Fitness Seller

Woopy returns

Wat is een pin pull? Loading pin?

• Topic Starter Topic Starter
Axle block pull
5 x 120kg
5 x 175kg
5 x 195kg
5 x 215kg (@7 ofzoiets. Gaat nog goed. Elke wave komt er 5kg bij dus zal binnenkort wel wat anders worden)

Farmers walk
65kg - 3x14m (Pfff 😅 licht, maar gewicht is het probleem niet bij deze afstanden)
95kg - 3x14m (Waarom zou iemand dit voor zijn plezier doen???)
95kg - 3x14m (Nog een korte hold op het eind)

Blij dat ik mezelf heb kunnen overtuigen om ook de tweede set te doen. Grote win voor mij. De 'truk' is om zo rustig mogelijk te blijven tijdens de run, maar dan nog ben ik dood achteraf...
Even tijd nodig gehad om klaar te geraken voor een volgende oefening ook 😅

Atlas stones
100kg - 1m30 (x3)
100kg - 1m30 (x3. Goeie reps op zich, maar conditioneel was de training echt op. Qua kracht was het een @7 ofzo, qua conditie een @10.)

Die stones trokken ook elke rep wat buikhaar uit. Was niet fijn 😅

Klaar. Dood, maar blij dat ik de farmers al wat langer kan volhouden.

Was mentaal even overtuigen om aan de training te beginnen. Laatste dag van een driedaagse opleiding over machine learning en AI achter de rug. Brain is fried en ook later thuis dan normaal...

Log press
5 x 76kg
5 x 86kg
3 x 96kg
5 x 106kg (Niet licht!)
5 x 106kg
5 x 106kg (Geen extra reps. Laatste set ging nog ok, maar 8 reps (om een volume PR te hebben) was te moeilijk geweest)

Bench press
6 x 70kg
4 x 110kg
2 x 130kg
2 x 142.5kg (Stevig)
2 x 142.5kg
2 x 142.5kg (Begint precies beter te gaan per set)
2 x 142.5kg
4 x 142.5kg (Yeeeees 😁 laatste rep was zwaar, niet all out, maar een 5de zou dan weer hoge kans op falen gehad hebben. Maar blij mee 😁) PR

Blij dat ik aan de training begonnen ben. Maar geen assistance meer. Is al laat.

f**k, nu moet ik 4 dagen opleiding AI doen en 5*142.6kg benchen...

Axle squat
5 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg (Damn, mijn benen, vooral linkerbeen, doet bij squats blijkbaar nog best pijn waar ik vorige keer de stevige kramp had. Dit was al pijn verbijten om gewoon drie reps te doen. Moest 3x3 zijn, maar dat doen we dus niet...)

Nog even zerchers geprobeerd, maar zal het ook niet worden vandaag. Shit...

Straks met massagegun nog beetje opzitten en mss wat ibuprofen beginnen nemen.

Tweede stones platform is ook klaar 😁

IMG_20230512_20444844.jpg

Yoke press
5 x 75kg
3 x 85kg
2 x 95kg
1 x 105kg (Zwaar al) PR
0 x 115kg (Beenkracht is weer nul)
1 x 115kg (Yoke een gaatje lager gezet om meer legdrive te hebben. Was nog goed uitduwen, maar wel gelukt) PR
7 x 95kg PR
10 x 85kg PR
12 x 75kg

Press
5 x 75kg (We zijn nog niet klaar 😅)
5 x 75kg
8 x 75kg (Dead)

Airbike
3600m - 8:30 (Rustig tempo)

Wedstrijd in Aalter is afgelast door problemen met het terrein. De yoke press mag er dus uit, maar wou toch eerst even een max doen. Had op een poging op 125kg gehoopt, maar oh well.

Daarna mijn schouders nog voor een maandje naar de zak geholpen 😁

😂😂😂 oh god die's oud
Tijd voor een reunie 😄

Voor de zoveelste keer beginnen met een maag die overhoop ligt... Ik denk dat de verandering van melksoort in mijn ochtendshake er mss mee te maken heeft. Ga ik eens moeten mee experimenteren. Hoe later op de dag, hoe minder last ik er van heb.

