Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carnaval = bye bye gains! Ik ga lekker thuis blijven en buff worden :S
huh deload? kan je dat eten?
dilemma:
vanaf donderdag carnaval, dat wil zeggen donderdag al feest, vrijdag training word dan lastig, heb hier volk en vrijdag naar limburg reizen om daar te vieren icm verjaardag enz enz dus erg druk en veel rust nodig. ik zit te denken om bv week 3 wel te starten maandag maar om die dan 2x te doen
dus als volgt:
vorige week was 1
deze week is 2
volgende week is 3
de week daarna weer 3
daarna weer oppakken bij 4 enz
tips? of gewoon deze ene training laten schieten en geen week extra inlassen

Niet zo raar doen, vrijdag of bij Diaephi trainen of met mij meegaan of ecto thuis blijf sessies!!
---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------
En gay, carnaval is ook gay. No homo(phobia)
Edit: oke ik ga ook bier drinken een keer of 2-3![]()
Training woe week 2
Squat:
5x45
5x55
5x70
5x70
military:
5x30
5x35
5x40
5x45
Deadlift:
5x70
5x85
5x100
5x115 laatste rep gleed net niet weg
ging easy
Jammer... En zo'n vloeibare magnesium (zelf geen ervaring mee)? Met straps liften is natuurlijk niets mis mee als je toch geen dikke powerlifter wilt worden.no go hier in de gym, helaas enkel straps als oplossing, had ook wel echt sweaty hands vandaag, vorige week wel 5x115 gedaan zonder straps
Jammer... En zo'n vloeibare magnesium (zelf geen ervaring mee)? Met straps liften is natuurlijk niets mis mee als je toch geen dikke powerlifter wilt worden.
pak wat oefeningen voor grip te verbeteren als assistance dan, (weighted ) deadhangs, plate pinches, farmers
etc
maandag training 1 week 4
Squats
5x50
5x60
5x70
5x85 zwaar
5x95 belt: gehaald maar wel zwaar,
& extra barbell flip. Extra gains jup