VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof je dat nou echt?Fuentes bood zijn diensten aan bij Contador maar weigerde, dat werd ook bevestigd door de onderzoekers.
Fuentes bood zijn diensten aan bij Contador maar weigerde, dat werd ook bevestigd door de onderzoekers.
Straks blijkt dat ramussen clean was, maar dat hij een maitresse in Italie had! En daarover loog.XD Hoe dan ook, we weten nog niks over waarom hij loog.
Voor mij is rasmussen de Tour winnaar, ook al heeft hij hem niet uitgereden. Hij was met kop de beste, geen middeltje die daar automatisch voor zorgt.

Ik ga voor Evans zaterdag. Evans heeft in 2006 in de ronde van Romandie al een keer Contador uit de leiderstrui gereden. Toen was er als afsluiting een vlakke tijdrit van 20,4 Km waarin Contador 51 seconden verloor. Trek dat door naar 55 Km en Evans pakt nog meer zo'n 2 minuten. Net genoeg om Contador te pakken.
Nu zijn zulke ritten natuurlijk niet volledig vergelijkbaar maar een vlakke tijdrit is wel iets anders dan de tijdrit in Albi die redelijk glooiend was en dus in het voordeel van Contador.
Ik ga voor Evans zaterdag. Evans heeft in 2006 in de ronde van Romandie al een keer Contador uit de leiderstrui gereden. Toen was er als afsluiting een vlakke tijdrit van 20,4 Km waarin Contador 51 seconden verloor. Trek dat door naar 55 Km en Evans pakt nog meer zo'n 2 minuten. Net genoeg om Contador te pakken.
Nu zijn zulke ritten natuurlijk niet volledig vergelijkbaar maar een vlakke tijdrit is wel iets anders dan de tijdrit in Albi die redelijk glooiend was en dus in het voordeel van Contador.
Lemond moet z,n bek houden want hij heeft er voor gezorgt dat epo in het peleton kwam.