MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

• Topic Starter Topic Starter
ik vind op die gewichten het volume gewoon erg laag, die 3 rep set zou ik maar 1x toepassen in de week om een nieuwe max te bepalen op vrijdag en probeer daar je 5x5 set van te maken de week erna of 2! Je drukt bij je bench 5x 65 wat best netjes is, en daarna gooi je het volume omlaag, ik had 2 setjes op gewarmt met 40 en dan 5 sets 65kg of 62,5 op 5 reps. Voor de rest wel leuke trainingen hoor ik geef ook maar mijn inzien in de sport ;) Die squat ook je doet 3x3x95 als werk set, maar volgens mij kan je dan ook prima 5x5x90 squatten en dan heb je een groter volume in je training zitten wat op jou niveau voor meer vooruitgang gaat zorgen denk ik.

ja probleem is beetje dat ik of 60, of 65 kg moet doen, geen schijfjes van 1.25 hier. 5x5x60 is geen probleem maar 5x5x65 is weer te zwaar, bij de 2e set vandaag kwam ik al niet verder dan 3 reps, had ook geen spotter die een eventuele 4e/5e kon ondersteunen

bij squat zelfde, 5x5x90 is niet zon probleem, maar 5x5x95 is weer net te zwaar, dus probeer daar op deze manier naartoe te werken, elke training een setje meer, of paar reps extra,

ik weet niet of lager gewicht op 5x5 dan daadwerkelijk voor snellere groei zorgt? maar als dat het geval is dan ben ik zeker bereid om dat te gaan doen!

heb soms ook wel de neiging om mezelf voorbij te lopen

Schijfjes van 1,25 zijn wel een must ja das jammer, stappen van 5 kg vind ik zelf ook niet lekkrr behalve op deadlift daar doe ik dat wel.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 15:07 ----------

Misschien voeding uppen, deloaden en dan weer proberen progressief te trainen met 5x5.

Schijfjes van 1,25 zijn wel een must ja das jammer, stappen van 5 kg vind ik zelf ook niet lekkrr behalve op deadlift daar doe ik dat wel.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 15:07 ----------

Misschien voeding uppen, deloaden en dan weer proberen progressief te trainen met 5x5.

ik zal volgende week weer eens de 5x5 gaan doen en dan kijk het een tijdje aan, ben nu wel benieuwd. mn voeding probeer ik elke dag zoveel te eten als ik kan, ben niet bang om teveel te eten, zit nu nog laag ingewicht

Post je voeding anders is een keer.

Post je voeding anders is een keer.

mn voeding heb ik geen vaste waarden voor qua hetgeen wat ik eet, enige wat ik wel weet is dat ik elke dag boven de 2700kcal moet zitten om te bulken en streef naar 3000kcal per dag. met elke 2u iets binnen krijgen.

ik start wel elke dag met een bord brinta en eindig elke dag met kwark, de rest daar tussen varieert van boterhammen met kip tot pizza, stokbroden, pannenkoeken enz. die kcal haal ik normaal wel, in het weekend wel wat moeilijker.

ik heb er namelijk een hekel aan om elke dag hetzelfde te eten, dus ik probeer altijd flink te varieren.

edit:

ik probeer ook de juiste ekv verhouding aan te houden, zeker 2x BW aan eiwit en merendeel daarnaast kh en opvullen met vetten wat meestal iets hoger dan mn BW zit (dus zon 80g dacht gemiddelt)

zal binnenkort een proberen bij te houden wat ik een week eet, vindt dat altijd zon gedoe om elke keer op te schrijven of in mn tel te zetten

vanmiddag getraind:

Squats:
doel was 5x5x90

5x50
5x80

5x3x90: ??? kwam dus gewoon niet verder dan 3 reps, komt misschien omdat ik vandaag pas laat gegeten had, met name onderrug had te weinig kracht om mn body recht te houden, had geen spotter dus durfde ook niet verder te proberen

military press:
5x30
5x35
5x5x40; deze ging wel makkelijk, heb ik ook al eerder gehaald dus weinig nieuws hier

deadlift:
5x60
5x100
5x110: zonder straps gedaan vandaag en nergens grip problemen, daar dus op vooruit gegaan. gewicht bewust wat lager gepakt, wil niet elke keer met deadliften tegen mn max aan gaan hangen, vrijdag ook weer deadliften dus dan wellicht wat hoger.

Chinups
5x6xBW
ging lekker

vanmorgen woog ik 69kg :)

Jammer van de squats, rest ziet er goed uit!

Beltless zeker

bench:
5x5x60

rows:
5x5x62,5

squats
3x8x60

vanmorgen met flink wat pijn in mn onderrug wakker geworden, zo stijf als wat. squatrek was ook bezet de hele tijd dus op het laatst pas gedaan, heb het idee dat mn rug stijf wordt van die lage aantal reps, en mn conditie gaat omlaag, dus dat is echt gay, dus ik ga gewoon minder gewicht en meer reps doen

because fuk logic

Curl je nooit voor de gurls?

phaggot! dyel?! 1v1 me irl kunt

Doe je nooit isolatieoefeningen?

heb wel ooit in legpress apparaat gezeten omdat t squatrek overload druk was, is al lang geleden,

doe wel vaker facepulls voor upperback maar dat is ook het enige

moet je nagaan hoe sterk ik zou zijn als ik al die onzin nog erbij zou doen :trollface:

heb wel ooit in legpress apparaat gezeten omdat t squatrek overload druk was, is al lang geleden,

doe wel vaker facepulls voor upperback maar dat is ook het enige

moet je nagaan hoe sterk ik zou zijn als ik al die onzin nog erbij zou doen :trollface:
Legpress is compound :trollface: Maar ben je van plan om later een BB schema te volgen of wil je geen bodyduilder zijn?

Jammer dat je high reps gaat man, vond het wel leuk om iemand te volgen die hetzelfde aantal reps aanhoud als mij op de compounds, nu is alleen Tatt left daarop :o
BP en MP houd je wel 5 reps aan? Kan je ook aanraden om 3 reppers te doen als je het gewicht van een 5 rep graag wil verhogen, bevallen mij goed ;)

Je bench komt er ook wel!

Legpress is compound :trollface: Maar ben je van plan om later een BB schema te volgen of wil je geen bodyduilder zijn?

ik wil fit, sterk en breed zijn, misschien moet ik dan crossfitter worden ik weet het niet maar ik groei zo nog steeds beetje bij beetje dus hou dit nog wel ff aan, vanaf februari ga ik op stage dus heb ik wss veel minder tijd, ik wil dan iets in mn schema gaan switchen want weet zeker dat ik dan alleen nog ma,di en do avond kan trainen. dus stronglifts gaat dan niet meer tenzij ik dat ipv 3x 2x in de week ga doen op de di en do. wellicht ook een UB LB schema zoals jij hebt, moet me er nog in verdiepen

Jammer dat je high reps gaat man, vond het wel leuk om iemand te volgen die hetzelfde aantal reps aanhoud als mij op de compounds, nu is alleen Tatt left daarop :o
BP en MP houd je wel 5 reps aan? Kan je ook aanraden om 3 reppers te doen als je het gewicht van een 5 rep graag wil verhogen, bevallen mij goed ;)

Je bench komt er ook wel!

ik ga niet alleen high reps :p die 5x5 wil ik wel blijven doen maar ik merk dat ik qua progressie op de squats nu omlaag aan het gaan ben en sneller last krijg van mn rug, dus ik ga nu ipv 3x p/w voluit denk ik maar 2x voluit en dan die 1e die over blijft wat hoger op reps. dan gun ik mn rug wat meer rust

rest wil ik wel 5x5 blijven doen zolang dat gewoon goed gaat, ik denk dat ik er ook eens een paar keer wat bij moet gaan lopen of fietsen voor mn conditie.

crossfit? Pls, strongman kan da ook

Full body workouts zorgen voor goeie fitheid hoor. Heb zelf farmer walk ook elke week erin zitten, das een aanslag op je conditie hoor geloof me. Gooi nog 1 of 2 medley's in je routine en je gaat er conditioneel zeker op vooruit!!!

ochtend spirit

Squat:
4x5x90
1x3x90: was kapot, vergeleken met de laatste aantal dagen zeer tevreden

military press
5x45kg
4x45kg
4x45kg: PR op aantal reps, had toch gehoopt er iets meer uit te krijgen,

Deadlift:
4x130 PRRRR hier wel tevreden :D denk dat de 5e ook was gelukt maar aangezien bij de 4e mn rug al niet meer recht was zou die 5e rep verkloot zijn dus niet geprobeerd.

chinups:
5x5xBW

crossfit? Pls, strongman kan da ook
ok :P

Full body workouts zorgen voor goeie fitheid hoor. Heb zelf farmer walk ook elke week erin zitten, das een aanslag op je conditie hoor geloof me. Gooi nog 1 of 2 medley's in je routine en je gaat er conditioneel zeker op vooruit!!!

wellicht is dat wat voor in t nieuwe schema wat ik wil gaan maken, weet alleen niet of daar in de gym hier ruimte voor is, vrees dat dat lastig gaat worden

Terug
Naar boven