Axle block pull
5 x 120kg
3 x 160kg
3 x 190kg
3 x 210kg
3 x 230kg (Niet licht, maar best ok)

Schijtpauze
1 setje

Frame carry
210kg - 10m (Aaw mijn tere handjes)
240kg - 10m
260kg - 10m (Pfoe)
260kg - 10m

Atlas stones
100kg - 1m30 (Vlotjes)
120kg - 1m30 (Geen kans... Linkerbeen was al licht gevoelig bij die 100kg. Bij de 120kg gaf het duidelijk een krachttekort. De pickup ging nog (maar moeilijk), maar de front squat was hopeloos... Deze week de squattraining eens skippen)
90kg - 1m65 (Moest toch eens zien of ik het nog kon 😄 grappig hoe die 90kg als speelgoed voelt. Tot op de schouder was vlot. Daarna was het terug even zoeken)

Ok train. Hoop dat dat been snel terug normaal gaat doen... Na de training eens beetje foam gerold. f**k dat doet pijn 😅 goeie ontsteking in mijn been denk ik.

Sinds maandag niet getraind door pijntjes. Eens kijken of het al beter gaat.
Helaas niet echt een gemotiveerd gevoel 😅

Axle press
3 x 60kg (Lol, mijn explosiviteit ligt nog in de zetel denk ik)
3 x 60kg
3 x 85kg (Voel mijn linkerbeen alweer... Denk dat squats voor deze week nog niet zullen zijn :()
3 x 95kg (Presses relatief zwaar doordat er weinig uit mijn benen komt)
3 x 95kg
8 x 95kg (Toch terug 8 reps kunnen halen. Verrassend gezien het ongemotiveerde en vermoeide gevoel dat ik heb :)) PR

Press

10 x 67.5kg
10 x 67.5kg (Damn. Weet niet of die derde set nog gaat lukken)
10 x 67.5kg (Aaaaw. Gelukt, maar begon pijnlijk te worden 😅 vanaf volgende week iets minder reps)

Turkish getup met barbell geprobeerd voor de lol, maar lege barbell was al zwaar door dode schouders en krachtloze benen 😅 40kg was no go

Airbike
5250m - 12:00

Goeie training gezien de omstandigheden. Axle blijft met 5kg omhoog gaan zolang ik in de laatste set zoveel extra reps kan doen. Als ik in de laatste set 8 reps kan, is de geplande 3x3 met 5kg meer ook wel vrij zeker.
Normaal moest er vandaag nog een sled drag bij, maar wil mijn benen wat sparen.

Axle block pull (suited)
5 x 120kg
5 x 160kg (Half suit. Pluimpje. Heb mijn suit verrassend vlot aangekregen. Zijn mijn benen weggesmolten?)
5 x 200kg (Voelt goed vandaag!)
5 x 225kg PR
3 x 245kg (Beetje zwaarder al)
1 x 265kg (Full suit. Goed)
1 x 285kg (Vrij zware start maar daarna wel snel)
1 x 305kg (Yessss! 5kg PR. Dit was all out. 310 was wsl niet gelukt) PR

Atlas stones

100kg - 1m30 (x3. Goeie reps)
100kg - 1m30 (x4. 5de was net niet hoog genoeg. Toch blij. Eerste keer dat ik tot 5 reps geraakt ben en was er bijna. Conditie verbetert dan mss toch een beetje)
80kg - 1m65 (Yeet. Proberen opgooien zonder schouderen. Is even hoog als mezelf. 3 keer geprobeerd en op 1m45-1m50 geëindigd. Denk niet dat dit hem gaat worden)

Farmers geskipt omdat de deadlift al heel lang geduurd had plus om quads beetje te sparen, en stones zijn even belangrijker. Geen last van gehad deze keer. Deze namiddag wel eens naar de kinesist ermee.

