XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mss moet je powerhooks kopen? :)

Badass DB Press :D

Binnenkort dus MP terug als eerste oefening, de road naar de 100 is dus bezig! Race met koef!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.843
Klinkt goed :D PR staat nog op 90kg van een jaar geleden :)

Squats zien er goed uit! Je kan het helmaal mooi zien op jouw filmpje van 5x160.

Keep benching my friend

• #2.846
Deadlift training

Deadlift
5x120kg
5x120kg
3x160kg
1x180kg (belt)
5x195kg
5x195kg (evenaring volume PR, voelde goed! Zwaar, maar had er nog wel een extra rep of mss meer uit kunnen halen)
2x210kg (volume PR! "is 210kg niet te dicht bij je max als openingsgewicht?" HA! ;) )

Squat
5x120kg
5x170kg (slechte wraps)
5x170kg
5x170kg (deze set ging nog het vlotst van de drie. Maar geen energie nog om nog wat sets te maken, te weinig gegeten denk ik)
1x220kg (enkel walkout en kleine quarter squat, puur om het gewicht nog eens op de schouders gehad te hebben. Voelde belachelijk zwaar..)

Tevreden van de deadlift. Dit biedt mogelijkheden om wat risico's te nemen op de wedstrijd :)

• #2.847
Gewicht deze ochtend: 86,2kg. Op de wedstrijd moet dat makkelijk 85kg of minder kunnen worden.
Er van uitgaande dat ik inweeg op 85kg, moet ik een totaal halen van (naar boven afgerond) 577,5kg. Dat zal zwaar worden, maar als ik een beetje mijn dag heb, is dat haalbaar. Zal alleszins een spannende laatste deadliftbeurt worden, denk ik :)

• #2.848
Laatste voorbereiding/test (in een veel te koude veranda in singlet)

Squat (free rack, slechte wraps, riem)
5x60kg
3x100kg
2x140kg
2x160kg (vanaf hier wraps)
2x160kg
1x180kg
1x200kg (niet super easy, maar ook zeker geen probleem)

Bench press (paused)
10x20kg
5x60kg
3x80kg
1x90kg
1x110kg (easy)

Deadlift
5x100kg
3x140kg
1x180kg
1x210kg (toch zwaarder dan zou mogen. Zal wel door de korte rust komen)

Die deadlift doet mijn optimisme weer wat zakken, maar goed. Op de dag van de wedstrijd zit er zeeën van rust tussen de oefeningen en de beurten, en kan ik tussendoor wat eten enzo, dus komt wel goed. Nu rusten :)

:roflol:

ben er wel zeker van dat je de oude dl pr gaat smoken man!

• #2.851
Heb het filmpje van de deadlift even herbekeken. Zag er op het kleine scherm op de camera veel erger uit dan op de pc, en mijn techniek zat ook niet helemaal goed bij de lift-off. Komt dik in orde :)

Filmpje komt straks, eerst ff douchen.

Damn dat zijn goede lifts! Ownage op het BK!

Goei stuk haar eraf ook! Nice work son!

EDIT: Happy birthday ouwe :D

Laatst bewerkt:
Hoe ga je je beurten doen bij het BK?
ik bedoel dan welk gewicht op welk onderdeel?
Nice squat man.

• #2.855
Damn dat zijn goede lifts! Ownage op het BK!

Goei stuk haar eraf ook! Nice work son!

EDIT: Happy birthday ouwe :D

Wanneer wordt die geleverd?

Hoe ga je je beurten doen bij het BK?
ik bedoel dan welk gewicht op welk onderdeel?
Nice squat man.

Squat:
- 200
- 210
- als 210 lukt, 215 of 220

Bench
- 110
- 120
- 130

Deadlift
- 210
- 225 of iets in die buurt
- whatever ik nog nodig heb om aan 350 punten te komen (swartz tabel van de nabba)

Stel dat ik 240kg moet deadliften om aan die punten te komen, dan ga ik dat ook proberen. Ook al heb ik bv het volste vertrouwen in 230kg maar denk ik niet dat 240kg er in zit op dat moment. Enige doel dit weekend is die score, PR's kan ik zetten wanneer ik wil op een ander moment.

• #2.856
BK Powerliften NABBA

Ingewogen op 84,4kg. Mooi :) Dinsdagochtend woog ik nog 86,2kg. Ik moest 574kg totaal halen om de 350 punten te scoren die nodig waren om volgend jaar naar de internationals door te gaan.

Squat
1x200kg (vlot)
1x210kg (pakje zwaarder)
0x215kg (fail, jammer)

Bench press
1x110kg (easy)
1x120kg (zwaarder maar ok)
0x130kg (maar een paar cm los. 125kg was wel gelukt, 127,5 heel misschien)

Deadlift (tegenvaller bij de bench press en niet meer dan geplanned kunnen halen bij de squat, dus ik moest 245kg trekken om aan mijn totaal te komen)
1x210kg (easy)
1x230kg (zwaar, maar zat nog wel wat in. PR)
0x240kg (paar cm los. 235kg was misschien nog gelukt. 245kg sowieso niet, dus vandaar gewoon voor 240kg gegaan)

Paar risico's genomen om aan het totaal te komen, en gefaald. Mijn totaal had ook 212,5-125-235 kunnen zijn, maar goed, daar kwam ik niet voor. Van de 350 nodige punten er 341 gehaald. Desalnietemin toch vrij tevreden van de wedstrijd.

3de plaats van de 9 op de bench. 2de plaats van de 9 op het totaal, onverwacht 4 punten voor de nr3 die ik zeker voor mij geschat had :) Mohammed Bilican op nr1, die kon ik sowieso niet verslaan natuurlijk :)

Volgend jaar ga ik met mijn openingsbeurten over die 350 punten :)

Mooie wedstrijd, ik hoop volgende week (bk bdfpf) voor ongeveer de zelfde cijfers te kunnen gaan (al ga ik wel 10kg meer ingewogen zijn als u vreesk:p)
Wist niet dat het ook BK van de NABBA was nu..

Veel succes met verdere wedstrijden allesinds, volgend jaar sowieso die score makkelijk!;)

Mooie wedstrijd ook al heb je je doel niet behaald! :thumbup:

hele sterke squat man. Mooi gedaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven