XXL Nutrition

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

Aha..jij was dus de persoon op die foto! Zag hem op fb al voorbijkomen bij Arthur!:thumbs:

Ik kan als ik dit zo zie ook niet wachten om weer 'echt' te gaan cutten..:D

• Topic Starter Topic Starter
jup dat was ik haha hij heeft er nog een paar van me geschoten die komen denk ik ook vandaag op FB, dan was er ook nog een andere fotograaf en die had er ook nog wat van de posing geschoten. hoop ik ook van de week te krijgen. :P

en cutten jij? ben je ziek? :P

Het feit dat ik nu niet 100% cut geeft me eerder een ziek gevoel! Het liefst loop ik het hele jaar op jou huidige bf rond. Echter voel ik me dan een wrak..dus beter niet.

Hoe voel jij je momenteel eigenlijk? Hakt de low kcals en vele cardio erin of is het nog uit te houden?

ja gaat juist lekker haha afgelopen zaterdag heeft me weer een flinke boost gegeven, en afgelopen dinsdag was eigenlijk de slechtste dag. op zich lage kcals valt wel mee vind ik zelf 2300, jij zit lager als ik me niet vergis :P

cardio zit ik ook niet zo tegen op te hikken meer, vanochtend wel lichtelijk last van me linker knie.

maar wel vanmiddag gewoon me benen trainen (laatste benentraining)

gvd ziet er scherp uit!

thnx :D

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Nog maar ff een back shot

2a4vn8w.jpg

ziet er erg goed uit maatje!! much dedication

thnx mensjes :D ja armen vind ik ook wat achterlopen, focus licht volgend jaar ook op armen-schouders en benen.

heb al 2 dagen last van me linker knie, wat echt zwaar kut is met me cardio. vooral de ochtend cardio (buiten hardlopen) en gister legday heb ik ook maar niet zwaar gedaan (was overigens me laatste benendag tot de flex. alles niet zo zwaar gedaan maar wel series van 20 herhalingen.

1 week to go!!

over een weekje zit ik met me uitgedroogde en vetloze lichaam in de trein richting Eindhoven.

Ben eigenlijk met niets anders bezig dat met deze wedstrijd, ik ga er niet heen om te winnen, maar ga er heen om ervaring op te doen om te kijken hoe het is en of het me bevalt.

Tot nu toe is het best zwaar geweest maar ik vind het wel leuk om zo naar iets toe te werken al kost het heel wat zweet en het enige energie wat je nog heb (wat je stopt in je training koken en boodschappen doen).

Weet ik nu al dat dit niet mijn laatste wedstrijd word. Ga hierna aan de bulk vlgens een voedingsschema wat ik nog NOOIT eerder heb gedaan. uitgaande van de uitslag wil ik dan in 2015 aan de ironman/maiden mee doen en anders weer de flex volgend jaar.

Vanavond krijg ik de laatste wijzigingen in me voeding en training door van Jeff, morgen nog een check up en posing enzo.

hou jullie up to date nog maar moest even posten :P

1 WEEK TO GO!!

Succes de laatste week gozer! Ben benieuwd wat een solide meal plan je in de komende bulk gaat brengen! Genetisch heb je het al goed mee in ieder geval, maar ben toch benieuwd waar je volgend jaar staat!

Goodluck in de laatste week bro, ben benieuwd naar de pics

Heb je eigenlijk nog wel een social life of valt t tegen?
Moet je al je boodschappen zelf betalen, lijkt me prijzig om on stage te gaan gezien de prep en je moet betalen om on stage te gaan?

Succes de laatste week gozer! Ben benieuwd wat een solide meal plan je in de komende bulk gaat brengen! Genetisch heb je het al goed mee in ieder geval, maar ben toch benieuwd waar je volgend jaar staat!

thnx, ja ben ik ook benieuwd naar maar ga dan zeker weten ook weer een log openen hoor ;)

Moet je al je boodschappen zelf betalen, lijkt me prijzig om on stage te gaan gezien de prep en je moet betalen om on stage te gaan?

thnx, social life is vrij laag helemaal omdat ik ook nog werk en training geef :P

kosten opzich kwa voeding red ik het met 50 eu per week wel, met sups erbij word het wat meer maar is ook nog wel te doen (BCAA whey en caseinne)

om op stage te gaan kost bij elkaar wel wat meer maar dan heb ik ook alles genomen en gedaan (begeleider,spraytanticket,poseerslip,lidmaadschap,deelnemersticket,treinticket heen en hotel overnachting voor 2 nachten) maar zie het gewoon als een weekendje weg :P haha

Ach 2300kcals clean food valt wel mee toch.. ;)

Het depleten (meestal low carb) wordt dan wel weer een iets prijziger verhaal..

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

maar zie het gewoon als een weekendje weg :P haha
De juiste instelling! Gewoon genieten! Zou overigens post wedstrijd niet te idioot doen qua junk..een rebound is leuk, maar je wilt geen 6-10kg gainen in 3 dagen ;)

Ach 2300kcals clean food valt wel mee toch.. ;)

Het depleten (meestal low carb) wordt dan wel weer een iets prijziger verhaal..

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

De juiste instelling! Gewoon genieten! Zou overigens post wedstrijd niet te idioot doen qua junk..een rebound is leuk, maar je wilt geen 6-10kg gainen in 3 dagen ;)

haha 1 voordeel ik heb geen aanleg om dik te worden :P heb net me sinterkerstpakket gekregen op me werk en zelf ook al wat sinterklaas snoepgoed ingeslagen, maar inderdaad ga t niette gek maken hoor, heb de week erna nog een shoot :D

Interessant om te volgen dit. Je staat er echt goed bij en ik ben dan ook benieuwd naar het resultaat!! :D Heel veel succes in ieder geval.

ben benieuwd hoe ver je gaat komen :D

Terug
Naar boven