energie hebben gehad. wel veel gedaan overal minstens 5 sets op gedaan

Training van vanochtend:

squat:
3x3x95: ging lekker!

Military: 5x5x40: ging ook lekker!

Deadlift:
3x120
3x125: PR eerste rep met uittillen het gevoel dat ik mn rug krom had, laatste 2 reps beter, moet wat doen aan dat uittillen bij de eerste rep, dat levert de meeste problems

Chins
5x5xbw

tevreden :)

Goed je borst naar voor duwen en je gaat niet met een kromme rug trekken.

Jij ook een lekkere deadlift man, vooral na die squats!
Zelf kan ik DL echt niet meer na een flinke squat sessie :o

Jij ook een lekkere deadlift man, vooral na die squats!
Zelf kan ik DL echt niet meer na een flinke squat sessie :o

tnx! ik heb daar een theorie voor, mijn beperking is mn onderrug bij het squatten, waardoor ik meer energie in mn benen overhoud, mn rug belast ik wss anders bij de dl waardoor die daar iets minder een beperking vormt (enkel bij uittillen) dus mn benen zijn niet snel op.

heb dat laatst getest door wat hoger in reps te gaan op lager gewicht, benen gelijk verzuurd, uithoudingsvermogen was zwak

Dem PR's!

rond 5u getraind

squats:
3x5x95: ging lekker, weer langzaam opbouwen en dan binnenkort hopelijk wat setjes gaan doen op de 100

military press
3x3x45kg: snap niet wat daarmee gebeurt is, tijdjes terug deed ik al dit en toen lukte het me zelfs om 2 reps op 50 te doen, en nu al met moeite dit

deadlift
5x60
5x90
5x110
5x110 rustig aan gedaan, afgelopen donderdag nog gedeadlift tot max
5x60

chinups: 3x5xbw
pullups 2x5xbw

op zich wel lekker getraind erg tevreden met de squats weer, wel met belt en spotter maar ging verder oke. deadlift ging met vorm ook lekker,

prima prima

:trollface:

hehe

Spotter bij de squats? :gay: Wel weer mooie reps man.

Dagen heb je altijd dat het gewoon ff niet lekker gaat, volgende keer pak je die MP :thumbs:
Zit bij mij soms 5kg verschil in per training, afgaande van hoeveel energie ik heb.

Hoe gaat je bodyweight?

Dagen heb je altijd dat het gewoon ff niet lekker gaat, volgende keer pak je die MP :thumbs:
Zit bij mij soms 5kg verschil in per training, afgaande van hoeveel energie ik heb.

Hoe gaat je bodyweight?

ja true maar had toch graag op 50 gezeten ondertussen, maar goed volgende week weer proberen, de afgelopen weken telkens maar 2x tijd om te trainen dat zal ook meespelen

woensdag zat ik op ong 69kg

friday trainingday yeap

squat:
5x40
5x60
5x80
3x3x95
2x95 :o derde ging niet meer
5x80 om toch iets te hebben zegmaar :p

bench:
10x20
5x40
5x60
5x65 :)
4x3x65: na die ene set kwamen er niet meer dan 3 per set uit, wel epic hard voor gebattled

facepulls:

10x15
10x25
3x10x30

rows:
5x52,5
6x52,5
8x52,5
6x52,5
5x52,5 Bewust iets meer reps met minder gewicht om te kijken hoe dit bevalt

pullups:

3x5xBW

chinups:
2x5xBW
1x4xBW echt heeeeelemaal op

Zeer tevreden over deze training, niet overal zware shit getild maar wel veel sets en oefeningen gedaan, ook lang bezig geweest daar, feels good

wat is de reden om nu al opbouwende sets te doen? Volgens mij kan je veel meer gainen op dit niveau met 5x5 op 1 gewicht en blijven verhogen per week.

wat is de reden om nu al opbouwende sets te doen? Volgens mij kan je veel meer gainen op dit niveau met 5x5 op 1 gewicht en blijven verhogen per week.

je bedoelt bij de rows?
het opbouwen bij de squat en bench is opwarmen

bij de rows liep ik laatste tijd steeds vast rond de 5x5x60kg, dus wil eens proberen om wat meer herhalingen er in te gooien op lager gewicht, met name mijn uithoudingsvermogen gaat snel omlaag op hoog gewicht dus dat wil ik er iets meer inbouwen,

bij bench en squat is mijn streef normaal 5x5 inderdaad, maar in stronglifts programma staat dat als je vastloopt bij de 5x5 je kan afwisselen met 3x3 op hoger gewicht (wat ik nu bij bench en squat toepas) echter als ik bij 3x3 het gevoel heb dat er nog wat energie in zit ga ik gewoon voor nog een 4e set van 3.

ben ook al 3/4e jaar stronglifts aan het doen en om het leuk te houden wil ik zo nu en dan wat afwisselen anders ga ik mezelf vervelen.

maar als je nog tips oid hebt laat komen ben ik altijd blij mee :)

ik vind op die gewichten het volume gewoon erg laag, die 3 rep set zou ik maar 1x toepassen in de week om een nieuwe max te bepalen op vrijdag en probeer daar je 5x5 set van te maken de week erna of 2! Je drukt bij je bench 5x 65 wat best netjes is, en daarna gooi je het volume omlaag, ik had 2 setjes op gewarmt met 40 en dan 5 sets 65kg of 62,5 op 5 reps. Voor de rest wel leuke trainingen hoor ik geef ook maar mijn inzien in de sport ;) Die squat ook je doet 3x3x95 als werk set, maar volgens mij kan je dan ook prima 5x5x90 squatten en dan heb je een groter volume in je training zitten wat op jou niveau voor meer vooruitgang gaat zorgen denk ik.

Terug
Naar boven