AndroidHealthClinic

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

Als dat allemaal zo makkelijk was ...
Ik heb 3 dochters en een invalide vrouw ..
Heb een zwaar beroep maar verdien er genoeg mee om mijn gezin goed te onderhouden .carrière switch gaat vaak gepaard met een lager salaris,sommige mensen hebben wat meer verantwoordelijkheden dan alleen de shape van hen eigen lichaam .. Dat wilt niet zeggen dat deze minder liefde hebben voor de sport ..
Dat is minder ja, zeker als je kinderen nog klein zijn

Dit word vaak onderschat, maar ik begrijp je standpunt en ben het er mee eens.
Wellicht dat een “vaste planning” indien je geen zzper bent je overzicht geeft wanneer je elke week kunt trainen. Moeilijke situatie ook met je vrouw.
Maat een stukadoor en een vaste planning bestaan niet .. de bouw is de laatste jaren nog onbetrouwder dan Piet paulusma was ..

Verder wil ik niet te veel klagen .. ik heb ook een groot voordeel dat ik door de intensiteit van mijn werk normaal maar 1 keer per week train en me shape is year round beter dan 80 procent op het forum.. het is in de vakantie periodes alleen wel eens pijnlijk als je wel alles doet hoe het hoort en je super hard gaat wetende dat over een paar weken het oude leven met kut voeding en weinig rust volgen .. al met al hou ik een goede basis en ook die kinderen gaan een keer het huis uit dus zolang ik de basis goed weet te behouden gaat mijn tijd jog wel komen :D

Dit word vaak onderschat, maar ik begrijp je standpunt en ben het er mee eens.
Wellicht dat een “vaste planning” indien je geen zzper bent je overzicht geeft wanneer je elke week kunt trainen. Moeilijke situatie ook met je vrouw.

Ps: 3 dochters? Durf je nog voor de 4de te gaan in de hoop op een zoontje 😜
Die laatste dochter duurde een traject van 3 jaar hcg hmg bij de internist nadat ze geboren was verder gegaan met trt en gestopt met hcg dus ik zal wel weer onvruchtbaar zijn :p

• Like
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
Push a
1. Dumbell side lateral : 3 sets of 10-15 reps
2. Low incline smith press : 2 sets : 6-9, 10-15 reps micro pause at top and bottom of each rep
3. Neutral grip shoulder press : 2 sets of 6-9, 10-15 reps
4. dips - 2 second pause in stretch each rep : 2 Sets of 6-9, 10-15 reps
5. Seated costal pec fly ( lower pec bias ) : 2 sets of reps 10-15 reps
6. Neutral grip single arm cross body push down: 2 sets of 10-12 2 second pause in short
7. Single arm overhead tricep extension: 2 sets of 10-15 reps 2 second in stretch
8. Calf press 3 sets of 8-20

Pull a
1. Single Arm standing Kas pull down lat bias : 1 sets of 8-10 reps, 1 set of 12-15.
2. Single Arm Cable Row lat bias 1 set of 8-12 reps, 2 sets of 12-15 reps.
3. Pronated grip Chest Supported Row upper back bias: 2 sets 10-12 Reps
4. Wide Grip Teres Pulldown : 3 sets of 12-15 reps. 2 second spent in stretch each rep
5. Rear delt cable fly : 3 sets of 12-15 reps high to low plane cable set up.
6. Single Arm Cable Curl shortened range bias facing stack
4 sets 8-10 straight
7. Single arm cable curl lengthened range bias facing away from the stack: 3 sets of 12-15

Legs a

1. Lying Hamstring Curl: 3 sets of 8-12 reps, 1 set of 12-15 reps rest pause set
2. Paused Smith Squat: 1 sets of 8-12 reps. Pause for 2 seconds in the stretch
3. Single leg press 2 sets of 15-20 reps deep reps no pauses
4. Leg Extension: 2 sets of 8-10’ reps 2 second pause in shortened range
5. 45 hyper extension -core crunched with slight thoracic flexion - set up elevated using dumbbells for loading - here I want a 2 second pause in stretch really nailing your hams in lengthened portion then drag the load back up - 3 sets 8-10 reps
6. Adductor: 2 sets of 12-20 reps. Second set rest pause set setting 2 both sets
7.Cross body tricep extension super set dual arm cable bicep curl lengthened range bias : 4 sets of 10-15 reps

Off

Push b

1. Single arm Standing cable y raise : 3 sets of 10-15 reps here the biggest bang for your buck is controlling end ranges make sure you spend time there
2. Incline machine chest press 1 sets of 8-10 reps, 1 sets of 10-15 reps
3. Dead stop high incline smith machine press : 1 sets of 8-10 reps, 1 sets of 10-15 reps
4. Neutral grip cable press tricep bias : 2 sets 8-12 reps.
5. Pec dec machine : 2 sets of 12-20 reps both sets 2 second pause in short
6. D handle prime bar push down Pushdown 4sets of 12-15 reps 1 second pause in short each rep - set up handles shoulder width apart
7. Single arm overhead dumbbell extension: 3 sets of 12-15 reps 2 second pause in stretch
8. Seated Calves 2 sets of 15-20 reps

