XXL Nutrition

Wilders' film 1 Aprilgrap of niet?

Peiling Peiling Is Wilders' film een 1 Aprilgrap?

• Ja

Stemmen: 31 37,3%
  • Nee

Stemmen: 52 62,7%

• Totaal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij provoceert niet, je bent gewoon irritant.

provocatie lijd meestal tot irritatie..........

wat me opvalt is dat Wilders nu ineens geld nodig heeft voor zijn film, terwijl zijn film toch eigenlijk al af was?

waarvoor heeft Geert dan geld nodig, om NL te ontvluchten wanneer de film openbaar gemaakt wordt??
:roflol:

Het zou zeker een mooie actie zijn. Naarmate 1 April dichterbij komt, ga ik inderdaad steeds meer twijfelen of de film wel bestaat.

Ik denk dat het hem er meer om te doen was aandacht te vestigen op de negatieve normen en waarden in de Islam, en om zijn eigen populariteit op te krikken.

wat een k*t thema denkt de broer van wilders :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.
.
.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zou dwaas zijn om te denken dat het 1-april grap is. met respect voor alle mensen die voor JA hebben gestemd. Zo grappige vent is hij niet. Hij is tot zijn oren gevuld met haat.

Dan niet. :rolleyes:

inderdaad.. gevuld met haat.. wtf alsof het hitler is. de media laat hem wel overkomen als iemand die alleen zich op moslims richt maar dat wilt niet zeggen dat dat zo is. en daarbij is het de enige die het probleem ziet met moslimjongeren in nederland en de verwencultuur onder de nederlanders en het taboe om erop in te grijpen

Weet zeker dat het geen 1 april grap is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven