MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

dat is waar , ik train meer bb , ik denk dat dat het dan zal zijn - mooi ik zal je logje blijven volgen , train ze

Leuke trainingen Willem!

Go hard or go home, nice job Willen! :fire:

Sterke MP . BB Rows mogen hoger als je kijkt naar je sterke pullups .

Netjes man! En idd 2 uur trainen is hier meer de regel dan de uitzondering. Probeer anders maar eens 10 setjes te draaien op een compound dan heb je gewoon de tijd nodig.

Yep, 2 uur trainen is wel een beetje de standaard als je een redelijk volume met maximale gewichten wilt draaien.

• Topic Starter Topic Starter
Training van vrijdag:

LB2: week 3

Deadlift:
opwarmen: 10xbar, 10x60, 5x90, 3x120, 2x140
1x150
1x160
1x165 PR
2xFx170 (zat er niet in vandaag)
2x160
1x16
3x150
--> Slecht

Block Deadlift (Box=dikke 20cm?):
5x120
5x140
3x150
3x3x160 volume PR

Full Squats:
10xbar
6x50
6x70
6x80
6x90
5x100
--> Squats waren vrij traag gedaan en heel diep, met een kleine hold onderin. Vrij weinig rust tussen de setjes ook. Waarom? Wou nog iets voor mijn benen doen en mijn onderrug zag zware loads niet meer zitten. Was wel een killer.
Iemand misschien nog tips voor oefeningen die ik dan kan doen?

Medicine Ball Crunches:
15xBw
10xBW+5
6xBW+10(+6xBW)
10xBW+5(+10xBW)
12xBW

BB Shrugs (staggered met de crunches):
10x60
10x80
10x100 PR?
8x110 PR
6x120 PR

Commentaar: Trainingstijd was ongeveer 100min. Geen goed gevoel over de training. Heb ik vaak als ik in het begin van de training een doel (vb. Deadlift: 170) niet haal. Mijn training verloopt dan meestal niet goed. Vanaf volgende week Block Deadlift als 1e oefening.

Bovendien ook nog 2 maal een dik uur gebasket, dus cardio.

--> Squats waren vrij traag gedaan en heel diep, met een kleine hold onderin. Vrij weinig rust tussen de setjes ook. Waarom? Wou nog iets voor mijn benen doen en mijn onderrug zag zware loads niet meer zitten. Was wel een killer.
Iemand misschien nog tips voor oefeningen die ik dan kan doen?

Front squats, Zerchers, Leg extensions ;)

Fronts is wel een killer voor je core hoor.... Zerchers kan ik niks over zeggen en ja leg extensions :rolleyes:

Leg presses/one legged leg press?

Maar ik voel fronts vnl in m'n abs, vandaar. En extensions waren een geintje, alhoewel je zo nu en dan best weleens kan doen als je echt te gaar bent om nog te staan.

Fronts is wel een killer voor je core hoor.... Zerchers kan ik niks over zeggen en ja leg extensions :rolleyes:

Leg presses/one legged leg press?

Leg Press was ik ook aan het denken, maar wij hebben geen fatsoenlijke in onze gym. Alleen zo'n horizontale waar je je eigen moet wegduwen. Dat lijkt me nu niet direct aangewezen. En (zware) Front Squats lukken echt niet meer na al dat deadliften. Wat vinden jullie van Lunges?

front squats zijn juist de perfecte squat variant na deadlifts.

Waarom?

Ik zal het vrijdag eens proberen. Misschien omdat bij Front Squats meer quads worden aangesproken en Deadlift meer de Posterior Chain belast?

Terug
Naar boven