Zware week geweest. Weinig getraind, maar wel bijna elke dag in de tuin gewerkt en vooral veel zitten graven. Mijn bureaujoblichaam is dat niet gewend 😄

Log press
5 x 76kg (Cool. Voelde bij de clean mijn linkerbeen al weer pijn doen)
5 x 76kg
5 x 86kg
8 x 93.5kg (Pff, stevig)
9 x 93.5kg (Was de tel kwijt dus achteraf op film moeten tellen. Dacht 10, wat een klein volume PR zou zijn, maar waren er 9 😅)

Nog een klein testje, omdat ik dit weekend in principe een zware single zou moeten doen voor qualificatie sterkste man van België -105

Log press
1 x 106kg (Been was er niet helemaal blij mee, maar denk dat het 116kg wel overleeft. Veel zal afhangen van de squat training morgen. Press was niet super snel maar is niet verwonderlijk na twee high rep setjes)

Bench press
6 x 70kg
4 x 110kg (Zou een moeilijke kunnen worden)
2 x 130kg
4 x 137.5kg (Vreemde set. Tweede rep beetje zijwaarts geduwd)
4 x 137.5kg
4 x 137.5kg (Zware maar goeie sets. Maar zal toch geen repout worden in de laatste set 😄)
4 x 137.5kg (Goed! Kan mijn idee zijn, maar heb de indruk dat er deze keer ook iets minder bots op de borst inzat)

Rope pull up + Triceps cable pushdown
5 x + 5 x 30kg (Grip op pullups zit goed! Triceps extensions zijn eens verzwaard tegenover vorige keer. 30kg voelt al echt zwaar 😅)
5 x + 5 x 30kg
4 x + 5 x 30kg
4 x + 5 x 30kg (Begint lastig te worden)
2 x + 5 x 30kg (Laatste pull up zo langzaam mogelijk laten zaken. Toch een aantal seconden kunnen rekken. Triceps pushdowns waren max effort 😄)

Airbike
1100m - 2:00 (4 rondjes omgekeerde tabata. Dood)

Good train. Benieuwd naar het been morgen.

Eens kijken of we al terug kunnen squatten...

Paused squat
5 x 20kg
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 130kg (Geen echte pijn. Voelt ook niet 100% ok. Voelt wel al relatief zwaar)
5 x 140kg
5 x 150kg (Laatste drie setjes voelden gewoon hetzelfde)
5 x 160kg (Veel druk op mijn hoofd de laatste twee reps 😄. Been houdt het. Maar denk niet dat ik er al max effort moet mee doen)

Front Squat
3 x 100kg (Ben aan het overwegen om binnenkort weer wat weightlifting oefeningen te integreren, maar geen idee hoe ik cleans voor elkaar ga krijgen met de zwakke pols flexibiliteit die ik nog heb 😂)
1 x 130kg
1 x 150kg (Ok, dat was op het randje van wat mijn been nog aankan. Klein beetje pijn. Beetje minder vertrouwen dus ook beetje bolling in de rug. Genoeg voor vandaag dus)

150kg barbell nog een paar keer uit het rack genomen met full grip, om zo die leningheid in de polsen wat proberen terug te krijgen. Voelt nog niet erg goed

Geen stiff leg deadlifts meer. Moet zaterdag beetje kunnen presteren voor die smvb qualificatie, ook al zal het sowieso niet met topprestaties zijn. Geselecteerd raken is het doel. Qualificatie proberen winnen heeft geen nut.

Blijkbaar van 2018 geleden dat ik paused squats deed, en toen zat ik ongeveer op hetzelfde niveau als wat ik nu deed, maar toen vielen die sets wel erg zwaar. Nu is het mijn startniveau, dus da's positief.

Thuis 😂
Online qualificatie voor sterkste man van belgie (smvb) -105. Max deadlift 3rm, max log single, max reps met 120kg stone op 1m30

Terug
Naar boven