Log press
3 x 76kg
3 x 86kg
3 x 96kg (Afgelopen twee trainingen zitten er merkbaar nog wat in)
3 x 106kg (Derde rep was doorduwen. Gvd...)
3 x 116kg (Ok, gelukt, maar niet mijn vlotste ooit. Beetje last van rechterknie)
2 x 118.5kg (Manman, wat was dit 😂. Eerste rep relatief vlot, maar teveel achteruit geduwd en bij lockout meteen moeten droppen. Opnieuw gecleaned voor een tweede. Heel trage grind maar wel gelukt)
Er is toch ineens een pak kracht verdwenen precies. Denk dat ik mijn doelen mss wat moet bijstellen. Wat wel positief is, is dat ik bij die laatste rep in een heel goede positie stond om gewoon te blijven doorduwen. Is goed om te weten dat ik dat kan, en dus niet puur op goeie legdrive moet vertrouwen.
Volgende week nog 1 voorzichtig stapje zwaarder gaan. Als ik op wedstrijd 122,5kg haal, zit ik goed, en dat blijft wel nog realistisch.
Incline log bench press
8 x 47kg
6 x 77kg
4 x 97kg
2 x 107kg
2 x 117kg (Was niet zeker of ik gestart ging raken, en was zeker zwaar, maar wel gelukt. Goed. De start is een paar cm boven mijn borst. Veel lager dan waar mijn leg drive de log normaal al brengt)
PR
Ok training. Hoop op een PR is er grotendeels uit, maar het was dan ook te verwachten dat ik met een 7-8kg cut toch wat press kracht zou verliezen. Het heeft nog lang geduurd voor het zich liet merken, en op zich valt het mee.
Doel op static monster was 125 log en 300 deadlift. Als 122,5kg lukt, kan ik die 2,5kg wel goedmaken op de deadlift. Als meer lukt, is deadlift nog wat chiller en kan ik mss op een hogere ranking mikken. We zien wel hoe we ons voelen met wedstrijd adrenaline en een uitgeruster lichaam