Fitness Seller

Woopy returns

Bezoekers in dit topic

Squat
5 x 60kg (SBD's nog eens aangedaan. Zitten weer lekker strak πŸ˜…)
5 x 100kg
5 x 130kg
5 x 155kg
3 x 175kg (Had me erop verheugd om vandaag een PR poging te doen, maar voelt niet geweldig vandaag. Onderrug is voor de verandering ook nog eens lastig aan het doen. Zal sowieso bij squats blijven vandaag)
1 x 195kg (Het uitpakken voelt ook gewoon erg zwaar..)
1 x 205kg
1 x 215kg
1 x 225kg (Jep, echt een rotdag. Oh wait, 5kg PR 😁) PR


Toch hier bij laten. Was dikke psych up en zware rep. Zal nog wat ibuprofen gaan slikken.
 
Squat
5 x 60kg (SBD's nog eens aangedaan. Zitten weer lekker strak πŸ˜…)
5 x 100kg
5 x 130kg
5 x 155kg
3 x 175kg (Had me erop verheugd om vandaag een PR poging te doen, maar voelt niet geweldig vandaag. Onderrug is voor de verandering ook nog eens lastig aan het doen. Zal sowieso bij squats blijven vandaag)
1 x 195kg (Het uitpakken voelt ook gewoon erg zwaar..)
1 x 205kg
1 x 215kg
1 x 225kg (Jep, echt een rotdag. Oh wait, 5kg PR 😁) PR


Toch hier bij laten. Was dikke psych up en zware rep. Zal nog wat ibuprofen gaan slikken.
Gefeliciteerd met je PR op Squats! Keep it going ! :D
 
Training in Atlas gym. Moest voor mijn werk op 10 minuten van daar zijn, en hier hebben ze de wedstrijd dumbbell (is groter)

Axle press
2 x 60kg (Gladde axle wel)
2 x 80kg
2 x 90kg (Is hier een pak warmer dan ik gewend ben ook. Pakt meer op mijn adem dan normaal)
2 x 100kg (Relatief vlot)
2 x 100kg (Laag op de borst telkens. Die pijn begint ook wel te wennen)
2 x 100kg (Betere set dan de vorige. Minder slaperig uitgevoerd)

Circus dumbbell
2 x 45kg (Serieus pak groter dan mijn dumbbell πŸ˜„ ligt wel goed op de rug)
1 x 55kg (Easy rep)
1 x 60kg (1 keer slecht op de schouder en terug gedropt. Daarna beter op de schouder en gepresst maar bovenaan hand bijgezet voor evenwicht)
1 x 60kg (95% onder controle bovenaan. Moet meer durven)
1 x 60kg (Uitgestrekt maar niet onder controle. Handplaatsing was niet goed zag ik op video)
1 x 60kg (Goeie handplaatsing. Goeie rep. Voelde solid op de rug. Moet ik echt aandacht aan geven duidelijk.)


Good train, niets te speciaal.
Goede nieuws is dat ik na deze training overtuigd ben dat ik met mijn eigen dumbbell goed kan voorbereiden. De wedstrijd dumbbell ligt veel beter op de rug, maar de press voelt identiek.
 
Heavy training vandaag. Pray for me.

Deadlift (dl bar, straps)
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg (Overhands en zonder straps. Vanaf voldende set met straps)
3 x 175kg
3 x 195kg
3 x 215kg (Heavy, maar goed doenbaar)
2 x 235kg (Derde nog een beetje van de grond maar was te zwaar. Evenaring PR. Toen was de tweede rep wel veel zwaarder dan vandaag, dus da's positief)

Frame carry
210kg - 12m
260kg - 10m (Pickup is wat moeilijker dan ik gewend ben. Stappen is zwaar maar ok. Straps snijden in mijn polsen πŸ₯²)
300kg - 10m (Holy shit, dit was een lijdensweg!!! Had halfweg het gevoel dat mijn borstspieren er gingen afscheuren. Mijn borstspieren! Vanaf volgende keer minder gewicht en wat setjes doen. Dit ga ik niet snel verbeteren πŸ˜…)
210kg - 12m (Opruimen. Geen straps. Zijn vrij dunne handvaten zonder enige knurling. Is niet voor niets dat ik die zware sets met straps doe)

Atlas stones
90kg - 1m20 (x1, zonder hars)
110kg - 1m20 (x1, met hars, wel ok)
120kg - 1m20 (Onhandig grote steen voor mij al πŸ˜… lappen was nipt. Loaden was mentaal even me er over zetten maar wel ok. Blij dat deze eindelijk nog eens gelukt is. Nog een rep ging er vandaag niet meer inzitten.)

Plank
20kg - 1m00 (Vorige keer zaten mijn heupen te hoog. Nu goed op gelet. Fucking zwaar πŸ˜„)
20kg - 1m00 (Ok, genoeg! πŸ˜…)


Good train
 
Axle press
3 x 60kg
2 x 80kg
1 x 90kg
1 x 100kg (Easy peasy)
1 x 110kg (Goeie rep, maar toch al merkbaar moeilijker)
1 x 115kg (Goed tot op de buik. Van buik naar borst was erg flauw en heb mezelf half dubbel gevouwen om de bar verder te rollen/duwen. Press was ok. Nog een yolo'tje doen nu)
1 x 120kg (YESSSS 😁 had niet verwacht dat het ging lukken eigenlijk, en de clean was met een stuk of 5-6 wipjes. Press was ook nipt. Had de grote axle wielen er op gestoken, dus moest ineens ook hoger starten dan hoe ik opgewarmd had. Super blij mee 😁) PR

Circus dumbbell

2 x 35kg (Was ff verrast hoe easy dit ging, en bedacht me dan dat mijn lege dumbbell 10kg lichter is dan die in Atlas die ik vorige week gebruikte πŸ˜„)
2 x 45kg (Ook vlot)
2 x 55kg (Ok, veel beter dan vorige weken. Ik begin het misschien eindelijk een beetje te snappen)
2 x 55kg (Ook goed. Verleiding weerstaan om te verzwaren πŸ˜„)
2 x 55kg (Goed. Blij dat ik eens al mijn reps proper heb kunnen doen!)


Good train.
Nu alles nog wat klaar zetten voor de trainingen dit weekend. Er komen zaterdag 6 of 7 mensen training volgen πŸ˜…
 
Screenshot_20230216-213254__01.jpg
 
Yoke walk
80kg - 2x14m
160kg - 14m
160kg - 14m
240kg - 14m (13 seconden)
240kg - 14m (12 seconden)
240kg - 14m (11 seconden. Elke set iets beter, nice!)
240kg - 14m (10 seconden! Zou het nog leuker vinden als ik niet meer zou stappen als een kleuter die net leert stappen, maar de snelheid zit alleszins al best goed)

Goeie snelheid, maar volgende keer toch eens 20kg af doen en proberen met mijn voeten smaller te stappen

Car deadlift
4 x 320kg
4 x 400kg
4 x 450kg (Zwaar, maar niet all out. RPE 8,5 ofzo?)

Atlas stones
80kg - 1m20 (x2)
100kg - 1m20 (x3. Met hars. Eerste rep one motion, daarna met lappen)
100kg - 1m20 (x2. Derde was ook nog gelukt. Lag op de schoot en er was nog kracht, maar elke keer ik de beweging startte, zat een stukje hars dat op de steen hing op een erg pijnlijke manier aan mijn borsthaar te trekken πŸ˜…)

Hanging leg raise
10 x
10 x


Stones waren vrij draining. Wel goeie training!
 
Log press
3 x 76kg
3 x 86kg (Bizar. Door de dumbbell training de laatste tijd krijgt mijn rechterarm/pols/hand meer te verduren. Mijn linker pols voelt beetje lastig vandaag... Hoe πŸ˜„)
5 x 96kg (Tijdens de bots al log terug goedleggen en handvaten nemen. Snelle set. Beetje buiten adem πŸ˜„)
5 x 96kg (Proberen nog beetje sneller te zijn door bij het afwerken van de clean de dip voor de press al in te zetten. Niet getimed)
5 x 96kg (Dood)


Goeie log, maar dat was einde training. Suikerspiegel is na die laatste set precies door de grond gegaan en komt niet terug. Was ook al vrij moe toen ik thuis kwam.

