warres
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
Ik zal de komende weken nog goed mogen wennen aan verzuring, want daar had ik vandaag enorm veel last van!
Bij het in positie brengen is dat geen probleem. Ik draai de sluitingen in de goeie richting en pak de db's dan op. Bij het terugkomen is dat lastiger, omdat die sleeves draaien als gek dus die sluitingen altijd wel verkeerd uitkomen.Mja probleem is die gigantisch grote veersluitingen die in de weg zitten (tussen de dumbbell en mijn benen)Bij het in positie brengen is dat geen probleem. Ik draai de sluitingen in de goeie richting en pak de db's dan op. Bij het terugkomen is dat lastiger, omdat die sleeves draaien als gek dus die sluitingen altijd wel verkeerd uitkomen.
Dan zoek je een paar maatjes op en laat je ze daar opvallen

)
maar soit, de snelheid zat nog wel redelijk goed. Denk alleen niet dat 190kg ook nog zo goed lukt
)
De deficits ook lekker zwaar deze keer. Zit toch echt wel te dicht bij mijn normale deadlift nu. Tijd om eens andere assistance te zoeken want lijkt me niet erg nuttig zo. Ik denk er aan om volgende week voor de grap eens hierop te maxen (na mijn gewone deadlift werksetjes uiteraard) en vanaf de week erna deadlift tegen bands te doen. Mijn zwakke punt ligt de laatste tijd niet meer helemaal onderaan (was vooral techniekkwestie volgens mij) maar iets onder de knie.
. De bench wedstrijd daarna doe ik ook mee. Niet omdat ik er zin in heb ofzo, maar puur omdat ik me daar anders uren zit te vervelen in afwachting tot ik mijn bekertje krijg.
Ingewogen aan 86,0kg. Lekker licht.
)
Was serieus duwen, erna ook serieuze kramp in mijn rug, maar ik heb hem gehaald en dit is een all time PR, en dat het paused is maakt het enkel beter
)
Bij deadlift scheelde het minder dan een punt! Hopelijk kan ik dat op de totaalwedstrijd dus goedmaken
Ook al zijn persoonlijke prestaties belangrijker natuurlijk, maar het is wel leuk om naar die top 3 te mikken.