Misaa
Advanced Bodybuilder
- Lid geworden
- 23 nov 2019
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Let op met de btn press. Specifiek deze gewichten opvangen in de nek. Lijkt me vrij risicovol.Btn push press
5 x 60kg (Nieuwe vaste oefening in mijn schema (tweewekelijks)) PR
3 x 80kg (Heel easy nog)
2 x 100kg (Duidelijk zwaarder, maar vooral het vertrouwen dat direct wat minder was, en na de eerste rep de twijfel of ik hem terug in de nek zou opvangen of droppen op de blokken en terug uitsquatten π )
2 x 105kg (Iets meer vertrouwen al) PR
2 x 110kg (Tweede rep is telkens de betere geweest. Ik denk meer vertrouwen omdat ik weet dat ik die op het eind mag droppen. Volgende keer mss elke rep gewoon droppen. Die 110kg in de nek opvangen is niet alles π . Wel goeie reps. Volgende keer mijn 3x2 hier mee doen en van daar opbouwen.) PR
Incline log bench press
3 x 76kg (Ook nieuw. Makkelijker dan ik verwacht had)
3 x 91kg (Vlotjes)
3 x 96kg (Ook vlot. Vooral het zittend naar boven rollen is een beetje zoeken π)
3 x 101kg (Al een beetje doorduwen, maar nog veel over. Volgende keer verder stijgen) PR
Sandbag carry
110kg - 20m (Gek hoe enorm uitputtend dit is voor mij. Moesten 3 reeksen zijn maar dan kunnen ze mij bij elkaar rapen. Volgende keer misschien de 90kg zak nemen)
Sled pull (hand over hand)
100kg - 5m (Fuck, zwaar! Mijn lichte sled pulls doe ik al staand, maar hier gaat dat niet omdat ik mezelf dan vooruit trek ipv de slee. Heb dan getrokken met 1 voet tegen een trapje, maar is niet ideaal. Ga ik eens moeten over nadenken)
Sled drag
100kg - 5m (Dit is dan weer best ok. Moet normaal superset met de pull zijn, dus zal wel zwaarder zijn als dat meteen op elkaar volgt.)
Presses waren relax. De conditietraining erna is een ander verhaal π . Elke week een beetje opbouwen. Komt goed.
Nice train verder!