Fitness Seller

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
ff een status van me gemoedstoestand... haha

ben vanaf donderdag met me cardio begonen na me trainingen moet zeggen is best zwaar heb de loopband geprobeerd had de dag erna serieus spierpijn in me kuiten... blijf dus maar lekker op de crosstrainer staan, verbrand er ook nog meer calorrieen door.

zit nog steeds op 2859 kcals, heb geen honger alleen tussen ontbijt en 2e maaltijd want daar zit de langste tijd tussen.

verder heb ik sinds gister heel erg de drang om te snoepen (kruidnoten met chocolade enzo) maar heb me tot nu toe nog goed kunnen houden en niks van dat genomen.

Zaterdag weer een gezamelijke training met Jeffrey, gelijk ff alles meten en kijken hoe ik erbij sta. ben benieuwd want voor me gevoel sta ik nu al droger dan ik ooit heb gestaan.

verder ben ik wat moe en voel ik me een beetje slap(moe) na de training eenmaal thuis moet ik toch weer koken eten en koken dus in de tussentijd ben ik alweer opgeknapt en lig ik 11 uur in me nest om 6 uur weer op te staan :P

maar het is nog wel allemaal vol te houden en ben benieuwd zaterdag.

Goed man. De drang weerstaan is goed. Maakt je sterker. Ik heb t in m'n bulk, wil zo clean mogelijk blijven eten en probeer zo min mogelijk buiten m'n schema te eten. Lukt aardig omdat ik een doel heb met wat ik doe. Houd je doel voor ogen en het zal je makkelijker afgaan dan je denkt. Mensen om me heen vreten chips koek snoep pizza en die ongein. Heb er geen eens trek in. Heeft geen toegevoegde waarde. Mocht je binnenkort een dag willen trainen laat het me maar weten he. Desnoods stuur ik m'n nummer nr je in een pm.

Goed man. De drang weerstaan is goed. Maakt je sterker. Ik heb t in m'n bulk, wil zo clean mogelijk blijven eten en probeer zo min mogelijk buiten m'n schema te eten. Lukt aardig omdat ik een doel heb met wat ik doe. Houd je doel voor ogen en het zal je makkelijker afgaan dan je denkt. Mensen om me heen vreten chips koek snoep pizza en die ongein. Heb er geen eens trek in. Heeft geen toegevoegde waarde. Mocht je binnenkort een dag willen trainen laat het me maar weten he. Desnoods stuur ik m'n nummer nr je in een pm.

ik zie je bericht nu pas haha maar heb je in karma me nummer gegeven ;)

en het weerstaan gaat al beter :D de tijd gaat alleen sneller dan dat ik droger word vind ik haha. maar zal allemaal wel goed komen. 2 atleten van jeffrey zijn op de enercup ook 1 en 3 geworden.

ik zie je bericht nu pas haha maar heb je in karma me nummer gegeven ;)

en het weerstaan gaat al beter :D de tijd gaat alleen sneller dan dat ik droger word vind ik haha. maar zal allemaal wel goed komen. 2 atleten van jeffrey zijn op de enercup ook 1 en 3 geworden.

Ja daarom. Tegenwoordig worden al die coaches een hype in Nederland. Eerst was het sibil Peeters, toen earl maduro toen weer jeffrey. Pff haha gaat uiteindelijk om de atleet die al het werk levert adh een goed uitgedacht plan.
Maar idd jeffrey heeft afgelopen tijd goede atleten klaargestoomd.

Ja daarom. Tegenwoordig worden al die coaches een hype in Nederland. Eerst was het sibil Peeters, toen earl maduro toen weer jeffrey. Pff haha gaat uiteindelijk om de atleet die al het werk levert adh een goed uitgedacht plan.

ja heb je wel een punt ben benieuwd zaterdag haha.

hype? bij ons hier op de sportschool kent niemand sibil peeters noch jeffrey..:p

Een coach is wel iemand waar JIJ je prettig bij voelt of moet voelen.

hype? bij ons hier op de sportschool kent niemand sibil peeters noch jeffrey..:p

De t*ring, kom eens onder die steen uit zeg hahaha. Een beetje bb'er in nl kent wel de bekendere coaches......

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Ik moet zeggen dat ik me goed voelde bij sibil als atleet. Sfeer was goed. Trainingen waren goed. Alles klopte voor mij.

En hoe was de training, pics are welcome.

Training ging lekker helaas niet kunnen opmeten aangezien die snel weg moest wel nog ff geposeerd.

Ik moet me cardio na me training doen en niet meer splitsen wat ik wel deed :0 haha 7 min voor me training als warming up en 10 erna. Nu moet ik 25 min na me training doen.

Verder moet ik 200 calorien zakken en dit van me carbs halen.

Fototje van Jeffrey op fb

5f2deq.jpg

Damn je bent nu al droog als fuark. Gelukkig neem je er de tijd voor. Hoe staan je benen er bij in verhouding met je UB?

Hij gaat lekker gozer! Echt een mooi fysiek heb je...yes jelly!

Hoeveel kcals 'mag' je nu eten?

Damn je bent nu al droog als fuark. Gelukkig neem je er de tijd voor. Hoe staan je benen er bij in verhouding met je UB?

Benen mogen iets meer definitie krijgen zeibdie maar was gister niet mogelijk omdat ik ze de dag ervoor had getraind. Was ook kut met poseren... Haha

Hij gaat lekker gozer! Echt een mooi fysiek heb je...yes jelly!

Hoeveel kcals 'mag' je nu eten?

Thnx ik ga nu op 2659kcal zitte. Voorheen 2859.

Benen mogen iets meer definitie krijgen zeibdie maar was gister niet mogelijk omdat ik ze de dag ervoor had getraind. Was ook kut met poseren... Haha

Thnx ik ga nu op 2659kcal zitte. Voorheen 2859.
Gewoon iedere dag 2600 of ook nog carb/kcals cycling?

gaat goed maat :D
Links onderin is vriend van me die bij dezelfde gym traint :D komt bij jou in de klasse ;)

gaat goed maat :D
Links onderin is vriend van me die bij dezelfde gym traint :D komt bij jou in de klasse ;)

thnx, ja weet ik haha zit ook in team BC / word ook door jeffrey begeleid, het is nog steeds niet zeker welke klasse ik ga doen poseer lessen zijn nog steeds op de classic gericht.

In! Ben benieuwd hoe je het gaat doen. Ik wil volgend jaar zelf ook gaan competen in MAP.

In! Ben benieuwd hoe je het gaat doen. Ik wil volgend jaar zelf ook gaan competen in MAP.

thnx :D

weet iemand trouwens hoelaat de weging zaterdag zou kunnen zijn? kom uit Rotterdam en op zijn vroegst kan ik er met het OV om 9 uur zijn (8 uur kan ook wel maar dan moet ik half 6 van huis :O)

wil dit graag weten i.v.m. boeken van hotel anders.

thnx :D

weet iemand trouwens hoelaat de weging zaterdag zou kunnen zijn? kom uit Rotterdam en op zijn vroegst kan ik er met het OV om 9 uur zijn (8 uur kan ook wel maar dan moet ik half 6 van huis :O)

wil dit graag weten i.v.m. boeken van hotel anders.
Zou zowieso een hotel boeken. Zorgt voor een stuk minder stress IMO.

Terug
Naar boven