Oh well πŸ€·β€β™‚οΈ
 
Axle squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 140kg (Valt toch al wat tegen)
5 x 160kg
5 x 180kg (Eigenlijk best wel ok. Buiten adem, beetje duizelig en benen voelen best leeg nu, maar wel ok!) PR

Front Squat

3 x 100kg (Easypeasy)
2 x 120kg (Frostbite aan mijn hals πŸ˜…)
1 x 140kg
1 x 160kg (Relatief zwaar, maar stond ook veel te smal)
1 x 170kg (Ietsje zwaarder. Betere stand. Even twijfel om nog verder te gaan, maar na het filmpje te bekijken dacht ik letterlijk "kom zeg πŸ˜‚")
1 x 180kg (Jepla, 10kg PR 😁 zag er vlot uit maar voelde wel dat ik meer dan normaal naar voor begon te hellen, dus zoveel zat er wsl niet meer op. 2xBW komt wel dichterbij zo 😁) PR

Stiff leg deadlift

5 x 140kg
5 x 175kg (Damn da's zwaar πŸ˜…) PR
5 x 175kg (Gefilmd. Vorm ziet er goed uit!)
5 x 175kg (Heavy, maar niet zo dodelijk als het al geweest is)

Wrist roller
2 x 15kg (Heavy. Bar was wat slippery ook)
2 x 15kg (Ok, klaar, pijnlijk πŸ˜…)


Goeie training! PR's zonder ergens all out te gaan!
 
Bodyweight
96.8kg (Het afvallen gaat toch niet zo super πŸ˜… ga ik eens serieuzer moeten mee omgaan...)

Axle press
3 x 60kg (Direct al wat licht in het hoofd)
2 x 80kg
2 x 95kg (De clean valt tegen. Geen kracht uit mijn benen πŸ˜„)
2 x 105kg (Damn, dodelijk) PR
2 x 105kg (Iets minder dodelijk, maar ook goed buiten adem weer. Is volume PR, maar is omdat ik boven de 100kg nooit meer dan singles gedaan heb)
2 x 105kg (Had na de eerste set niet gedacht dat ik de drie sets ging uitdoen. Blij mee)

Circus dumbbell
2 x 35kg
2 x 45kg (Smooth)
1 x 55kg
1 x 60kg (Paar cm moeten uitduwen wat niet helemaal fijn voelde, maar wel supergoeie balans)
0 x 60kg (Huh? Twee keer geprobeerd. Lag goed op de schouder maar durfde de press precies niet beginnen...)
1 x 60kg (En nu weer een goeie rep.. πŸ€·β€β™‚οΈ Geen idee wat er vorige set mis was)
0 x 65kg (Beetje overmoedig πŸ˜„ durf was er weer niet helemaal. Heb dit gewicht nochtans al gedaan. Een volgende keer)
0 x 65kg (Ok we're done)


Ok training. Beetje gedemotiveerd voor de wedstrijd omdat er iemand in de -105 blijkbaar 90kg doet. Waarom ben ik nog aan het proberen πŸ˜‚
 
Yoke walk
80kg - 2x12m
160kg - 12m
230kg - 12m (Damn, gaat vandaag geen toptraining worden precies)
270kg - 6m (Yoke begon te glijden. Straks beetje magnesium op de schouders)
310kg - 6m (Why so heavy)
350kg - 4m (Evenaring van mijn PR hierop. Dat PR is al 10 jaar oud btw, maar wsl ook sinds dan geleden dat ik met dit gewicht gestapt heb. Op een zwakke dag is dat wel mooi)

Axle block pull
3 x 120kg (Deze ook stilaan terug in de routine steken. De static monster wedstrijd is nog heel ver (zal wel weer eind oktober zijn wsl), maar eenmaal per 3-4 weken deze al eens doen zal niet slecht zijn)
3 x 180kg
3 x 220kg (Denk dat ik in mijn laatste set wel een mooie repout ga kunnen doen)
3 x 220kg (Vooral die eerste cm is moeilijk)
8 x 220kg (Vooral conditioneel klaar πŸ˜„) PR


Axle deadlift is wsl niet exact dezelfde hoogte als normaal. Mijn matten komen iets hoger dan het hout van het platform. Om dat te compenseren heb ik wel mijn schoenen aangehouden, wat ik normaal niet doe. Woensdag ga ik extra planken halen om dat verschil weg te werken (en om het platform iets aan te passen zodat er een spinning fietsje bij kan 😁).

