XXL Nutrition

Wendlering out of Ectoternity

the battle of the ecto's

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ochtendtraining, wel beetje moeten haasten omdat ik nog veel moet doen vanmiddag en straks naar bruiloft moet.

Squat:
3x90
4x90
3x90
3x90
nu last van de onderrug :(

Military press:
opwarmen met 30kg,35kg,40kg (normaal 25,35)
4x45kg
3x45kg
2x45kg
schouders al helemaal verzuurd, ik vermoed dat het komt door het zwaarder opwarmen (en haasten ook wel beetje :$)

deadlift
4x110kg, zwaar pijn in mn onderrug, overigens ook na 2 reps neer moeten leggen ivm wegglijden. voor de zekerheid maar gestopt om mn rug even te sparen.

facepulls
10x20
10x25
3x10x30

dips:
5x5xbw

redelijk wat gedaan, maar nog niet helemaal happy. had beter moeten gaan op MP en DL imo.

ochtend training

begon al goed vanmorgen, kwart over 6 op, in de trein in slaap gevallen, daarna thuis op de bank in slaap gevallen, toen gaan trainen :roflol:

squat:
4x90
3x90
3x90
3x90
tevreden over, was me wel zwaar, ook redelijk zwaar opgewarmd.

bench:
6x60
5x60
5x60
5x60
6x60 (laatste beetje hulp van spotter) PR
had er een spotter bij staan dus kon wat meer doorduwen om te proberen of die 6e rep er ook in zat, ging echt lekker!

rows (seated -.-)
4x5x61
1x5x68kg
pr op 68kg maar niet noemenswaardig aangezien het weer seated was

chinups
5x5xBW

heb nu lamme armen maar wel dikke pomp, vooral het benchen ging echt lekker, voel me echt een steeds grotere jongen

Goeie PR op de bench!

ja klopt, we willen natuurlijk geen blessures

vandaag heel snel getraind, heb weer school en moest om kwart voor 5 thuis zijn ong.

squat:
3x3x90 srs in supersets, helemaal op al

military:
4x45
3x45
3x45 ook superspeed

rowen ipv deadlift wegens bezetting
5x5x67,5 PR

pullups
2x5xbw

chinups:
5x5xbw

helemaal op en was 35 min verder, veel te snel maar wel hard, PR op snelheid :roflol:

Laatst bewerkt:
Ochtendtraining:

squat:
3x3x90kg (bewust wat rustig aan gedaan omdat ik vandaag wat meer op de DL wou gaan proberen)

bench:
5x5x60kg, in het begin even moeite maar daarna goed, wellicht volgende keer iets meer proberen op 3x3

deadlifts (vorige keer rows gedaan)
5x80kg
5x90kg geen mixed grip en geen gripverlies, pr op grip
3x100kg, lager dan vorige keren maar wel meer sets met betere grip, tevreden

facepulls:
10x25
10x30
10x30

chinups:
9xbw
7xbw
6xbw
5xbw
5xbw

best aardig getraind vandaag

Je bent sterk voor je gewicht, man. Verhoudingsgewijs in ieder geval stuk sterker dan ik. Al is dat niet heel moeilijk :P

Inderdaad sterke training maat!

shiiit vanmorgen gewogen: 66,5 dus 1,5kg minder dan vorige week, gelukkig niets gemerkt van krachtverlies maar dit is niet de bedoeling.

moet ook wel zeggen dat het continu zo veel mogelijk eten me afgelopen week paar keer tegen is gaan werken, dat ik na en paar happen gewoon totaaaal geen zin had om verder te eten. wellicht komt het daar ook door. iemand tips om toch dat hongergevoel enz weer wat op te krikken?

Sterke training bro!
DL en Squat liggen wij ongeveer gelijk op en dat terwijl je meer dan 10kg lichter bent dan mij.
Ook krachtige chin ups

Volhouden zo! ;)

Edit: dat hongergevoel zou ik niet weten. Wat ik zelf heb is dat het helpt om verschillende dingen te eten.
Na bijvoorbeeld 4 sneden brood hoef ik geen brood meer, maar iets totaal anders kan ik dan nog wel eten.
Of je moet meer halen uit bijvoorbeeld volle melk. Liter is al 670 kcal's en drink je makkelijk weg in een uurtje als t moet :)

Laatst bewerkt:
Precies. En buit honger momenten volledig uit. Na de training koolhydraten naar binnen stampen.

Je bent sterk voor je gewicht, man. Verhoudingsgewijs in ieder geval stuk sterker dan ik. Al is dat niet heel moeilijk :P

Sterke training bro!
DL en Squat liggen wij ongeveer gelijk op en dat terwijl je meer dan 10kg lichter bent dan mij.
Ook krachtige chin ups

Volhouden zo! ;)

Edit: dat hongergevoel zou ik niet weten. Wat ik zelf heb is dat het helpt om verschillende dingen te eten.
Na bijvoorbeeld 4 sneden brood hoef ik geen brood meer, maar iets totaal anders kan ik dan nog wel eten.
Of je moet meer halen uit bijvoorbeeld volle melk. Liter is al 670 kcal's en drink je makkelijk weg in een uurtje als t moet :)

Kwestie van een goeie trainer hebben :D

Ennuh meeeeer eten joey! Calorierijker voedsel mss

Sterke training bro!
Ook krachtige chin ups

Volhouden zo! ;)

tnx :) heb met name last met droog eten, brood ben ik snel beu, haal het ook altijd vers smorgens dat het nog beetje warm is, dan smelt het bijna weg :P

drinken is meestal niet het probleem dat gaat snel zat dus wellicht dat ik daar wat meer van moet gaan doen, alleen vraag ik me af of ik dan niet tekort aan vezels oid krijg als ik mn kcal met name uit drinken haal.

Precies. En buit honger momenten volledig uit. Na de training koolhydraten naar binnen stampen.

ja ik heb ook gewoon honger maar dat is na een beetje eten al heel snel weg, ik ga gewoon weer proberen om elk uur iets te eten om het op te bouwen denk ik.

Kwestie van een goeie trainer hebben :D

Ennuh meeeeer eten joey! Calorierijker voedsel mss

haha ja komt ook zeker daardoor aron :P

nog tips voor kcalrijk voer met wel redelijk goede verhouding (buiten chocomel)

Terug
Naar boven