AndroidHealthClinic

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

En hoeveel cardio je er ongeveer nog af? 500kcals?

Zit de rest nog lager trouwens? Das aardig gek dan..geen probleem om tegen of onder je BMR te duiken voor bijna 4 weken.

Weet ik in ieder geval wel dat ik mijn volgende cut wat 'extremere' condities mag aanhouden tegen het einde..

nee geen ervaring mee, maar ben gelukkig al niet zo vochtig aangelegd :P maar heb alle vertrouwen in me begeleider en tot nu toe heeft alles nog gewerkt, dus zal wel goed komen :D
Komt allemaal goed! Wel chill trouwens dat je van nature een chille vochthuishouding hebt..

Bij mij staat carbs uppen gelijk aan vocht vasthouden..:o

• Topic Starter Topic Starter
En hoeveel cardio je er ongeveer nog af? 500kcals?

Zit de rest nog lager trouwens? Das aardig gek dan..geen probleem om tegen of onder je BMR te duiken voor bijna 4 weken.

Weet ik in ieder geval wel dat ik mijn volgende cut wat 'extremere' condities mag aanhouden tegen het einde..

Komt allemaal goed! Wel chill trouwens dat je van nature een chille vochthuishouding hebt..

Bij mij staat carbs uppen gelijk aan vocht vasthouden..:o

er zijn er bij die zitten op 1800, met cardio verbrand ik zo'n 600 kcal
350 a 400 bij de cardio na me training en in de ochtend geen idee dan jog ik een half uur buiten.

me carbs zitten nog redelijk hoog, geen idee hoe hoog precies maar meer dan 200 gram.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

gister trouwens me slip laten opmeten zodat tie op maat kan worden gemaakt, lekker zitten is anders haha. Maarja moet ff wennen denk ik :P

wel lekker opvallend kleurtje genomen: fel oranje :D

Gisterochtend begon ik vol met motivatie aan me ochtend cardio had er ook zin in voelde me best wel energiek voor mijn doen in verhouding met afgelopen dagen.

Werkdag gehad en toen naar de gym.

1,5 scoop pre workout genomen om nog beetje energie te hebben.

Begon lekker 12xbw pull ups daarna
10xbw+8kg
2x10xbw+10kg
en weer 10xbw

pre workout kicks niet in motivatie werd minder wel gewoon alles zelfde gewicht gehouden

dumbellrows
4x10x40kg

crossed cable pull down
3x10x65kg (en dropsets wide)

kreeg het toen opeens heel warm denk door de pre workout maar de boost bleef uit

3 series cable rows full ROM 3x10x55
superset 3x10x40kg shrugs na elke serie cable row 1 serie shrugs

toen nog wat back extensions gedaan boven in de gym... werd steeds warmer en warmer... toen 2 bicep oefeningen gedaan en toen me cardio die ik om de 5 min wilde staken. (combinatie met geen energie en verschrikkelijke warmte/benauwdheid)
op ten duur ging de airco wat hoger en laatste 10 min van me cardio ging het wel weer...

vandaag een heerlijke rustdag geen cardio geen kracht maar gewoon alleen ff bijkomen

ff opladen om morgen ochtend half 6 weer full r*tard modus te gaan (ochtend cardio en na me werk borst schouder en triceps en als toetje weer cardio.

2,5 weeks left grr :lifter:

End is in zicht! Ben zeer benieuwd hoe je dr bij staat over 2.5 week! Succes brah!

Man, man wat afzien gozer! Hou de focus op het einddoel!:thumbs:

Lig je op schema volgens Jeffrey? En is er nog aan je voeding geschaafd?

End is in zicht! Ben zeer benieuwd hoe je dr bij staat over 2.5 week! Succes brah!

Thnx :D

Man, man wat afzien gozer! Hou de focus op het einddoel!:thumbs:

Lig je op schema volgens Jeffrey? En is er nog aan je voeding geschaafd?

ja dit weekend niet gezien maar gister foto's naar hem gestuurd/ met kut belichting maar ik sta er scherp bij zegt tie, ik had dit weekend ook een meeting/seminar van Jerry van Koolhoven.

Daar zeiden ze al dat ik zo goed als wedstrijd klaar ben. dus ja lig op schema haha.

ben benieuwd naar je eindresultaat bro!

thnx! ik zelf ook vind het nu al ziek eruitzien overal aders en strepen enzo haha.

Pfff respect

Als je ochtendcardio op het programma hebt staan, neem je dan enkel een pwo op een nuchtere maag of ontbijt je toch nog?

Alleen bcaa's en glutamine pas na het douchen ontbijt ik

Ik zie nu je stats at 6%. Op hoeveel kilo hoop je ongeveer on stage te staan. Weet dat het niet super relevant is, maar ben gewoon benieuwd!:thumbs:

stats kloppen inderdaad niet percentage zit al rond de 5 denk ik, gewicht zit nu rond de 75 :( dus denk dat ik op stage rond de 73 sta nog maar. (nouja bij de weging) dat is op nuchtere maag in de ochtend en ik hoef pas eind van de middag/begin van de avond op de stages te verschijnen)

Vandaag meeting gehad met heel de BC crew.

Was echt top iedereen die met de flex mee doet stonden er super scherp bij. (Ik was wel het droogst ghehe)
Er zijn ook veel foto's geschoten en gefilmd word allemaal nog bewerkt en gemonteerd enzo zal hier wel resultaat ervan posten voor de geïnteresseerde.

Poseren ging wel goed na afloop, kreeg wel alleen beetje kramp in me quads en lichtjes in me hoofd. Maandag laatste benen training en net me laatste refeed op :D sushi whoehoe

2iqn3vt.jpg

sguaur.jpg

Vandaag meeting gehad met heel de BC crew.

Was echt top iedereen die met de flex mee doet stonden er super scherp bij. (Ik was wel het droogst ghehe)
Er zijn ook veel foto's geschoten en gefilmd word allemaal nog bewerkt en gemonteerd enzo zal hier wel resultaat ervan posten voor de geïnteresseerde.

Poseren ging wel goed na afloop, kreeg wel alleen beetje kramp in me quads en lichtjes in me hoofd. Maandag laatste benen training en net me laatste refeed op :D sushi whoehoe

2iqn3vt.jpg

sguaur.jpg

Je staat er shredded as f*ck erbij kerel! Benieuwd naar het filmpje;)

Kan niet wachten tot ik aan de cut kan, vind dit toch wel heel geil om te zien. #yeshomo

Nice man, wel ava waardig die pic ;)!

Terug
Naar boven