- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Squat (high bar)
5 x 70kg
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg
5 x 160kg (Stevig)
5 x 160kg
5 x 160kg (Linkerbeen voelde bij de laatste rep heel dicht tegen het punt waar er een half jaar geleden een zodanig dikke kramp in schoot dat ik een paar maand niet deftig kon squatten...)
Nog begonnen aan opwarming front squat maar was bij de eerste rep al duidelijk dat het niet goed ging komen. Als ik nu stop, is er denk ik goeie kans dat het binnen een paar dagen weer ok is. Als ik nu koppig doorzet, zit ik wsl weer een paar maand te sukkelen... Sucks
Reverse wrist curl + Wrist curl
10 x 20kg + 10 x 20kg
10 x 20kg + 10 x 20kg
10 x 20kg + 10 x 20kg
Front squats dus geskipt. Stiff leg deadlift leek me mss ook niet ideaal. Direct naar mijn laatste oefening gegaan dus.
Tijdens de wrist curls herinnerde ik me dat ik de laatste tijd vaak mensen good mornings met safety squat bar heb zien doen. Een poging waard.
Good morning (spider bar)
5 x 30kg
5 x 80kg (Die bar gaat nog zwaar mijn ass kicken 😅)
5 x 110kg PR
5 x 110kg (Op een bizarre manier voelt dit zwaar en niet zwaar tegelijk 😄)
5 x 110kg
Stom van dat been weer. Met die good mornings toch wat kunnen goedmaken.
Ik had gehoopt eind het jaar nog eens een 2xBW front squat te kunnen proberen, maar heb de afgelopen 2 trainingen de front squat al moeten skippen, dus dat belooft weinig goeds...
5 x 70kg
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg
5 x 160kg (Stevig)
5 x 160kg
5 x 160kg (Linkerbeen voelde bij de laatste rep heel dicht tegen het punt waar er een half jaar geleden een zodanig dikke kramp in schoot dat ik een paar maand niet deftig kon squatten...)
Nog begonnen aan opwarming front squat maar was bij de eerste rep al duidelijk dat het niet goed ging komen. Als ik nu stop, is er denk ik goeie kans dat het binnen een paar dagen weer ok is. Als ik nu koppig doorzet, zit ik wsl weer een paar maand te sukkelen... Sucks
Reverse wrist curl + Wrist curl
10 x 20kg + 10 x 20kg
10 x 20kg + 10 x 20kg
10 x 20kg + 10 x 20kg
Front squats dus geskipt. Stiff leg deadlift leek me mss ook niet ideaal. Direct naar mijn laatste oefening gegaan dus.
Tijdens de wrist curls herinnerde ik me dat ik de laatste tijd vaak mensen good mornings met safety squat bar heb zien doen. Een poging waard.
Good morning (spider bar)
5 x 30kg
5 x 80kg (Die bar gaat nog zwaar mijn ass kicken 😅)
5 x 110kg PR
5 x 110kg (Op een bizarre manier voelt dit zwaar en niet zwaar tegelijk 😄)
5 x 110kg
Stom van dat been weer. Met die good mornings toch wat kunnen goedmaken.
Ik had gehoopt eind het jaar nog eens een 2xBW front squat te kunnen proberen, maar heb de afgelopen 2 trainingen de front squat al moeten skippen, dus dat belooft weinig goeds...

)