- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Clean and jerk
3 x 60kg (Goddamn die training van eergisteren zit er nog zwaar in 😅)
2 x 80kg (Full squat clean en split jerk zijn niet zo fijn aan de benen vandaag, dus kijken of ik de training vandaag kan afwerken met power clean & push jerk)
1 x 92.5kg (Lol, 0 explosiviteit in de benen. Ga er niet verder op pushen vandaag)
Press
6 x 60kg
1 x 80kg (Eh
)
6 x 80kg (Ok, beter, maar was niet makkelijk. Schouders voelen ook nog kapot. Van de training van dinsdag nog
)
6 x 90kg (Deze voelde om een of andere reden lichter. Mss beetje meer into de lift ofzo. Maar ga het toch bij die ene set houden. Volgende week staat een max gepland. 105kg zou een nieuw PR zijn, en tenzij ik een slechte dag heb, zou dat toch wel moeten lukken)
Beetje faaltraining, maar ok. Dit is ook de minst belangrijke training van de week. Laatste weken wedstrijd prep gaan in!
3 x 60kg (Goddamn die training van eergisteren zit er nog zwaar in 😅)
2 x 80kg (Full squat clean en split jerk zijn niet zo fijn aan de benen vandaag, dus kijken of ik de training vandaag kan afwerken met power clean & push jerk)
1 x 92.5kg (Lol, 0 explosiviteit in de benen. Ga er niet verder op pushen vandaag)
Press
6 x 60kg
1 x 80kg (Eh
)6 x 80kg (Ok, beter, maar was niet makkelijk. Schouders voelen ook nog kapot. Van de training van dinsdag nog
)6 x 90kg (Deze voelde om een of andere reden lichter. Mss beetje meer into de lift ofzo. Maar ga het toch bij die ene set houden. Volgende week staat een max gepland. 105kg zou een nieuw PR zijn, en tenzij ik een slechte dag heb, zou dat toch wel moeten lukken)
Beetje faaltraining, maar ok. Dit is ook de minst belangrijke training van de week. Laatste weken wedstrijd prep gaan in!