AndroidHealthClinic

Werken met de AB KING PRO !!!

Jordyvh

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik ben zelf bijna 17 jaar en wil gewoon een mooie sixpack hebben.
Nu heb ik allemaal wanhoopactie's gedaan, en ben terecht gekomen bij de AB KING PRO.Ik heb hem zo juist binnen gekregen.
Ik heb hem natuurlijk meteen gebruikt, ik moet zeggen...ik VOEL NIETS aan m'n buikspieren. Doe ik het fout ??? Heeft iemand tips ?
Ik ben al zo'n anderhalf jaar bezig met dagelijkse SITUPS.
Ik ben best wel tevreden over m'n sixpack, alleen je ziet hem alleen als ik hem span. Ik wil hem ook gewoon kunnen showen straks op het zwembad enz. :D

Maar weet iemand meer over dit APPARAAT, hoe ik hem goed kan gebruiken.
Nu krijg ik er alleen maar last van in m'n rug.

ps. Andere tips voor m'n buikspieren laten branden zijn natuurlijk WELKOM !!!

Alvast bedankt,

lol dat ding kan je wel bij t afval zetten, buikspieren verkrijg je door lage BF en 2x in de week een paar setjes buikspieren is zat!

ik train ze persoonlijk 1x in de week en ik heb ze wel degelijk :)

kan je dat apparaat niet meer inruilen?
je moet gewoon een sportschool abbonnement kopen.
en je weet toch dat je door je buikspieren te trainen niet het vet op je buik verbrand he? als je je buikspieren beter zichtbaar wilt maken zal je vet moeten verbranden (zoek naar "cutten" in de zoekmachine)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal eens kijken, maar doe ik iets fout ofzo op dat ding, want voel echt niets haha

Mzzzl

En nog iets, ik eet niet echt veel.Dus veel vet heb ik zeker niet.Ik eet heel erg veel Koolydraten. En ik train ongeveer zo'n half uur op een dag. 5 a 6 dagen in de week.

Mzzzl

ps. Nog TIPS, voor een MOOIE SIXPACK ?

Juist overmatig veel koolhydraten is fout, ga maar eens bij "voeding en dieëten" posts over cutten bekijken en hoe je wel een goed menu samenstelt, kans dat je buikje ripped wordt.
En als je pijn in de rug krijgt bij buikspiertraining doe je het fout.
Je moet niet te ver omhoog komen, gewoon spanning op de buik houden, dus niet na elke herhaling terug op de grond gaan liggen, en korte bewegingen onhoog en omlaag maken in een rustig tempo.
En dit apparaat voegt weinig toe aan je training, is mijn mening.
Gewoon variëren met crunches, schuine crunches en leg raises.

Maak een voedingsschema en lees de stickys bro.

Sixpack krijg je door een cutdieet te volgen, te trainen en te rusten en niet door zo'n apparaat. Dat is weggegooid geld.

TIP VOOR SIXPACK!!! :

luister naar emile :D

hmmmmm denk dat je toch wat fout doe hoor want ik heb hem oook en ik moet zeggen dan ik echt wel me buik voelt branden hoor vind he wel handig apparaat verstevigt je rug enzo.... verschillende standen...... maar ja niet meteen op de moeilijkste stand zetten gewoon ff standje voor standje werken grtzzzzzzzz

Geloof de media toch niet, denk je nu echt dat je relaxed vanuit je luie stoel een mooi sixpack kunt kweken en het vet op de buik als was voor de zon kan laten verdwijnen :rolleyes:

Het is een stevige hype, net zoals die zogenaamde leggings die je door het lopen slank zouden krijgen. Nee, voor een sixpack moet je trainen, niet aanklooien. Trainen, you b*ch :D

Ik dacht toen ik de titel las dat het een grap was. Nee, sorry, die ab king pro kun je beter vervangen door crunches oid, die zijn nog gratis ook.

heey,

thnx voor deze reacties, meer zijn er natuurlijk welkom

Mzzzl

Dit is wat ik eet op een dag :

de ochtend met opstaan : 2 botterhamen met kaas
op school : 75 ml water
in de pauze : 2 botterhammen kaas
dan kom ik thuis : paar crackers, veel fruit.
En dan weer eens wat water.
Dan avondeten.
Daarna yohurt met vruchtjes erin.
later op de avond thee met wat koekjes. En dat is zo mijn eetlust per dag.

Mzzl

ps. wat moet ik veranderen ?

ik zelf zou zeggen probeer het uit en vertel ons je resultaten.(Mij lijkt het niks z'n stoel waar je buikspieren van moet krijgen).Maar niet gegokt is altijd mis.
:cool:

als ik jou was zou ik veel meer eiwitten gaan eten en ong evenveel maybe minder koolhydraten. train je buikspieren 2/3 keer per week en doe aan cardio.om bvet te verbranden. zonder die eiwitten kan je spierniet opbouwen en neem ook voldoende rust dus geen 5/6 dagen trainen. en als ik jou was zou ik ook de rest van m'n lichaam gaan trainen alleen sixpack ziet dr beetje lullig uit.maybe is de rest al ok da weet ik niet maar da kun je dnek ik beste zelf beoordelen
succes dr mee ik doe het op bovenstaande manier en voor mij werkt het zekers

greetz da bullit :cool:

Wat een bummer, je had de Abtronic moeten kopen man !

De enige spieren die je van dat ding krijgt zijn de spieren nadat je hem uit frustratie in elkaar hebt gevouwen.. Goed voor de biceps btw :P

kortom in de haard er mee. Of verpats hem aan een eenzame kroegtijger die deze zomer op zn 45e nog ontmaagd wil worden door op het strand zn sixpack te showen..Succes verzekerd :D

Voor wat ik er van gezien heb verwondert het me niks dat je je buikspieren niet voelt. Ik zie alleen heupflexie en geen ronding van de ruggegraat, dus geen crunch-beweging. Je buikspieren zitten tussen je borstbeen en je bekken. Als je een beweging gaat maken waarbij die afstand gelijk blijft zie ik niet hoe je buikspieren zich kunnen samentrekken (op een isometrische "contractie" na).

situps zijn wat dat betreft ook niet echt effectief. (een beetje, maar te veel werk voor de heupbuigers)

Kijk hier maar eens voor andere oefeningen: http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html#anchor172895

Tip voor het laten "branden" van buikspieren: insmeren met olie, en dan aansteken. :rolleyes:

Terug
Naar boven