Log press
4 x 76kg (Amai, conditioneel ben ik er nog lang niet 😅)
3 x 86kg (Deze sessie mijn legdrive express nog wat meer beperkt. Mijn dip is meer een soort van mijn lichaam in elkaar laten trekken als een springveer gevolgd door een semi strict press)
3 x 96kg (Press begint vrij zwaar te worden zo)
1 x 106kg (Ok, het verschil tussen avond en ochtendtraining komt hier naar boven. Heb de energie niet om de log te rollen. De press was nog best ok)
0 x 106kg (Lol ok 😂)
Ik bedenk me dat het niet ongewoon is voor mij om de week (of 2 weken) na een geslaagde peak even uitzonderlijk veel kracht te missen. Ik ga er niet van wakker liggen
Deadlift (dl bar, suit)
3 x 110kg
3 x 150kg (Ik voel wel duidelijk dat ik lang geen gewone deadlift gedaan heb)
3 x 190kg (Knie niet 100% tevreden, maar is doenbaar)
PR
2 x 210kg (Vanaf hier mijn suit aangedaan. Mijn grote suit. Zit echt los nu. Is zelfs de moeite niet waard om na de set de schouderbanden los te maken. In de setup voel ik wel nog de druk, wat me doet denken dat mijn kleiner suit een moeilijke zou zijn. Had niet het gevoel dat ik hier 100% van mijn kracht kon gebruiken)
PR
2 x 210kg (Iets betere set. Maar dit gewicht moet ik op zich zonder suit even goed kunnen. Ga het op wedstrijd wel aandoen, al scheelt het maar een kg.)
Pull up
3 x
3 x 10kg (Nog vlot!)
2 x 20kg (Zwaarder al)
1 x 30kg (Beetje discutabel of het net hoog genoeg was of niet, maar ik tel hem 😅)
PR
Ok training. Stelt weinig voor deze dagen.
Suited dl zijn enkel PR's omdat ik normaal geen "volume" doe met suit 😅