Fitness Seller

Wendlering out of Ectoternity

• Topic Starter Topic Starter
yess dat wel idd :)

ja ik ben smorgens altijd helemaal lam :roflol: sta al extra vroeg op als ik smorgens train dat ik nog wat wakker kan worden
Ik denk altijd: potverdomme, wat ben ik goed dat ik nu al ga trainen. En dat motiveert me om daadwerkelijk hard te trainen haha :P

Ik denk altijd: potverdomme, wat ben ik goed dat ik nu al ga trainen. En dat motiveert me om daadwerkelijk hard te trainen haha :P

Ja dat denk ik ook altijd, en achteraf lig ik weer te kotsen na een waardeloze training

hahaha, ja vindt mezelf ook goed dan, ben meestal als eerste in de gym dus ook rustig enzo dat is wel lekker. maar bijft toch lastig, vandaag savonds trainen dus we zullen zien wat dat oplevert.

alvast mn voedingupdate van vanavond:
xfamih.jpg

16gfp1w.jpg

Groene curry boemboe, rijst, kip, thaise groente shizzle
kroepoek, uitjes en een of andere chipsfrietdingen.

UkkerBattle bij aron:

Squat:
5x90
5x90
3x90 (4e rep fail en moest geholpen worden) PR

Military press:
4x45???
4x45
4x45
3x45 (4e rep fail) PR op aantal

Deadlift:
5x110, was epic battle PR op grip, stang bij aron is stukken beter met grip dan wat ik normaal heb + magnesium

Attempt op 120
Eerste poging ging niet, stukje omhoog maar dikke faal,
Even rust gepakt

1x120 PR! Zwaar gevecht maar overwonnen

Dips:
5x5x bw

Woog vanmorgen 68kg :)

Tevreden over training yes

bijna 2x BW deadlift in ieder geval :P

Mooie training man! Ik blijf je volgen

Ben je al uit de ecto-zone? :D

Avond trainen beviel dus een stuk beter dan vroeg in de ochtend?
Vind het zelf het fijnst om er precies tussen in te gaan zitten, tussen 16:00 en 19:00 :p

Ik ga volgen :)

Avond trainen beviel dus een stuk beter dan vroeg in de ochtend?
Vind het zelf het fijnst om er precies tussen in te gaan zitten, tussen 16:00 en 19:00 :p

Ik ga volgen :)

welkom!

qua energie beviel het beter, maar waar ik normaal train is het savonds druk en smorgens lekker rustig, train in de schoolperiode ook vaak smiddags, dat gaat ook prima. alleen nu is de gym tussen 1 en 4 gesloten ivm vakantieperiode.

Dat is zuur, die sluitingstijden :o
Bij ons is het 's avonds ook druk as phuck, maar in de vakantie tijd komen er maar weinig.
Weinig hardcore gasten bij ons

Ecto of niet, je deadlift is een stuk beter als de mijne :p

Dat is zuur, die sluitingstijden :o
Bij ons is het 's avonds ook druk as phuck, maar in de vakantie tijd komen er maar weinig.
Weinig hardcore gasten bij ons

Ecto of niet, je deadlift is een stuk beter als de mijne :p

ja dat is bijna voorbij nu dus dan kan ik smiddags ook weer,

Training in de vroege ochtend:

Squats:
3x3x90
2x90

4 setjes dus, bij eerste set 3e rep al bijna in de spotters terecht gekomen, toch nog solo omhoog gekregen, vorm was wel crap bij die, setjes erna met moeite 3 gehaald, was echt kapot, met name mijn onderrug wou niet meer.

Bench:
4x60
3x60 begon te snel en daardoor waarschijnlijk verkeerde vorm aangenomen, ging totaal niet lekker
4x60 aanpassing in vorm en iets meer de tijd genomen
4x60
5x60 toch tevreden over hoe ik het herpakt heb, begin k*t, einde beter.

Rows:
5x5x62,5 PR (was niet seated vandaag :P)

chinups:
5xbw
5xbw
6xbw
7xbw
8xbw
6xbw PR

kreeg in de eerste 2 sets paar keer flinke pijnscheut in mijn elleboog, net of er iets van binnen verschoof ofzo, heel vreemd, was na een minuutje of 2 weer weg. iemand enig idee waar dat van kan komen? is dat een opwarmingprobleem?

Redelijk tevreden, wat bijgeleerd bij de bench door stomme fout van mezelf, squat wat minder tevreden maar rest ging goed.

Squat gaat redelijk goed zo te zien! Al op een plateau gestoten of niet?

Squat gaat redelijk goed zo te zien! Al op een plateau gestoten of niet?

mja was niet echt tevreden vandaag, hoopte toch 5 herhalingen te halen, onderrug was hetgeen wat me tegenzat, niet mn quads imo.

nog niet echt helemaal vast gelopen, bij 80 heb ik even stil gehangen maar dat was hooguit week of 2/3 denk ik. 90 nu valt me wel redelijk zwaar, is elke keer een flinke battle

In!

^_^

mja was niet echt tevreden vandaag, hoopte toch 5 herhalingen te halen, onderrug was hetgeen wat me tegenzat, niet mn quads imo.

nog niet echt helemaal vast gelopen, bij 80 heb ik even stil gehangen maar dat was hooguit week of 2/3 denk ik. 90 nu valt me wel redelijk zwaar, is elke keer een flinke battle
Goed om te horen. Ik ben ook nog niet blijven hangen. Wel een paar keer moeten onderbreken door m'n adductoren, maar het probleem lijkt opgelost te zijn.

Terug
Naar boven