Fitness Seller

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

Tot ik weer vooruit mijn set kan doen. Hou geen tijd bij. En Unilateral zie ik rechts ook als een aparte set als links. Je kan als je all in gaat niet meteen ke andere kant ook pakken.
Zo wel nodig ik je van harte uit om met.mij mee te trainen en krijg je een pot whey,van me
Is goed. Ik kan namelijk na een Cable row of whatever prima met een halve/hele minuut de rechterkant doen als ik eerst links doe. Heb daar echt geen 3 of 4 minuten voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
RD voer

Screenshot_20230808_000536_Instagram.jpg

Tot ik weer vooruit mijn set kan doen. Hou geen tijd bij. En Unilateral zie ik rechts ook als een aparte set als links. Je kan als je all in gaat niet meteen ke andere kant ook pakken.
Zo wel nodig ik je van harte uit om met.mij mee te trainen en krijg je een pot whey,van me

Dan snap ik de lengte van die training wel. Ik zelf pak ik vrijwel alles als superset (trainingen duren hooguit 45-55min) en als ik uni-lateraal doe merk ik dat ik bij de 1e arm de rep net haal en de 2e arm de rep gewoon goed haal.

Ik moet
Lol jezus :o
Aint nobody got time for that
Wat voor beroep doe je wesley ? Ik ben nu in mijn vakantie autistisch me maaltijden aan het eten en monstertrainingen aan het neer zetten ..maar ik ben me er van bewust dat dit niet te combineren is met mijn werk straks .. ben benieuwd hoe andere dit doen

Ik moet

Wat voor beroep doe je wesley ? Ik ben nu in mijn vakantie autistisch me maaltijden aan het eten en monstertrainingen aan het neer zetten ..maar ik ben me er van bewust dat dit niet te combineren is met mijn werk straks .. ben benieuwd hoe andere dit doen
Zelfs toen ik 60 uur per week werkte kreeg ik het nog voor elkaar, waar een wil is, is een weg

Daarbij als je 3 uur per sessie neer zet wordt het lastig, maar ik vind 3 uur voor een gymsessie sowieso wel treurig ipv hardcore imo

Je hebt ook nog een leven buiten de gym

Zelfs toen ik 60 uur per week werkte kreeg ik het nog voor elkaar, waar een wil is, is een weg

Daarbij als je 3 uur per sessie neer zet wordt het lastig, maar ik vind 3 uur voor een gymsessie sowieso wel treurig ipv hardcore imo

Je hebt ook nog een leven buiten de gym
Niet te snel oordelen .. kom een echte werkweek met mij mee dan wil ik je nog wel je maaltijden zien eten en je trainingen zien doen ..

Ik moet

ik zit op de boekhouding en werk 40 uur per week

Ander werk zoeken dan als je het er zo moeilijk mee hebt
Als dat allemaal zo makkelijk was ...
Ik heb 3 dochters en een invalide vrouw ..
Heb een zwaar beroep maar verdien er genoeg mee om mijn gezin goed te onderhouden .carrière switch gaat vaak gepaard met een lager salaris,sommige mensen hebben wat meer verantwoordelijkheden dan alleen de shape van hen eigen lichaam .. Dat wilt niet zeggen dat deze minder liefde hebben voor de sport ..

update, voeding is omhoog gegaan stappen naar beneden en training volume iets aangepast. nog meer setjes armen :emo:

TD 4990 kcal 349 pro 732 carbs 74 fats
RD 4669 kcal 360 pro 571 carbs 105 fats

Heb een zwaar beroep maar verdien er genoeg mee om mijn gezin goed te onderhouden .carrière switch gaat vaak gepaard met een lager salaris,sommige mensen hebben wat meer verantwoordelijkheden dan alleen de shape van hen eigen lichaam .. Dat wilt niet zeggen dat deze minder liefde hebben voor de sport ..
Dit word vaak onderschat, maar ik begrijp je standpunt en ben het er mee eens.
Wellicht dat een “vaste planning” indien je geen zzper bent je overzicht geeft wanneer je elke week kunt trainen. Moeilijke situatie ook met je vrouw.

Ps: 3 dochters? Durf je nog voor de 4de te gaan in de hoop op een zoontje 😜

Dan is het inderdaad een ander verhaal

Ik zou dan trainingsfrequentie verlagen naar zo minimaal effectief mogelijke hoeveelheid

Of een thuis gym bouwen dat bespaart ook een hoop tijd maar kost ook weer wat

Terug
Naar boven