Atlas stones zijn niet meer voor vandaag. Lichaam protesteert.
 
Axle en log training van dag verwisseld zodat de axle en dumbbell niet meer na de squat dag zouden vallen. Lichaam is nog beetje kapot van de training zaterdag waar nog 4u training geven op volgde. Weet niet of die switch nut heeft op deze manier πŸ˜…

Axle press
3 x 60kg
2 x 80kg
1 x 95kg
1 x 105kg (Vorige was goed vlot. Deze viel dik tegen..)
0 x 115kg (Tshirt die ik aanheb is blijkbaar vrij glad. Maar goed. Relatief goeie clean. Press twee keer gefaald. Huh?)

Even niet verder op pushen. Volgende week is er een nieuwe training. Verder met de dumbbell

Circus dumbbell
3 x 35kg (Proberen beetje onder de dumbbell te duiken ipv er een pure push press van te maken. Voelt goed bij dit gewicht, maar we zullen zien wat het bij zwaardere gewichten doet)
3 x 45kg (Ok, en nu niet meer proberen de dumbbell terug op de schouder te vangen. Loopt niet goed πŸ˜…)
2 x 55kg (Eerste rep goed. Tweede niet 100% in controle. Het pressen is 2 keer niks. Vooral evenwicht zoeken nu)
2 x 55kg (Goeie set)
2 x 55kg (Ook goed. Beweging voelt kort en snel. Volgende week zien of ik dit ook met zwaardere gewichten kan)

Sandbag carry
110kg - 20m (Goddamn waarom is dit zo slopend πŸ˜… heb hem denk ik ook gewoon veel te laag vast)


Ok training. Benieuwd of de techniek aanpassing iets gaat opleveren voor dumbbell.
Geen idee waarom ik ineens geen 115kg kan push pressen.
 
Squat
5 x 60kg
3 x 100kg
3 x 130kg
3 x 150kg (Deze voormiddag deed mijn rechter knie pijn, en nu tijdens het squatten is dat mijn linker quad geworden πŸ€·β€β™‚οΈ)
3 x 170kg
3 x 190kg (Goed! RPE 8 ofzo. Ik begin stilaan in volume PR gebied te komen. Kan 10 jaar geleden zijn dat mijn squat op dit niveau zat. 531 werkt duidelijk goed voor mij!)

Front Squat
4 x 100kg (RPE empty bar)
4 x 135kg (Zeker niet licht, maar is blijkbaar ook evenaring van mijn 4RM. Laat ik dat nog twee keer doen 😁)
4 x 135kg
6 x 135kg (Hoppa 😁) PR


Als assistance nog wat werken in huis en gym.
Mijn lichaamsgewicht is vrij stabiel, en mijn kracht lijkt nog steeds bezig met de inhaalbeweging om mijn lifts tov lichaamsgewicht verhouding te herstellen tegenover toen ik 10kg lichter was. Is fijn πŸ˜„
 
Log press
3 x 76kg (Voelt alsof ik amper kan dippen voor de push. Gaat interessant worden πŸ˜„)
3 x 76kg (Iets smallere stand. Beter)
3 x 98.5kg (Jep, dit gaat dik tegenvallen πŸ˜„)
3 x 108.5kg (Heavy)
3 x 108.5kg (Damn. Geen derde set meer doen. Gaat gevaarlijk worden. Log de dag na squats is een duidelijk verschil)

