AndroidHealthClinic

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
Squat training

Squat (no belt)
5x60kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
5x155kg
5x160kg
5x165kg (mooi, had na die 155 niet verwacht dat 165 zou lukken)

Front squat
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Nogal weinig energie vandaag. Toch decent training :)

Toch meer dan genoeg voor de benen vol te pompen lijkt me. :D

• #2.943
Event training

Deadlift (no belt)
5x60kg
5x100kg
3x140kg
1x180kg
5x195kg
5x195kg (vlotter dan de 190kg van vorige week. Volgende week kan ik de 200kg nog eens aanvallen :) )

Yoke
200kg 2x15m (no belt)
200kg 2x15m (met belt)
280kg 15m (traag en 1 drop doordat hij van mijn rug aan het glijden was)
280kg 15m (sneller)
280kg 15m (nog sneller :) )

Log (1 clean)
5x60kg
5x85kg
5x90kg
4x95kg (4F, lucht was op. Wsl was de rep nog wel gelukt als ik even opnieuw gecleaned had. Next time)

Sled drag
125kg 15m
165kg 15m
205kg 12m (veel vlotter dan vorige week, bijna niet moeten snokken)
225kg 12m (in het begin 2 of 3 keer snokken en toen in 1 keer en met een goeie snelheid)
Denk dat het feit dat de ondergrond wat vochtiger was de slee makkelijker liet glijden.

Stones (1m30)
2x80kg
2x90kg
1x110kg (2F, te vuil en daardoor weinig grip. Volgende keer wat meer volume maken met 90kg ofzo)

Goeie training :)

Laatste 280kg yoke setje:
http://www.youtube.com/watch?v=wEL3QVDFpP4

Destroy that 200kg next week! :D:D

• #2.945
Ook voor mijn DBB vriendjes, enkele foto's.

Het dranksysteem van zondag:
2po3w4o.jpg

343pt2v.jpg

Zeer handig :)

De drank van vandaag:
126a79l.jpg

De donkerste was de lekkerste. De inspiratie daarvan komt van 515, ook al weet die dat waarschijnlijk zelf niet :D

Kledij van vandaag:
2hefsxi.jpg

Het plan om vandaag te trainen is niet doorgegaan. Een wijnzak aan je buik hebben, leidt sowieso tot teveel wijn drinken, en met van die goedkope wijn heb je de volgende dag gegarandeerd hoofdpijn.
Vanavond heb ik het zeer rustig gehouden. Mogelijk dat ik morgen train, en anders ten laatste woensdag.
Enige schade die ik heb, is dat er gisterenavond iemand op mijn teen getrapt heeft, en daar heb ik nu wel wat last van :-/ Maar zal wel snel beter zijn.

Geniaal :roflol:

Sexy!

Ik begrijp niet wat er hier aan het gebeuren is maar ik wil er volgende keer bij zijn.

wa een beerin!

• #2.950
Event training

Deadlift (no belt)
5x60kg
5x100kg
3x140kg
1x180kg
5x200kg
5x200kg (volume PR, al was het zwaar. Volgende week toch voor 205kg gaan, desnoods met riem)

Medley farmers + yoke 15m
25kg + 110kg
75kg + 190kg
75kg + 230kg
105kg + 300kg (de yoke voelde enorm zwaar.. iets meer dan de helft in 1 run, dan nog verder tot ~12m, en daar moeten stoppen)

Log
5x60kg
5x75kg
5x85kg
5x95kg (volume PR, had nog wel een rep ingezeten)

Stones over yoke (1m30)
2x80kg
3x90kg
0x110kg (op knieën, maar daarna gleed hij weg, toch maar eens hars opdoen dan maar)
1x110kg (veel zwaarder dan zou mogen..)
yoke naar 1m80 gezet
3x0x80kg (kreeg hem niet goed gepresst.. de eerste keer close, daarna telkens iets lager. Wel vergeten mijn hogere schoenen aan te doen, dom)

Kleine volume PR's op deadlift en yoke, maar voelde toch als een energieloze training.

• #2.951
Pre-workout meal: gebakken rijst met varkensvlees van de Chinees :)

Press training

Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
1x70kg
5x75kg (lol, easy, snelheid van een opwarmset)
5x75kg (2de of 3de rep klein beetje uit de baan waardoor ik wat krachten verspeelde en de set dus al wat zwaarder was)
5x75kg (terug makkelijker. Volgende week 80kg!)

