Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
ja maar hij is zelf coach en heeft geen coaching nodigDat jochie naast je mag je wel wat vaker mee laten trainen maat ..het contrast is nogal groot![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar hij is zelf coach en heeft geen coaching nodigDat jochie naast je mag je wel wat vaker mee laten trainen maat ..het contrast is nogal groot![]()

Dat zijn de leukste om mee samen te trainenja maar hij is zelf coach en heeft geen coaching nodig![]()

jij kan ook wel coaching gebruiken zo te lezenDat zijn de leukste om mee samen te trainen
..vooral als ze denken dat de sets erop zitten en je ze verteld dat het je warming up was![]()
want je wilt juist niet te veel werk doen als warm up setjes 
komt omdat die meter voor staat, als die er naast staat valt het meeDat jochie naast je mag je wel wat vaker mee laten trainen maat ..het contrast is nogal groot![]()

ik woog 98 vanochtendkomt omdat die meter voor staat, als die er naast staat valt het mee![]()

Ik pas mijn trainingen aan aan mijn beroep , zo is elk lichaam gewend aan een andere vorm van prikkels en intensiteit . Aangezien mijn werk super belastend is voor pezen en gewrichten en ook vaak niet haalbaar is in de meest ideale lichaamshoudingen ben ik vaak wel even bezig met elastieken en hele lichte setjes om te stabiliseren voordat ik mijn werk sets kan doen ..jij kan ook wel coaching gebruiken zo te lezenwant je wilt juist niet te veel werk doen als warm up setjes
![]()
Daar is ook niks mis mee, maar zal niet goed zijn als dat al als een workout voor iemand aanvoelt. ik geef eerlijk toe dat ik eigenlijk ook wel meer baat zou hebben als ik voor een legday iets meer zou stretchenIk pas mijn trainingen aan aan mijn beroep , zo is elk lichaam gewend aan een andere vorm van prikkels en intensiteit . Aangezien mijn werk super belastend is voor pezen en gewrichten en ook vaak niet haalbaar is in de meest ideale lichaamshoudingen ben ik vaak wel even bezig met elastieken en hele lichte setjes om te stabiliseren voordat ik mijn werk sets kan doen ..
2 a 3 uur meestal. benen ben ik wel meestal wel 3 uur aan kwijt push a en pull a ook wel 2 uur pull b 3 uur ook omdat bijna alles unilateral isMaar hoelang duurt een gemiddelde training bij jou ?
Nou laat de discussie van max 1 uur trainen voor optimaal resultaat maar losbarsten.2 a 3 uur meestal. benen ben ik wel meestal wel 3 uur aan kwijt push a en pull a ook wel 2 uur pull b 3 uur ook omdat bijna alles unilateral is
Hoelang hoe je dan rust tussen de sets?2 a 3 uur meestal. benen ben ik wel meestal wel 3 uur aan kwijt push a en pull a ook wel 2 uur pull b 3 uur ook omdat bijna alles unilateral is
Ikzelf probeer het op 1u te houden gewoon omdat mijn pijp dan ook uit is 😅Nou laat de discussie van max 1 uur trainen voor optimaal resultaat maar losbarsten.![]()
Die support ik niet overigens.
Tot ik weer vooruit mijn set kan doen. Hou geen tijd bij. En Unilateral zie ik rechts ook als een aparte set als links. Je kan als je all in gaat niet meteen ke andere kant ook pakken.
Creatine glutamine eaa sustain mps maxWat neem je allemaal tijdens je training? Neem aan dat als je 3 uur traint niet alleen een bidon water bij je hebt.