AndroidHealthClinic

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
Refeed meal for Tomorrow hnngg

amcif5.jpg

28 euro voor een pizza? rip

Mooi gek als je dat voor een pizza gaat betalen :p

Zou ik liever een refeed doe bij Sushi all you can eat, is meestal ook iets van 23-25 euro :P

Hier de pics van me mega pizza

Before
1445s3n.jpg

after
ofa8gk.jpg

en dan ook weer bij Jeffrey op de straatweg geweest. Kcal blijft hetzelfde alleen de kip word nu al vis en de vis word kip.

Hier er een pic van me back double biceps
2wmmarq.jpg

Damn bro, gwn een gat in je onderrug zo ripped ben je nu al. En die pizza.....facking hell die is goed belegd, zoals het hoort ipv een mager en scharminkelig pizza'tje :P

mirin that pizza... hhnnggg

zieke pizza :eek:

Damn bro, gwn een gat in je onderrug zo ripped ben je nu al. En die pizza.....facking hell die is goed belegd, zoals het hoort ipv een mager en scharminkelig pizza'tje :P

thnx ja ik ben goed op schema, ook kwa vocht enzo terwijl ik gewoon aan 3-4 liter water per dag zit. is wel ziek je ziet gewoon je spieren onder je huid bewegen.

zo en hij was LEKKER :O

zaterdag weer een training op de straatweg, wordt nu hoe dichterbij hoe vaker natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Straatweg echt goeie gym

Ziek man die pizza! En dan met name wat je er voor betaald..:eek!: Hij ziet er wel goed uit..hoe snel had je ehm op eigenlijk, want bij mij vliegt zo iets erin als ik aan het dieten ben!

Hoe zien je macro's er uit nu je overtsapt naar vis? Heel low fat of valt het mee?

nomnomnom, ik krijg honger van zulke plaatjes:(

Waar staat team BC voor? Team black c**ks? dan wil ik in!

Terug
Naar boven