Pull b

1. Single arm Cable Lat pull down lat bias : 1 set of 8-12 reps, 2 sets of 12-15 reps.
2. Single arm Machine row - adjust grip to semi supinated here : 2 sets of 8-12 reps, 1 set 12-15
3. Neutral grip Upper back biased row Row 2 sets of 8-12 reps, 1 set of 12-15 reps
4. Pronated grip machine pull down upper back bias : 1 set of 8-12 reps, 1 set of 12-15 reps 2 second spent in stretch across each set here
5. Rear delt row 3 sets 12-20 reps 1 second pause in short each rep torch them in shortened range
6. Machine preacher curl : 4 sets of 10-15 reps micro pause across both ranges
7. Cable hammer curl facing away from stack lengthened bias : 3 sets 12-20

Off

Repeat but then with legs B

Legs b

1. Adductor 1 second spent across both contractile ranges : 2 sets of 8-10,12-15 reps
2. lying hamstring curl : 2 sets of 8-12 reps, 1 set of 12-15 reps.
3. RDL off a mat or block - 2 sets of 8-10 3 second eccentric dead stop each rep
4. Leg press : 2 sets of 12-15 2 second pause in stretch each rep
5. seated hamstring curl : 1 sets of 8-12 reps, 1 set of 12-15 reps.
6. Rear Foot Elevated Split Squat: 2 sets of 12-20 reps. Contralateral loading glute bias
7. Single arm overhead cable tricep extension: 4 sets of 15-20 reps

Mensen zonder kinderen hebben makkelijk praten, en je kiest er zelf voor. Neemt niet weg dat alles wat moeilijker in te delen is dan zonder kids. Ik koos ook zelf om ijzervlechter te worden en bij de mariniers te gaan. Dat neemt niet weg dat trainen moeilijker in te delen is. kantoorbaantje van 9-17u is makkelijker vol te houden en een training rond te plannen ja, maar niet iedereen kiest daarvoor,

Jij aait je kippen in je vrije tijd en ik speel met me zoontje. Enjoy life op je eigen manier
Hoor je mij hier ergens klagen dat ik zaken niet kan doen omdat ik kippen aai? Ik kan 10u per nacht slapen, hoef niet op Vakantieveilingen.nl rond te neuzen om op vakantie te kunnen gaan en heb geen kinderen die mij arm maken. Allemaal zaken waar jij wel regelmatig over bezig bent.
Je mist het punt denk ik een beetje.
Eerlijk....
Maar om je even van de wolk te halen de meeste mannen klagen ook over hen vrouw :p .. vaak gebeurd dit als jullie er niet bij zijn .
Ook wij mannen hebben wel eens last van hormoonschommelingen hé:p
Die vrouw kan je ook inwisselen, keuzes :p

Hoor je mij hier ergens klagen dat ik zaken niet kan doen omdat ik kippen aai? Ik kan 10u per nacht slapen, hoef niet op Vakantieveilingen.nl rond te neuzen om op vakantie te kunnen gaan en heb geen kinderen die mij arm maken. Allemaal zaken waar jij wel regelmatig over bezig bent.

Die vrouw kan je ook inwisselen, keuzes :p
Geloof me ik heb vaak zat onderzoek gedaan naar groener gras:p. UIteindelijk moet elk gras weer opnieuw gezaaid worden .. Verder ik snap wat je wilt zeggen maar soms heb je een verleden met iemand of samen intense dingen overwonnen waardoor een beetje gezeik wat simpele irritaties een rimpel meer of minder het groenere gras alsnog niet overtreft
. Loyaliteit is niet te koop maar in mijn ogen 1 van de waardevolste eigenschappen van een mens .

Of word stukadoor :p, dan werk je die 60 uur zie je die kinderen minder en kan je de vakantie boeken waar je wilt :p Als we het toch over keuzes hebben .
Haha ik loop maar te dollen, alhoewel we wel de boodschappen doen @ lidl/ aldi kom ik niets tekort en heb veel vrije tijd.

@Kathlinoo denkt dat ik een schooier ben doordat ik vd camping kom en vrijwel heel het jaar door op slippers loop. 🫠

Dan hebben we wel dezelfde dresscode

Bijlagen

• 20230808_103621.jpg
    20230808_103621.jpg
    426,7 KB · Weergaven: 80
  • 20230808_103621.jpg
    20230808_103621.jpg
    426,7 KB · Weergaven: 80
Terug
Naar boven