Fitness Seller

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
zo hotel is geboekt alleen niet via de flex site (oplichters is 15 euro duurder per nacht) maar wel in hetzelfde hotel als de flexcup is.

zo hotel is geboekt alleen niet via de flex site (oplichters is 15 euro duurder per nacht) maar wel in hetzelfde hotel als de flexcup is.

Hahaha het is algemeen bekend dat de mensen omtrent de flexcup en de IFBB een slaatje slaan uit de zakken van de atleten. Wat betaal je nou als atleet om mee te doen aan de wedstrijd zelf?

Hahaha het is algemeen bekend dat de mensen omtrent de flexcup en de IFBB een slaatje slaan uit de zakken van de atleten. Wat betaal je nou als atleet om mee te doen aan de wedstrijd zelf?

10 euro staat vermeld als administratie kosten voor de iffb. Komt dan nog spraytan bij en met iffb jaar lidmaatschap plus dan het hotel.

6 weeks out.

2z8rax1.jpg

zondag ochtend weer meeten met Jeffrey en een paar andere van het team. Gaan weer poseren en als het goed is ook meten.

Trainingen en gaan lekker haal zelfs af en toe nog een PR moet mezelf alleen wel steeds tot de cardio zetten, pfft wat is dat afzien na je training zeg. Hahah

Laatst bewerkt:
gister meeting gehad met heel veel van team BC was gezellig, motiverend en leerzaam, We hebben besloten dat het toch classic word, (heel t team zei het dus gaan we er gewoon voor aangezien classic niet om massa gaat)

voeding gaat weer 200 kcals naar beneden en dit van me carbs. zit nu op 2450. Cardio word ook met 10 minuten verlengt en zit nu op 35 min per training.

Posing ging goed alleen me latspread lukt iet echt dus deze ff oefenen elke dag een paar uur voor t slapen gaan haha

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Poseer les

huhwsm.jpg

Oefenen van de latspread :D

Classic niet op massa? Dan ben ik verkeerd bezig :-)

Topic: goed bezig, volhouden!

Classic niet op massa? Dan ben ik verkeerd bezig :-)

Topic: goed bezig, volhouden!

je moet wel massa hebben maar gelden speciale regels weer voor anders ben je al te groot voor classic,

De regels lengte/gewicht zijn:
Op het Congress van de IFBB in Baku, Azerbajan is besloten dat de volgende lengte/gewicht regels gaan gelden:
t/m 1.68 max lichaamsgewicht -/- 100 + 0kg
t/m 1.71 max lichaamsgewicht -/- 100 + 2kg
t/m 1.75 max lichaamsgewicht -/- 100 + 4kg
t/m 1.80 max lichaamsgewicht -/- 100 + 6kg
boven 1.80 max lichaamsgewicht -/- 100 + 8kg
boven 1.90 max lichaamsgewicht -/- 100 + 9kg
boven 1.98 max lichaamsgewicht -/- 100 + 10kg

dus niet echt massief als je snapt wat ik bedoel?

en zie hier onder

Classic bodybuilding
Dit is een versie van bodybuilding waarin de mannelijke atleten hun spieren niet willen ontwikkelen tot hun “extreme” volledige potentieel, maar waarbij ze de voorkeur geven aan een lichtere “klassieke” fysiek. Om gelijke kansen te creëren, is er een maximum gewicht vastgesteld voor elke deelnemer in overeenstemming met zijn lengte, waarbij uitgegaan wordt van de speciale IFBB formule voor elke categorie lichaamslengte (momenteel zijn er 7 categorieën: 1.68; 171 cm; 175 cm; 180 cm boven de 180 cm; boven 190 cm en boven 198 cm). Omdat de spiermassa beperkt is, wordt er speciaal gelet op het totale fysieke beeld, lichaamsverhoudingen en lijnen, spiervorm en conditie (dichtheid, vetpercentage, definitie en details). Deze waarden worden beoordeeld door de jury tijdens ronde 1 en 3. In ronde 2 worden er, net als bij bodybuilding, vrije oefeningen uitgevoerd op muziek naar keuze van de atleet.

je moet wel massa hebben maar gelden speciale regels weer voor anders ben je al te groot voor classic,

dus niet echt massief als je snapt wat ik bedoel?

en zie hier onder

Eigenlijk de stats op het podium van iemand die op z'n max natty zit op een laag vetpercentage.

en toen? mocht je nog wel starten in die klasse of moest je naar een andere toe?

mwa is denk ik net iets boven een max van een natty, zie mij niet nog ff 6 kg erbij gainen want dat is veel hor haha

Ik was 82,6kg en mocht 83,5 wegen max. Maar achteraf te horen gekregen dat ik beter de normale BB klasse mee had kunnen doen. Lang verhaal ;) ga nu voor de -90 klasse bouwen

Toch geen map nee?:P
Ben benieuwd man:D:D succes die laatste weekjes nog

Ik was 82,6kg en mocht 83,5 wegen max. Maar achteraf te horen gekregen dat ik beter de normale BB klasse mee had kunnen doen. Lang verhaal ;) ga nu voor de -90 klasse bouwen

haha o okee, al een volgende wedstrijd op het oog? of ga je pas kijken als je de 90 heb aangetikt?

Toch geen map nee?:P
Ben benieuwd man:D:D succes die laatste weekjes nog

nee wordt classic. Ben ook benieuwd haha en thnx jij ook.

haha o okee, al een volgende wedstrijd op het oog? of ga je pas kijken als je de 90 heb aangetikt?

nee wordt classic. Ben ook benieuwd haha en thnx jij ook.

Waarschijnlijk JBC 2016. Zaterdag met Jeff is een plan maken voor volgend jaar en dan zien we wel is..

Niet om stalkerig tezijn,maar ik zag je vandaag dachtik in trein naar leiden :o:cool:

Terug
Naar boven