MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niets tegen een happy end :D Maar ik ga niet het dubbele van de prijs betalen voor een slechtere massage maar waar de masseuse dan wel even aan Woopy jr. trekt.
 
Niets tegen een happy end :D Maar ik ga niet het dubbele van de prijs betalen voor een slechtere massage maar waar de masseuse dan wel even aan Woopy jr. trekt.

het gaat hier wel om de belangrijkste spier vh lichaam ! :rolleyes:
 
Ik heb reeds jarenlange ervaring om die spier zelf te masseren, heb ik geen hulp bij nodig :)
 
Eventueel die handel eens laten kraken bij chiropractor (er zit er ergens een goeie in Gent), komt alles ook goed los van!
 
De laatste tijd heb ik nogal vaak het gevoel dat ik volledig "vast" zit, dus leek het me geen slecht idee om af en toe eens een sportmassage te nemen. Nu blijkt het enige dat ik in de buurt van mijn thuis of werk kan vinden, erotisch getinte thaise zaken zijn :-/

Adres?
 
Zoek naar "massage aalst", "massage denderleeuw" of "massage mechelen" en je zal al snel op dezelfde sites uitkomen :)
 
Deadlift training

Deadlift
5x120kg (damn, quads nog leeg van de fail van maandag. Heb ik de gehele training nog gevoeld)
5x120kg
3x160kg
****, riem vergeten proberen tijdens de opwarming. Achja, dan maar meteen tijdens de werksets. Ben al wat buikomtrek kwijt, dat helpt.
5x185kg
7x185kg (zoals ik al dacht, die riem maakte niets van verschil. Merkte er absoluut niets van, was al positief dat hij niet in de weg zat)

Squat (met slechte wraps, strak aangetrokken)
5x120kg
5x120kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg

Elke set gefilmd om de diepte te checken. Gemerkt dat als ik mijn broek wat optrek, de diepte veel beter zichtbaar is (met de broek los lijk ik wel 10cm hoger te zitten), dus de laatste 2 sets zo maar gefilmd. Ik zit duidelijk onder parallel, maar ik ben er toch niet helemaal gerust op of ze dat bij de Nabba ook gaan zien. Het is nu niet dat ik er meters onder zit. En dan moet ik nog zien dat ik deze diepte ook haal met betere strakke wraps. Maar goed, dat zullen we maandag zien.
Door elke set wraps aan en uit te doen, te filmen, filmpje te bekijken,... Is het wel een lange training geworden. Ook niet zo heel zwaar (ik had waarschijnlijk nog wel eens 5x5 met die 160kg kunnen doen). Buiten dat, is dit alleszins wel een zeer nuttige training geweest. Veel op techniek en vooral diepte kunnen letten. Veel nuttiger dan altijd maar zwaar te gaan :)

Filmpje laatste squat set:
http://www.youtube.com/watch?v=w4GyzOgxxME
 
Als een scheidsrechter dit afkeurt op diepte is die blind, trust me ;)
 
Dat is nu net het probleem, die scheidsrechters van de Nabba zijn ook echt blind :p
 
maar wel een tof muziekske
 
Helaas geen bijhorende flashende dames.
 
Na een weekendje ardennen met teveel drank, te weinig rust, en wat onnodige spanningen af en toe, een squat training!

Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
3x140kg
3x180kg (wraps)
1x200kg (wraps)
1x200kg (wraps door Wauter aangedaan)
1x210kg (wraps door Wauter aangedaan)
0x210kg (wraps zelf aangedaan)

Speed squat
3x100kg + mini monsters
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm
2x120kg + mm

L-hang
3xBW

Ik zal nog wat verder moeten experimenteren met de wraps. Als ik de wraps zelf aandoe, zijn ze naar mijn gevoel iets strakker dan als Wauter dat doet, maar ik heb ook het gevoel dat ze teveel spannen. Met de iets lossere van Wauter, ging het me veel beter af. Nog wat uitproberen dus. Diepte zat geloof ik overal wel goed.
 
Bench training

Bench press (paused)
10x20kg
5x60kg
3x80kg
5x90kg
5x100kg
2x110kg
10x80kg

DB bench
10x25kg
10x35kg
8x35kg
8x35kg (schouders en triceps al helemaal vol, dat belooft voor de press :) )

Press
5x60kg
3x70kg
6x60kg

Pendlay row
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg

Towel grip BB curl
10x25kg
10x30kg
10x30kg

Goeie training :)
 
Deadlift training

Deadlift
5x120kg
5x120kg
3x160kg (even overhands geprobeerd maar dat ging niet :p)
1x180kg (vanaf hier riempje, heb niet de indruk dat het me veel helpt, maar zit ook niet in de weg, dus why not)
5x190kg (ik had de indruk dat ik iets te smal stond)
5x190kg (en nu stond ik iets te breed :p zwaar, maar minder zwaar als de laatste keer. Mooi)

Squat (met prulwraps)
5x100kg
3x140kg
2x180kg (vanaf hier met wraps dus)
2x180kg
2x180kg (ging goed, allemaal diep genoeg ook, eens iets proberen..)
1x200kg (halfweg ff goed doorduwen, maar verre van all out. Mooi)

Abs pulldown
3x10 small band

Bij de squat nog wat met de wraps geprutst. Ik heb maandag gemerkt dat als Wauter me wrapped, er relatief weinig wrap boven de knie zit, en dat beviel me, ook al voelde het minder strak. Ik heb vandaag gemerkt dat er op mijn manier net relatief weinig wrap ONDER de knie zit. Daar dus wat mee gedaan en mijn wrap wat meer naar onder gedaan. Met die slappe wraps merkte ik niet veel verschil, maarja, die zitten altijd zacht en goed. Maandag met de goeie wraps dit ook eens proberen en kijken wat het zegt.
Het feit dat ik trouwens zo laat op de training met deze wraps nog relatief vlot 200kg kon doen, terwijl ik maandag met goeie wraps in het begin van de training al dikke moeite had met 210kg, is ook best vreemd. Ik neem maandag mijn slappe wraps ook mee naar industrial gym, en als de goeie wraps me die training weer niet bevallen, ga ik verder met de slappe en doe ik mijn wedstrijd ook zo. Ze mogen dan wel minder spanning geven, maar ze lijken me beter af te gaan. Misschien dat de sterke wraps mijn baan lichtjes beïnvloeden waardoor het zwaarder wordt ofzo, ik zou het niet weten. Maar als ik met de slappe wraps meer kan squatten, dan ga ik daar niet over twijfelen :)

Filmpje 3x2x180kg + 1x200kg:
http://www.youtube.com/watch?v=YGbVo5thbSc
 
Squat training (industrial gym)

opwarming: 2.6km stappen :(

Squat
5x60kg
3x100kg
3x140kg
2x180kg (slechte wraps)
2x180kg
1x200kg
1x200kg (goeie wraps. Had niet de indruk dat ze meer deden, behalve dan meer moeite kosten en meer pijn doen. Ik ga dus de slechte gebruiken op de wedstrijd)
0x210kg (terug met de slechte. Raar dat dit niet lukte)

Front squat
10x80kg
10x100kg
8x110kg (volume PR)
5x120kg (volume PR)

Hierbij gelaten. Was al meer dan lang genoeg bezig en mijn core was trashed.
De squat valt tegen. Plan was om op de pl wedstrijd voor 240kg te gaan, maar ik zal al tevreden mogen zijn met 210kg... Maar goed. Na de wedstrijd kan ik weer goed gaan opbouwen met wat ik dit jaar geleerd heb, en dan gaan we volgend jaar knallen :)
 
not too shabby for an old man ;-)
 
Toch maar veel zware trainingen! But if it works then it works!
 
Mijn core was vandaag goed stijf van de front squats van maandag. Die waren toen om een of andere reden veel zwaarder op mijn core dan ik gewend ben. Niezen deed pijn :)

Bench press training

Bench press (paused)
20x20kg
5x60kg
3x80kg
5x90kg
5x100kg
3x110kg (evenaring volume PR zonder voorvermoeiing)

DB Bench
10x25kg
10x35kg
5x45kg (PR. Laatste keer dat ik deze oefening zal doen voor enige tijd, dus wou er eens zwaarder op gaan :) ik had er nog wel wat reps uit kunnen pompen, maar wou een fail vermijden die mijn schouders uit de kom zou trekken ofzo)

Press
5x60kg
5x70kg
0x80kg (beetje overmoedig :p binnenkort doe ik dit weer als eerste oefening, de gewichten zullen dan wel snel stijgen :) )
4x70kg
5x60kg

Pendlay row
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg (volume PR)

Towel BB curl
10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Goeie training :)

5x45kg DB bench:
http://www.youtube.com/watch?v=AbX2elbjWYs
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven