AndroidHealthClinic

Wilders' film 1 Aprilgrap of niet?

Peiling Peiling Is Wilders' film een 1 Aprilgrap?

• Ja

Stemmen: 31 37,3%
  • Nee

Stemmen: 52 62,7%

• Totaal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
je hebt gelijk alleen het vooral over overtuiging die ze hier in nederland hebben, sommigen onder hun. helaas wel degene die voor alle kabaal zorgen net zoals dat stelletje slappe lullen van politicussen.

Moslims die hier in extremisme vervallen dienen inderdaad terug de werkelijkheid in ge-b*ch slaped te worden en inderdaad de meeste politici mogen daarin wel eens beter hun best doen, maar dat kan in mijn ogen ook zonder gelijk iedereen in het zelfde hokje te duwen.

Moslims die hier in extremisme vervallen dienen inderdaad terug de werkelijkheid in ge-b*ch slaped te worden en inderdaad de meeste politici mogen daarin wel eens beter hun best doen, maar dat kan in mijn ogen ook zonder gelijk iedereen in het zelfde hokje te duwen.

dat is zeker zo ja.

Wilders' film is denk ik geen 1 april grap. Ik denk ook niet dat hij zelfgemaakte beledigingen erin verwerkt. Maar dat het een soort docu wordt van bestaand filmmateriaal , alleen erg eenzijdig belicht.

Nee, ik denk niet dat het een geintje is....

Denk dat het een verzameling Memri-crap wordt met hier en daar wat uitspraken er bij van zogenaamde islam-kenners. Pretentieuze crap dus die niet veel nieuws brengt.

Fitna is laatste waarschuwing

AMSTERDAM - De film Fitna is de laatste waarschuwing aan het westen tegen de islam, zegt Geert Wilders. Het PVV-Tweede Kamerlid reageert daarmee zaterdag in de Volkskrant nogmaals op de stelling van programmamaker Harry de Winter dat hij aan racisme doet met zijn uitspraken over de islam.

Wilders vindt de islam geen 'gewone' godsdienst maar een politieke ideologie die als doel werelddominantie en de invoering van de islamitische wet sharia heeft. Als het westen niet opkomt voor zijn vrijheid, staat het volgens hem de verdere groei van de islamitische ideologie toe. Dat De Winter deze strijd tegen de islam vergelijkt met het lot van de joden in de holocaust noemt Wilders ,,werkelijk ziek''.

Volgens de PVV-voorman heeft het westen nu nog het geluk dat veel moslims hun eigen ideologie niet goed kennen, bijvoorbeeld omdat ze geen Arabisch spreken of lezen. ,,Dat is (voorlopig) ons voordeel en geeft ons de tijd tegenmaatregelen te nemen'', schrijft Wilders. ,,De strijd om de vrijheid is nog maar net begonnen.'' Hij benadrukt dat zijn film niet over moslims gaat, maar over de Koran en de islam.

Geen 1 april grap dus, lijkt me heel duidelijk dat we dit goed onder ogen moeten zien.

Osama bin Laden zal niet tevreden zijn.
Deze week zou er uit het Oosten moeten gezegd zijn dat die Deense karikaturen over de Islam erger zijn dan het uitmoorden van vrouwen en kinderen. Zo zie je maar hoe krankzinnig ze zijn.

Osama bin Laden zal niet tevreden zijn.
Deze week zou er uit het Oosten moeten gezegd zijn dat die Deense karikaturen over de Islam erger zijn dan het uitmoorden van vrouwen en kinderen. Zo zie je maar hoe krankzinnig ze zijn.

:eek:

osama dreigt veel tegen europa maar hij doet niks.

Aanslagen Madrid en Engeland vergeten, plus de reeks aanslagen die gelukkig voorkomen hebben kunnen worden?

Heb net die "Tegenfilm" gekeken, wat is dat een lachertje zeg...wat denken die gasten nu te bereiken...

zolang het me schema's niet in de war trapt mag die film van mij wel komen

Ik denk het niet, het zou wel gewelig zijn als het wel zo is

hij krijgt geen tv zendtijd, dus probeert hij het maar via internet te verspreiden.....

Denk niet dat hij hier slim genoeg voor is. Dus, nee.

wanneer mogen we weer stemmen?

ik heb zin om op de pvv te stemmen

Nu geloof ik het helemaal niet meer.

Domain temporarily unavailable

Er stond geen reet op die site en hij is nou al dichtgegooit.

Nog een paar dagen en dan komen we de waarheid te weten :roflol:

tijd om de Noord grens van Vlaanderen dicht te gooien mannen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven