MuscleMeat

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
Ziek man die pizza! En dan met name wat je er voor betaald..:eek!: Hij ziet er wel goed uit..hoe snel had je ehm op eigenlijk, want bij mij vliegt zo iets erin als ik aan het dieten ben!

Hoe zien je macro's er uit nu je overtsapt naar vis? Heel low fat of valt het mee?

ja maar hij was het meer dan waard, wat was die lekker en groot en goed gevuld :O (nee stunna de pizza niet je black c**k)

zeer low fat 38 gram 257 gram eiwit dacht ik uit me hoofd en ook ongeveer zoveel carbs. dacht ik :P

nomnomnom, ik krijg honger van zulke plaatjes:(

Waar staat team BC voor? Team black c**ks? dan wil ik in!

krijg je honger in black c**ks? nee staat voor bodycentral

Nee ik heb een BBC.
Mijn p**mel is ook groot en iets minder gevuld na gisteren :(

Gaat lekker he? de Prep? Leuk om zulke dedication te zien :) :thumb:

Kun je bij domino's kiezen voor low fat? Want kan me bijna niet voorstellen dat dat 'apparaat' maar zo weinig vet bevat..

Kun je bij domino's kiezen voor low fat? Want kan me bijna niet voorstellen dat dat 'apparaat' maar zo weinig vet bevat..

nope maar mocht refeeden met wat ik maar wil :D was de dag erna nog net zo shredded hoor :P maakt 1 monster pizza geen verschil in, maar was wel me grootste refeed meal, ga nu wat inkrimpen dit weekend (denk zondag eet ik gewoon met de pot mee thuis zal ook wel iets van rijst zijn maar neem dan gewoon wat weer, en het weekend erop word het chinees bij een meeting vandaar dat ik het al weet :P

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Nee ik heb een BBC.
Mijn p**mel is ook groot en iets minder gevuld na gisteren :(

Gaat lekker he? de Prep? Leuk om zulke dedication te zien :) :thumb:

ja prep gaat goed vooral als ik in de spiegel kijk, trainingen zijn wel echt bijten haha cardio moet ik af en toe wel echt een zware knop omzetten met terug werkende kracht want zit dan wel een peer keer tegen f**k de cardio aan... maar denk dan nog 4 weken nog 4 weken

:Update

Vandaag weer een checkup gehad ik oog voller dan eerst voeding blijft hetzelfde verder.

Alleen nu komt het....

35 min cardio in de ochtend :treuren::treuren:

Poseren gaat goed alleen nog steeds de latspread oefenen want die is nog te wisselvallig.

Volgende week geen check up helaas. Maar de 22e weer een grote meeting en dan me BC traingspak :D

4 weeks out

jzel44.jpg

Damnn mirrin hard :o. Sterkte met de ochtend cardio trouwens.

Je borst zit echt nog goed vol man! Bij mij bleef daar weinig van over met diep cutten!

Trekken je benen ook al wat droger?

Damnn mirrin hard :o. Sterkte met de ochtend cardio trouwens.

Haha thnx heb het nodig haha

Je borst zit echt nog goed vol man! Bij mij bleef daar weinig van over met diep cutten!

Trekken je benen ook al wat droger?

Thnx ja ik blijf gelukkig goed vol overal al vind ik me schouders wat minder rond, benen krijg ik wel al lijnen dus gaat de goede kant al op maar echt diep zijn ze nog niet miss dat vocht in me benen word opgeslagen aangezien ik voor de rest nergens echt vocht vasthoud.

Haha thnx heb het nodig haha

Thnx ja ik blijf gelukkig goed vol overal al vind ik me schouders wat minder rond, benen krijg ik wel al lijnen dus gaat de goede kant al op maar echt diep zijn ze nog niet miss dat vocht in me benen word opgeslagen aangezien ik voor de rest nergens echt vocht vasthoud.

Vocht trekt met ontwateren nog wel aardig weg ;)

Damn, moet je nu elke dag 35min ochtendcardio? Goodluck

Vocht trekt met ontwateren nog wel aardig weg ;)

ja klopt, maar ik hoop dat het vocht is haha anders heb ik gewoon kut definitie :P

Damn, moet je nu elke dag 35min ochtendcardio? Goodluck

jup alleen op woensdag me rustdag doe ik het niet nier/niet voor niets rustdag en zaterdag ochtend aangezien ik dan al genoeg cardio doe maar vanochtend half 6 was ik al aan het hardlopen ja, was vreemd genoeg niet de enige haha

Ziet er goed uit, strepen op de borst, buik ook mooi droog en toch nog een dikke borstpartij. Dat laatste ontbreekt bij de jongere gasten vaak als ze op het podium staan(och jee, hor opa KumaR praten).:cool:

thnx opa KumaR :P ik zit kwa voeding nog wel redelijk het hoogste in kcal in vergelijking met de rest van de groep :P miss dat ik daarom voller ben? train 6 keer per week nog kracht en doe in totaal 13 keer cardio. zodat vetverbranding hoog is en voeding gelijk naar me spieren trekt.

I guess, niet zoveel verstand van haha maar denk dat het zo zit. :P

Op hoeveel kcals zit je nu? 13x cardio jesus zwaar man, zet em op!

Eigenlijk al ervaring met depleten en laden voor een wedstrijd? Lijkt me fackedup als je dadelijk iets doet/probeert wat totaal niet werkt voor je.

Eigenlijk al ervaring met depleten en laden voor een wedstrijd? Lijkt me fackedup als je dadelijk iets doet/probeert wat totaal niet werkt voor je.

nee geen ervaring mee, maar ben gelukkig al niet zo vochtig aangelegd :P maar heb alle vertrouwen in me begeleider en tot nu toe heeft alles nog gewerkt, dus zal wel goed komen :D

Terug
Naar boven