Push press
3x75kg
3x85kg
3x95kg
F+2+Fx95kg (eerste rep puur mentaal, laatste rep puur kracht tekort :) en misschien ook een beetje mentaal)

Bench press (paused)
5x60kg
5x80kg
5x90kg (toch al vrij zwaar, duidelijk weer lang geleden)

OH BB triceps extension
15x20kg
15x20kg
15x20kg

Pull up (ringen)
3x
3x
3x 5kg
3x 5kg
3x 10kg

Towel BB curl
5x20kg
5x30kg
5x35kg

Binnen 2 weken powerlift wedstrijd (bench en deadlift), dus toch maar iets voor de bench doen dat al een beetje op een voorbereiding lijkt. Ik verwacht er eigenlijk niet teveel van. Als de deadlift goed gaat, ben ik al tevreden. Ik ga in hoofdzaak eigenlijk om eens te kijken hoe het er aan toe gaat bij de BDFPF.

Ik heb afgelopen week wat zitten nadenken over wat ik dit jaar ga doen. Dit jaar lijken enkel de voorronde en de finale op de planning te staan. Er is sprake van weer een sterkste man van Antwerpen, maar als ze daar dit jaar even laat mee afkomen als vorig jaar, gaan ze mij daar niet zien (of toch niet om mee te doen). Dat wil dus zeggen dat het seizoen er begin juli al op zit.
Dat geeft me bijna een half jaar tijd om me voor te bereiden op een totaal PL wedstrijd. Lijkt me een goed moment om eens een squatsuit aan te schaffen en daar te leren mee squatten en deadliften. Zit ik al even mee in mijn kop, maar ik besef ook dat wennen aan zo'n pak tijd nodig heeft, en dat heb ik tot nu toe niet voldoende gehad ivm sterkste man wedstrijden die nog altijd voorrang hebben. Nu dus wel. Een bench suit ga ik me niet aanschaffen, aangezien dat onmogelijk is als je alleen traint. Ik zal al genoeg afzien met dat squatsuit (aankrijgen weet ik wel een manier voor, uitdoen moet ik nog eens over nadenken).
Ik denk er nog wat over na, maar waarschijnlijk ga ik er wel mee door, en dan kan ik voor eind dit jaar het doel stellen om het BR squat bij de Nabba te proberen verbreken (staat voor de -90kg bij de seniors op 280kg als ik me niet vergis). Zal waarschijnlijk nog net buiten bereik vallen, maar het is een mooi doel om naar te streven.

Straks nog wat koekoeloekai als post-workout meal :)

Die press van je begint aardig bij te trekken :)

Succes met de PL-avonturen al lijkt het me wel dat er heus nog wel een paar SM-wedstrijden bijkomen, toch ?

dus niet al te veel nsmb wedstrijden als ik het zo lees :) zo eens voor een PL gaan klinkt ook wel leuk, succes ermee zouk zegge ;)

• #2.954
uitdoen van squatpak is niet echt moeilijk hoor alleen, maar is wel niet aan te raden hoor op je eentje gaan squatten in pak... is moeilijker dan je zou denken, uitvoering voelt helemaal anders en dan is foutje snel gebeurd...

Maar ik zie jullie over 2 weken in vosselaar! ;) veel succes met trainingen komende weken!

• #2.956
Mijn cage kan wat hebben, dus over fails maak ik me niet zoveel zorgen. Ik ben er zeker van dat ik die in het begin in overvloed zal hebben :)
Tegen dat het zo ver is, staat mijn homegym normaal bij een maat en train ik daarmee samen, dus dan komt dat ook wel goed.

Kben ook aan het twijfelen voor die PL wedstrijd in vosselaar (vlak bij de deur), maar weet niet hoe het zit met competen. Moet je lid zijn enzo?

• #2.958
Je moet wel met een "club" meedoen. Ik, Wauter en nog 2 mensen hebben zelf een clubje verzonnen en doen daarmee mee. Misschien mag je er van Wauter ook wel bij. Met hoe meer we de kosten delen, hoe goedkoper het wordt he :) Was nu al maar 6 euro en nog wat per persoon, dus valt goed mee.

Moet dan ook nog een balletpakje zoeken. :D

• #2.960
Ik ken wel iemand die ballet doet, zal het eens vragen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven