XXL Nutrition

Wendlering out of Ectoternity

Flinke DL, je bent me weer voorbij gegaan :P
En DL na de squat maakt het alleen maar moelijker :o

• Topic Starter Topic Starter
Flinke DL, je bent me weer voorbij gegaan :P
En DL na de squat maakt het alleen maar moelijker :o

jazeker ben er ook blij mee, werd erna ff duizelig ook, doe eigelijk altijd deadlift op het laatst, misschien dat mn benen extra zijn opgewarmd doordat ik al gesquat heb ofzo :P

Bijna sterker als sayer

Wederom wakker met pijnlijke onderrug (helemaal stijf),

ben vanmorgen dus eerst maar wat stretchen ed gaan opzoeken om er nog extra bij te gaan doen buiten normale opwarming, vandaag dan ook rustig aan gesquat, als iemand nog goede oefening weet om de rug wat losser te maken die ik voor/na training kan doen of gewoon elke dag, share plz

squat:
10x20
5x50
5x70
7x70
10x70
7x70

voel bij de 7+ reps een betere pomp dan als ik 5x5x90 ofzo doe, ook meer verzuring in mn benen ipv pijn in mn rug, lol

legpress: deze maar even erbij gedaan voor de benen aangezien het hier minder verkloot kan worden door rugpijn
10x90
10x120
10x150
10x180
ging echt easy dit, wel goede verzuring,

bench:
10x20
5x40
5x40
5x5x60: ging oke, eigelijk precies hetzelfde als vorige week bench

Facepulls:
10x25
10x35 pr :o
10x35: ging goed, probleem zat m er meer in dat ik voorover neig te vallen dan dat het te zwaar wordt qua kracht :roflol:

rows: (vandaag underhand grip gedaan ipv overhand, dus iets lager gepakt)
5x5x52,6kg

chinups:
5x5xbw

Netjes man! Waarom de chin-ups als allerlaatste?

Netjes man, ik kan onderhands juist zwaarder roeien.
Waarom gooi je je squats en deads niet ff een weekie er uit en pak je wat rek oefeningen. HYpers en goodmornings ofzo! Je moet wel pijnvrij kunnen trainen anders is de lol er snel af

Prs op facepulls tellen niet, das gay

Correct

:(:(:(:(

Netjes man, ik kan onderhands juist zwaarder roeien.
Waarom gooi je je squats en deads niet ff een weekie er uit en pak je wat rek oefeningen. HYpers en goodmornings ofzo! Je moet wel pijnvrij kunnen trainen anders is de lol er snel af

ja ging ook prima onderhands maar wil niet gelijk te zwaar beginnen, wil wat vaker af gaan wisselen.

helemaal niet deadliften en squatte doe ik liever niet, misschien gewoon op 50% ofzo? weet niet wat handig, maar met low weight kan ik weinig stuk maken toch, en wellicht wel goed voor uithoudingsvermogen en vorm, en toch wat stretch in de oefening zelf. misschien moet ik mn rug wat beter opbouwen qua kracht.

squats

5x5x80: ging oke, op het einde beetje last van mn rug maar minder dan vorige keer

military press

3x4x45: gaat alweer langzaam omhoog merk ik, had gehoopt op 3x5 maar dat zou een grote sprong zijn vergeleken met wat ik de afgelopen tijd heb gedaan dus hier vrede mee

deadlift:

5x60
2x4x100 hier wel last van de rug, bewust rustiger gedaan

dips:
5x5xbw

chinups:
3x5xbw

klaar

vandaag mezelf trakteren op pizzas

wat voor pijn heb je dan in je rug, kan je het een beetje beschrijven?

Goede treen en jelly @ pizza :D

wat voor pijn heb je dan in je rug, kan je het een beetje beschrijven?

hm is lastig, het is niet zo dat het plots een steek is, zit net boven het stuitje en voelt licht zeurend pijnlijk aan, misschien zelfs wat drukkend, heb het op andere plaatsen ook nergens gehad dus kan het nergens mee vergelijken, is niet zoals spierpijn of verzuring, ik heb overigens ook een beetje last van anterior pelvic tilt

postures.jpg

wel minder dan op afb, maar heb het wel, trek snel mn rug hol, ook onder het squatten, weet niet of dat kwaad kan dat hol trekken, bolle is slecht dat weet ik wel . maar miss dat dat ook meespeelt

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 16:47 ----------

Goede treen en jelly @ pizza :D

haha tnx :D zit te smullen nu hoor :P

squats:
3x3x90: ging goed, had belt van gym gebruikt maar die was te groot, moeten eerst paar gaatjes bij loollll

bench
3x3x65: ging goed

rows:
5x5x62.5: afwisselend overhand en underhand grip

chipupsss
5x5xbw

vandaag wat meer op 3x3 de focus

vandaag ging trainen slecht, niet echt de moeite waard om te posten, rond de 80 gesquat
bench was te druk dus dachten we warmen op in smithmachien, was k*t dus na 1 set gestopt, toen poging tot incline bench die was vrij, na 2 setjes van 40kg (8 reps) kwam gewone bench vrij, daar nog opwarmset gedaan en toen 65 gedaan, maar schoot me in mn bovenarm achterkant, net achter mn elleboog, werd daar hard en pijnlijk, nog poging gewaagd met spotter maar deed te veel zeer, niet afgemaakt dus.
gaan rowwen maar ook daar druk dus 3x5 gedaan en toen mad eten gaan halen en koken + eten.

woensdag maar weer smiddags gaan, veel minder gedoe

Blabla, post gewoon training

tl;dr

srs

Blabla, post gewoon training

niet bijgehouden dus is n gok dit:

squat
5x30
5x60
4x5x80

smitmachine opwarmbench:
10x40

incline bench:
10x10/20 (stang was kleiner dan normale maar geen idee wat die woog)
10x stang + 20
10x stang + 20

gewone bench:
5x55kg
2x65: deed zeer dus stop

rows:
3x5x65

10 minuten mad fietsen
15 minuten mad winkelen
mad koken

slechte gains

squat:
3x5x90 beltless ging goed

miltay pres
5x5x40 ging easy, wil binnenkort graag 45kg 5x5 pray for me

deadlift
5x60
5x90
3x100: ging niet helemaal lekker, zat er niet goed in en raakte paar keer uit balans, vandaag rustige deadliftdag

chinups:
5x5xbw

beter dan maandag

Terug
Naar boven