Fitness Seller

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

jij kan ook wel coaching gebruiken zo te lezen :P want je wilt juist niet te veel werk doen als warm up setjes ;)
Ik pas mijn trainingen aan aan mijn beroep , zo is elk lichaam gewend aan een andere vorm van prikkels en intensiteit . Aangezien mijn werk super belastend is voor pezen en gewrichten en ook vaak niet haalbaar is in de meest ideale lichaamshoudingen ben ik vaak wel even bezig met elastieken en hele lichte setjes om te stabiliseren voordat ik mijn werk sets kan doen ..

• Topic Starter Topic Starter
Ik pas mijn trainingen aan aan mijn beroep , zo is elk lichaam gewend aan een andere vorm van prikkels en intensiteit . Aangezien mijn werk super belastend is voor pezen en gewrichten en ook vaak niet haalbaar is in de meest ideale lichaamshoudingen ben ik vaak wel even bezig met elastieken en hele lichte setjes om te stabiliseren voordat ik mijn werk sets kan doen ..
Daar is ook niks mis mee, maar zal niet goed zijn als dat al als een workout voor iemand aanvoelt. ik geef eerlijk toe dat ik eigenlijk ook wel meer baat zou hebben als ik voor een legday iets meer zou stretchen

Ja mijn opmerking zei dus voornamelijk iets over de ruggengraat van de gemiddelde sportschool coach vandaag de dag .. uitzonderingen nagelaten ..

Maar hoelang duurt een gemiddelde training bij jou ?

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang hoe je dan rust tussen de sets?
Tot ik weer vooruit mijn set kan doen. Hou geen tijd bij. En Unilateral zie ik rechts ook als een aparte set als links. Je kan als je all in gaat niet meteen ke andere kant ook pakken.
Zo wel nodig ik je van harte uit om met.mij mee te trainen en krijg je een pot whey,van me

Wat neem je allemaal tijdens je training? Neem aan dat als je 3 uur traint niet alleen een bidon water bij je hebt.

Terug
Naar boven