BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor de afwisseling, heb prima kracht gegained op de 1x5 reps met MADCOW maar totaal van de training leek mij minder, wil nu weer iets meer volume en de kracht die ik gain niet op 1x5 maar meer sets en reps
en mn vp begint ook srs te stijgen dus een iets langere training met meer sets vindt ik daar ook een goed idee bij
niet meer accuraat, woog 72,5 9 dagen terug, nu 70,5. ben wat cleaner gaan eten, vooral vocht verloren, nu weer opbouwen maar dan minder dirty. nog geen groot verlies op kracht gemerkt overigens
niet lullig bedoelt maar ik ben ongv gelijk met jou begonnen en zat op dezelfde gewichten, maar nu duw ik je er echt heel hard uit, wrs ook qua massa. Wtf is er gebeurd man?

op wat ben jij begonnen en wat doe je nu dan? mn max zit momenteel op
squat: 5x105
bench: 5x75
military press: 5x50
deadlift: 5x135
ben nog zeker niet tevreden maar begon op 57kg bw met like 40kg squats. (nu bijna 1,5 jaar geleden)
vondt t eigelijk best prima![]()
ik begon op 3x5x40kg squatop wat ben jij begonnen en wat doe je nu dan? mn max zit momenteel op
squat: 5x105
bench: 5x75
military press: 5x50
deadlift: 5x135
ben nog zeker niet tevreden maar begon op 57kg bw met like 40kg squats. (nu bijna 1,5 jaar geleden)
vondt t eigelijk best prima![]()
Ik heb zelf ook moeite gehad met zwaarder te worden, maar ben nu blij dat ik het gedaan heb.ja maybe wel true, ik doe nog even n week zoals nu en dan kan ik inschatting maken van mn verbruik adhv gewicht. jij hebt ook stronglifts gevolgt?
Ik heb zelf ook moeite gehad met zwaarder te worden, maar ben nu blij dat ik het gedaan heb.
Heb vorig jaar gecut van 78kg naar 73.5kg en toen door diaree 2 weken lang naar 68 gedropt en abs waren nog nauwelijks zichtbaar, toen gebulkt tot 1 maand geleden en op 83kg geëindigd. sta nu op 79 en abs zijn al goed zichtbaar.
Ben idd begonnen op stronglifts en tot hier de progressie ophield ben ik naar texas method van mark rippetoe gegaan. Dit is het vervolg op zijn beginnersprogramma en dus ook op stronglifts. Wat ik heb geprobeerd is om elke week +500kcal te eten en elke week te verhogen. Dit ging gepaard met 0,5-1kg per week erop. Enige tweak die ik heb gemaakt aan texas method is dat ik op maandag en vrijdag mijn armen nog pak (gaat wel ten kosten van je main 3 lifts), maar mijn armen reageren daar echt heerlijk op.
Een andere maat van mij is nu 2 maanden bezig en al 8 kg (van 62kg naar 70kg) erop, hij doet een push/pull/legs schema en is ook goed te zien. Dan zit je echt een massaschema en ik weet niet exact wat je doelen zijn?
Als je info wilt, etc. vraag maar raak!