Fitness Seller

Werken met de AB KING PRO !!!

als ik jou was zou ik die reclame nog es goed bekijken en het net zo doen als chuck norris! dan moet het gewoon goedkomen ;)

@ Jordyvh

Ik ben zelf ook zoals jij begonnen. Weinig eten en dagelijkse sit-ups.
Maar dat is gewoon niet de manier om je doelen te bereiken.

Nu eet ik in 2 maaltijden (van mijn 7 maaltijden) nog meer dan jij per dag.
Ik weet niet wat je doelen zijn, of je wilt cutten of bulken. Maar kijk even in voeding & dieten en lees de stickies. Als je even de search-functie gebruikt kom je vast en zeker mijn bulkadvies wel tegen.

Als je echt alleen een sixpack wilt en geen groot gespierd lichaam is het vooral een kwestie om lager in vetpercentage te gaan. Al is dat niet echt aan te raden als je niet veel weegt (wat ik vermoed, aangezien je 'dieet').

Mijn advies: spendeer wat tijd hier, lees alle stickies door, lees voor jou interessante topics door en gebruik regelmatig de zoekfunctie. Als je denkt de basiskennis onder de knie te hebben ga dan eens vragen posten.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, zal eens rond neuzen

ab king pro, haha nooit geloven man, ga maar paar uurtjes op de loopband of crosstrainer. Dan ga je je sixpack wel zien :cool:

Papi Chulo zei:
als ik jou was zou ik die reclame nog es goed bekijken en het net zo doen als chuck norris! dan moet het gewoon goedkomen ;)

Dat is de total gym....
Ja kheb veel vrije tijd :P

• Topic Starter Topic Starter
Umm heb net nog een keer geprobeert, en voel nu wel m'n buikspieren op de AB KING.
Maar wat moet ik doen voor een mooie masse in m'n sixpack ?

Jordyvh zei:
Umm heb net nog een keer geprobeert, en voel nu wel m'n buikspieren op de AB KING.
Maar wat moet ik doen voor een mooie masse in m'n sixpack ?

Oh, da's makkelijk, squat, deadlift, calf raises, benchpress, pulldowns, biceps curls, military press, pushdowns, zware crunches, veel eten, en daarna het vet eraf halen door te cutten.... heel simpel.

wazzup zei:
Oh, da's makkelijk, squat, deadlift, calf raises, benchpress, pulldowns, biceps curls, military press, pushdowns, zware crunches, veel eten, en daarna het vet eraf halen door te cutten.... heel simpel.

Alleen moet je er helaas wat voor doen. :eek: :(
Tis toch schandalig dat er voor jongens als hij geen machientje bestaat wat hen de sixpack geeft waar ze zo van dromen. :D :whip:

Mn ouders hebben ook zon bankje gekocht. In het begin von ik et maar k*tdingen, maar toch ff geprobeerd. Ik zeg niet dat het zo geweldig is als ze op tv je proberen wijs te maken. Maar ik voel wel wat spanning en stretch in me buik als je het goed doet.
Zet em in de laagste stand en kom in 3 seconden omhoog en 3 seconden omlaag, niet snel doen dus. Dat doe ik 4 a 5 sets van 15 reps. Dan kan je het wel btje voelen :o .
Gooi niet al je vertrouwen in dat ding, combineer het met leg raises oid.
Voor de obliques vin ik het een k*tding daarvoor gebruik ik mn barbell en me
oude buikbankje wel :).

En je hebt hier niks aan als je teveel bodyfat hebt. Eet wel genoeg eiwitten voor de spiergroei. Met trainen maak je wel de buikspieren, maar met dieet maak je de sixpack

Iguana zei:
Alleen moet je er helaas wat voor doen. :eek: :(
Tis toch schandalig dat er voor jongens als hij geen machientje bestaat wat hen de sixpack geeft waar ze zo van dromen. :D :whip:

Misschien is dit iets ?
41bg57j5Bhur8qPq5T0stmcj7po766Ji.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Marijn zei:
ab king pro, haha nooit geloven man, ga maar paar uurtjes op de loopband of crosstrainer. Dan ga je je sixpack wel zien :cool:

nee daar schiet je lekker veel mee op. sjonge sjonge sjonge.

Ga gewoon trainen als een beest vreten als een beest en slapen als een baby.

Dan komen die buikspiertjes echt wel hoor.

Maar verdiep je ff een beetje in de hele trainings en voedingsmaterie,

tip 1 je eet veels te weinig.

Tip 2 reken je behoefte uit en bouw daar een deftig voedingsschemaomheen.
Als je dat gedaan hebt post je die hier eens kunnen wij er even opschieten.

Tip 3 post je trainingschema kunnen we even zien of dat ook in orde is

en de rest is up to you :)

Hey mike, zie je dat?? In 30 seconden per dag een slanke buik, en zo te zien krijg je er ook nog dikke borst en armspieren van!!!
WOW jim, wat geweldig!! Ik wil ook zo'n AB-King pro!!

Klant: Ik heb alles geprobeerd, maar nix helpte :eek: , nou train ik een paar minuutjes per dag met de Ab-King pro, voor m'n tv en het vet vliegt eraf, Geweeeeeeldig!

Eeh, 1 tip.. hoe hard kun je gooien? of beter, hoe ver? GOOI DAT DING WEG!!
Crunches --> Hardcore!

Jordyvh zei:
Hoi allemaal,

Ik ben zelf bijna 17 jaar en wil gewoon een mooie sixpack hebben.
Nu heb ik allemaal wanhoopactie's gedaan, en ben terecht gekomen bij de AB KING PRO.Ik heb hem zo juist binnen gekregen.
Ik heb hem natuurlijk meteen gebruikt, ik moet zeggen...ik VOEL NIETS aan m'n buikspieren. Doe ik het fout ??? Heeft iemand tips ?
Ik ben al zo'n anderhalf jaar bezig met dagelijkse SITUPS.
Ik ben best wel tevreden over m'n sixpack, alleen je ziet hem alleen als ik hem span. Ik wil hem ook gewoon kunnen showen straks op het zwembad enz. :D

Maar weet iemand meer over dit APPARAAT, hoe ik hem goed kan gebruiken.
Nu krijg ik er alleen maar last van in m'n rug.

ps. Andere tips voor m'n buikspieren laten branden zijn natuurlijk WELKOM !!!

Alvast bedankt,

OMG! Verkoop die troep en ga met dat geld naar de sportschool, en train daar alles!!! Je wil toch zeker geen Br33Zah BoY worden ???

Terug
Naar boven