Power snatch
3 x 40kg
2 x 50kg
2 x 60kg (Die had ik moeten filmen. Bar botste na de eerste rep mijn richting op, en minder hoog dan ik verwacht had, dus om mijn schenen te redden ging ik naar een soort push up houding, maar de bar rolde niet zo ver mijn richting op als ik verwacht had, dus moest ik terug naar boven, en zo kreeg ik de bar toch nog tegen mijn scheen terwijl ik er een mislukte burpee over deed 😂)
1 x 67.5kg
2 x 72.5kg (Tweede rep iets teveel naar voor, maar wel kunnen recoveren)
2 x 72.5kg (Drie pogingen, twee geslaagd. Alle drie te ver naar voor. Eerste rep was uitgestrekt maar niet in evenwicht kunnen houden)
2 x 72.5kg (Beter. Terug beetje meer op techniek gefocused. Ziet er imo nog niet 100% uit hoe het hoort. Zal volgende sessie hetzelfde gewicht blijven denk ik)
2 x 72.5kg (Twee geslaagde reps, maar moet toch wat vlotter en perfecter voelen voor ik verder stijg in gewicht van hieruit. Volgende keer hetzelfde gewicht nog eens)
Snatch pull
2 x 90kg (Heh, voelde alsof als ik dit gewicht wil kunnen snatchen, ik in een hele diepe snatch moet gaan zitten. Op video zie ik dat de bar twee keer gemakkelijk naar schouderhoogte ging. Bedrieglijk gevoel)
2 x 90kg (Mijn gok is dat ik het moet kunnen met een snatch die nog heel nipt power snatch is. Op een goeie dag moet die er toch eens aan geloven. Zal wsl bodyweight zijn tegen dan)
Press
6 x 60kg
3 x 80kg
3 x 95kg
3 x 95kg
4 x 95kg (Nice. @9. Elke set was voorafgegaan door een clean, die telkens wel goed zat. Als de progressie in de strict presses stops (en dat zal niet heel lang meer duren) ga ik eens voor een weightlifting total.) PR
Weight for height
16.5kg - 4m05 (x4)
16.5kg - 4m05 (x2 en dan 2x20kg)
16.5kg - 4m05 (x2 en dan 2x20kg. Pad van de zakken zit niet goed, en hoogte is ook zeer nipt. Soms wel, soms niet. Nog veel werk aan)
Good train. Snatch lijkt minder positief volgens mijn beschrijvingen, maar 2 maand geleden deed ik met hetzelfde gewicht 3 singles waarbij ik enkel van de laatste tevreden was.