- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat ik gewoon m'n verstand er bij ga houden en niet "te" snel vooruit zal proberen te gaan op de squat en DL.

Je bent sterk voor je gewicht, man. Verhoudingsgewijs in ieder geval stuk sterker dan ik. Al is dat niet heel moeilijk![]()

Je bent sterk voor je gewicht, man. Verhoudingsgewijs in ieder geval stuk sterker dan ik. Al is dat niet heel moeilijk![]()
Sterke training bro!
DL en Squat liggen wij ongeveer gelijk op en dat terwijl je meer dan 10kg lichter bent dan mij.
Ook krachtige chin ups
Volhouden zo!
Edit: dat hongergevoel zou ik niet weten. Wat ik zelf heb is dat het helpt om verschillende dingen te eten.
Na bijvoorbeeld 4 sneden brood hoef ik geen brood meer, maar iets totaal anders kan ik dan nog wel eten.
Of je moet meer halen uit bijvoorbeeld volle melk. Liter is al 670 kcal's en drink je makkelijk weg in een uurtje als t moet![]()

Sterke training bro!
DL en Squat liggen wij ongeveer gelijk op en dat terwijl je meer dan 10kg lichter bent dan mij.
Ook krachtige chin ups
Volhouden zo!
Edit: dat hongergevoel zou ik niet weten. Wat ik zelf heb is dat het helpt om verschillende dingen te eten.
Na bijvoorbeeld 4 sneden brood hoef ik geen brood meer, maar iets totaal anders kan ik dan nog wel eten.
Of je moet meer halen uit bijvoorbeeld volle melk. Liter is al 670 kcal's en drink je makkelijk weg in een uurtje als t moet![]()
heb met name last met droog eten, brood ben ik snel beu, haal het ook altijd vers smorgens dat het nog beetje warm is, dan smelt het bijna weg 
Precies. En buit honger momenten volledig uit. Na de training koolhydraten naar binnen stampen.
Kwestie van een goeie trainer hebben
Ennuh meeeeer eten joey! Calorierijker voedsel mss

Meer noten gedurende de dag? Olijfolie shotjes
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/56717-waar-zitten-de-meeste-calorieen-in.html
Zoek iets in die lijst
Veel powerlifters in amerika gaan gewoon elke dag post workout naar de mac
Iifym