Bench press
6 x 70kg
4 x 110kg
4 x 127.5kg (Toch ook stevig. Triceps zijn natuurlijk al goed voorvermoeid door die half stricte logs)
4 x 127.5kg
4 x 127.5kg
8 x 127.5kg (9F. 1 rep te weinig voor een volume PR. Ik had beter moeten weten dan dit te proberen vandaag πŸ˜„)

Rope pull up + Triceps cable pushdown
4 x + 5 x 25kg
3 x + 5 x 25kg (Linkerhand was ik de grip aan het verliezen bij de pull ups. Had het touw niet helemaal goed vast.)
5 x + 5 x 25kg (Laatste pull up was pijnlijk aan de grip πŸ˜„ triceps pushdowns zijn ook zwaar na al het voorgaande)
3 x + 5 x 25kg
4 x + 5 x 25kg
1 x + 5 x 25kg (Moest nog maar 1 rep doen om mijn 20 pull ups te halen, dus extra traag laten zakken. Gepikt van Dennis πŸ˜„ Fijn wel)


Die pull ups zijn vrij afhankelijk van hoe goed ik het touw vast heb. Maar is wel leuk. Mijn 20 reps in evenveel sets als vorige keer gehaald, maar deze keer had ik voor de laatste set nog maar 1 rep nodig, dus gaat elke keer wat beter!

Log na squat valt dik tegen. Volgende keer klein stapje terug nemen. Nog 1 maand tot de axle & dumbbell wedstrijd. Daarna kan ik weer anders trainen. Binnenkort eens beginnen met een schema op te stellen. Aangezien ik vanaf volgende maand elke maandag vrij ga hebben, lijkt het logisch om mijn dagen wat te schuiven. Dit weekend ga ik normaal een spinning fietsje halen, dus dan kan ik mijn conditie ook op die manier verbeteren, ipv dingen als log clean & presses, en zandzakken lopen enzo πŸ˜… kutoefeningen.
 
Deadlift (dl bar, straps)
3 x 100kg
3 x 140kg (Overhandse grip, geen magnesium of straps, easy. Nu verder met straps)
3 x 180kg
3 x 200kg
3 x 220kg (@8)
1 x 240kg (2F. Beetje teleurstellend)

Frame carry
210kg - 10m (No straps de komende trainingen)
240kg - 10m (Stevig al. Heb beetje sporttape rond de dunne gladde handvaten gedaan, en dat maakt het wel doenbaarder)
260kg - 10m (Best een goeie run. Sowieso PR op frame zonder straps.)
210kg - 10m (Opruimen)


Hier bij laten. Had niet veel zin, en zo kan ik de training toch met een mooie prestatie afsluiten.
 
  • Like
Waarderingen: horn
Axle press
3 x 60kg
2 x 80kg (Na de set pas beseft dat ik 1 clean per set aan het doen ben ipv elke rep een clean, zoals ik alle voorgaande weken deed. Even proberen om het zo verder te doen. De laatste keer was het de press die faalde, dus is mss niet slecht)
2 x 90kg
2 x 100kg
2 x 110kg (Goeie set!) PR
2 x 110kg (Clean was moeilijker waardoor vertrouwen in de press er niet 100% was, maar wel gelukt)
3 x 110kg (Jepla 😁 nog eens extra magnesium op mijn shirt gedaan en hielp toch wel bij de clean. Hupje van de buik naar borst ging ook best goed. Met volle vertrouwen dus aan de presses kunnen beginnen en meteen een extra rep gedaan 😁) PR

Circus dumbbell

3 x 35kg
2 x 45kg
1 x 55kg
0 x 60kg (Niet in evenwicht. Schouder voelt ook duidelijk vermoeid)
1 x 60kg (Voelt zwaar op de schouder, maar techniek zit nu wel goed waardoor het vooral beenkracht is die ik gebruik)
1 x 60kg (Dit was een goeie! Per ongeluk iets anders op de schouder gelegd en voelde meteen véél beter)
0 x 65kg (Godver. Hij gleed gewoon van mijn schouder. Kon hem niet in positie houden. Even zitten proberen en herleggen maar na een paar keer was duidelijk dat het niks ging worden)


Blij met de axle. Had goeie energie vandaag en ging goed.
Dumbbell... Tja, k'weet het niet. Techniek zit beter maar het gewicht gaat niet omhoog. Begin meer en meer te overwegen om die niet te doen op wedstrijd.
 
Squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 140kg
5 x 160kg
3 x 180kg
1 x 200kg (Goeie rep. Opwarming voelde vrij zwaar maar dit was ok. RPE 8,5)

Sandbag squat
5 x 110kg (Zwaarder dan verwacht. Zandzak op de schoot en vanaf daar "front squatten" en goed hoog doortrekken) PR
5 x 110kg
5 x 110kg (Shit, dood πŸ˜‚)
1 x 110kg (Op het eind van elke set heb ik proberen schouderen, maar energie was er altijd al uit en de zak was tegen dan ook wat ingezakt. Nog 1 keer geprobeerd om meteen te schouderen, maar kwam nog wat te kort)

Farmers walk
65kg - 14m
110kg - 14m (Grip zat goed. Maar zal nooit mijn favoriete oefening worden πŸ˜„)
115kg - 14m (Mijn pinda's van 4 uur geleden beginnen naar boven te komen πŸ˜…)
120kg - 14+4m (Nog begonnen met terugstappen maar na 4m was het op. Toch, blij mee. Lang geen zware farmers gedaan (wel frame maar is toch anders) en ik denk dat 20m met 120kg een van mijn beste prestaties de laatste 5 jaar was. Met nog wat oefening moet ik daar wel over kunnen)


Good train. Heavy
 
Log press
5 x 76kg (Where legdrive? πŸ˜… Binnen een kleine maand komen al mijn LB trainingen de dag na de UB trainingen. Zal beter zijn)
5 x 76kg (Veel beter al)
5 x 86kg (Vanaf deze week doen we nog 1 clean per set. Maakt het conditioneel beter doenbaar, maar 5 reps blijft cardio πŸ˜…)
5 x 96kg
5 x 96kg (Best ok)
9 x 96kg (Die laatste was op wedstrijd mss niet goedgekeurd. Armen waren gestrekt maar was beetje naar voor geduwd dus was terwijl ik uitgestrekt stond al naar voor aan het vallen. Ik tel hem πŸ˜„) PR

Bench press

6 x 70kg
4 x 110kg (Leg drive lijkt hier wel goed te zitten)
6 x 117.5kg
6 x 117.5kg (Vandaag toch maar eens geen repout πŸ˜„)
6 x 117.5kg (Wil binnenkort nog eens na mijn setjes, als het goed voelt, naar een zware single opwerken, maar dat zal niet vandaag zijn πŸ˜„)

Pull up
5 x (Spier aan linker elleboog doet beetje lastig. Komt van de farmers gisteren denk ik)
5 x (Iets bredere grip was beter, maar toch nog niet fijn. Ga het hier bij laten)

Airbike
920m - 1:30 (Drie rondjes van het tabata programma. Was al dood. Is nog veel werk aan πŸ˜‚)


Goeie training. Niet veel bijzonders.
 
Yoke walk
80kg - 3x14m
160kg - 2x14m (Ochtendtrainingen blijven lastig πŸ˜„)
200kg - 14m (Focus op een 'normaal' stappatroon, ipv de wijde stappen die ik vaak doe)
200kg - 14m (Vlot. Stappen zitten nog goed bij dit gewicht)
220kg - 14m (13s. Goed)
220kg - 14m (Extra op de snelheid gefocussed. 11s.)

Car deadlift
4 x 320kg (Heeft al beter gevoeld)
4 x 400kg
4 x 460kg (Heavy. Maar ben nog niet dood!)
1 x 480kg (In mijn volgende schema zit deze niet meer, dus zou even kunnen duren voor ik het nog eens doe. Goeie moment om eens naar een max te gaan!) PR
1 x 500kg (Trage rep, maar wel goed! Zit mss nog een klein beetje extra in, maar dit is een heel mooi getal om op af te tikken 😁) PR


Good train, om ochtend te zijn. Blij om de car deadlift zo te kunnen afsluiten 😁
 
Back
Naar boven