Fitness Seller

Wilders' film 1 Aprilgrap of niet?

Peiling Peiling Is Wilders' film een 1 Aprilgrap?

• Ja

Stemmen: 31 37,3%
  • Nee

Stemmen: 52 62,7%

• Totaal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
:eek:

osama dreigt veel tegen europa maar hij doet niks.

Osama's wens, of streven is niet de vernietiging van Europa. Het is de stop van Europese/Westerse inmenging in het Midden-Oosten.

OT:
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij het serieus bedoelde. Maar inderdaad, het lijkt er meer op dat het een april grap wordt, puur om een statement te maken. Een verrekt mooie statement ook nog.

Osama's wens, of streven is niet de vernietiging van Europa. Het is de stop van Europese/Westerse inmenging in het Midden-Oosten.

OT:
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij het serieus bedoelde. Maar inderdaad, het lijkt er meer op dat het een april grap wordt, puur om een statement te maken. Een verrekt mooie statement ook nog.

En geschiedenis schrijven zal het zeker :D

Als het een grap is, moet ik eerlijk toegeven dat het een goede is. Maar mijn stem krijgt hij nooit! Fout stigmatiserend relnichtje is het.

dit was wilders grapje, en niemand moest lachen :sad:

HEMAWORST??

2 mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld.
Zegt de één: 'Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het cafe. Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen'.
Zo gezegd, zo gedaan.
Na een paar biertjes in het eerste cafe hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan.
'Gadverdamme' !!!, roept de cafebaas. 'Smeerlappen, m'n cafe uit'.
En zo rennen zij zonder betalen het cafe uit.
10 cafe's later zegt de één: 'Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer'.
Zegt de ander: 'Joh, die worst was ik in het 3e cafe al kwijt'
???

HEMAWORST??

Zegt de één: 'Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het cafe. Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen'.
Zo gezegd, zo gedaan.
Na een paar biertjes in het eerste cafe hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan.
10 cafe's later zegt de één: 'Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer'.
???

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HEMAWORST??

Zo gezegd, zo gedaan.
???

rofl! dat is een verdomd goede grap van die blonde mozart. ik had zeker moeten lachen als ik hem toen had gehoord

Jullie overschatten Wilders denk ik.. Die gozer heeft niet een briljant meesterplan. Daar zijn z'n uitspraken te achterlijk en provocerend voor.

Jullie overschatten Wilders denk ik.. Die gozer heeft niet een briljant meesterplan. Daar zijn z'n uitspraken te achterlijk en provocerend voor.

Waarom zou provocerend gedrag geen onderdeel kunnen zijn van een meesterplan?

die wilders toch :p

Waarom zou provocerend gedrag geen onderdeel kunnen zijn van een meesterplan?
Let vooral op het woordje achterlijk in die zin. Provocerend zijn is opzich niet altijd slecht afhankelijk van wat je wil maar Wilders is gewoon niet briljant. Z'n uitspraken en zogenaamde plannen zijn along the road ook veranderd omdat hij zichzelf steeds bleef ownen.

Sorry, ik begrijp 'm niet... :o
Ken je Pinky & the Brain niet? We moeten 'es nodig praten.

Sorry, ik begrijp 'm niet... :o

simpsons-doh.jpg

Kost veel geld ? Kan je die shit gewoon zenden op youtube/geensT/dumpert. Binnen no time duikt het toch overal op.???

Die film komt er echt niet, dit is een supergoeie grap :D

Sterker nog ik denk dat die hele film niet eens bestaat :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven