Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Thnx, nieuwe omslag foto op fb

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het feit dat ik nu niet 100% cut geeft me eerder een ziek gevoel! Het liefst loop ik het hele jaar op jou huidige bf rond. Echter voel ik me dan een wrak..dus beter niet.

thnx
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------
Nog maar ff een back shot
![]()
ja armen vind ik ook wat achterlopen, focus licht volgend jaar ook op armen-schouders en benen.
Succes de laatste week gozer! Ben benieuwd wat een solide meal plan je in de komende bulk gaat brengen! Genetisch heb je het al goed mee in ieder geval, maar ben toch benieuwd waar je volgend jaar staat!

Goodluck in de laatste week bro, ben benieuwd naar de pics
Heb je eigenlijk nog wel een social life of valt t tegen?
Moet je al je boodschappen zelf betalen, lijkt me prijzig om on stage te gaan gezien de prep en je moet betalen om on stage te gaan?

hahaAch 2300kcals clean food valt wel mee toch..Goodluck in de laatste week bro, ben benieuwd naar de pics
Heb je eigenlijk nog wel een social life of valt t tegen?
Moet je al je boodschappen zelf betalen, lijkt me prijzig om on stage te gaan gezien de prep en je moet betalen om on stage te gaan?

De juiste instelling! Gewoon genieten! Zou overigens post wedstrijd niet te idioot doen qua junk..een rebound is leuk, maar je wilt geen 6-10kg gainen in 3 dagen

Ach 2300kcals clean food valt wel mee toch..
Het depleten (meestal low carb) wordt dan wel weer een iets prijziger verhaal..
---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------
De juiste instelling! Gewoon genieten! Zou overigens post wedstrijd niet te idioot doen qua junk..een rebound is leuk, maar je wilt geen 6-10kg gainen in 3 dagen![]()
heb net me sinterkerstpakket gekregen op me werk en zelf ook al wat sinterklaas snoepgoed ingeslagen, maar inderdaad ga t niette gek maken hoor, heb de week erna nog een shoot 
Lucky bastard! Het cutten gaat je ook redelijk 'makkelijk' af volgens mij..haha 1 voordeel ik heb geen aanleg om dik te worden![]()

Lucky bastard! Het cutten gaat je ook redelijk 'makkelijk' af volgens mij..
Dat sinterklaasvoedsel gaat je (zeer) goed smaken denk!![]()

Interessant om te volgen dit. Je staat er echt goed bij en ik ben dan ook benieuwd naar het resultaat!!Heel veel succes in ieder geval.