Fitness Seller

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squat training

Squat (no belt)
5x60kg
4x100kg
3x140kg
2x160kg
3x180kg
3x180kg
3x180kg (pff, veel zwaarder dan het zou moeten zijn, had eigenlijk 4x4 willen doen maar dat zat er vandaag echt niet in)

Deadlift
3x160kg
3x160kg
1x200kg squat suit zonder schouder straps
1x200kg idem
een hoop pogingen om met full suit in de startpositie te komen. Na veel moeite in positie gekomen met de vingertoppen net om de bar.
nog een hoop pogingen, deze keer met full grip in positie kunnen komen, maar geen lucht meer dus kon geen pull starten.
1x200kg zonder suit

Deadlift suit is waarschijnlijk toegestaan op de max deadlift op de finale. Plan was dus om vandaag eens te proberen of mij dat wat afgaat. Was toch een pak (pun intended) moeilijker dan ik verwacht had, dus ik ga op de finale gewoon raw liften. Ook het deadliften in suit zal dus voor tegen het eind van het jaar zijn. Denk dat ik dan eens bij Billican ga trainen zodat die mij wat tips kan geven.

Verder niet zo'n goede training eigenlijk. Squat had beter gemoeten. Denk dat ik eens een kleine stap terug ga nemen en terug met belt ga beginnen squatten.

Zaterdag training bij Jimmy.
 
Deadlift suit is waarschijnlijk toegestaan op de max deadlift op de finale

De onderdelen al een maand of 2 ofzo kennen en dan 2 weken voor de wedstrijd dit lezen, only in Belgium :rolleyes:

Njah, maak me nu opzich niks uit omdat ik niet meedoe maar anders had ik toch van mn kloten gemaakt denk ik :D
 
Voor zover ik weet ben ik de enige die het al gevraagd heeft :p
 
Event training (@Champions Ville met Peter)

Squat
10x20kg
5x70kg
5x120kg

Yoke
180kg 2x15m
230kg 2x10m
280kg 2x10m
330kg 7m (PR, 1 drop)
330kg 12m (PR, 1 drop door op een vijs te stappen...)

Push press (de log was er niet :()
10x20kg
5x70kg
5x90kg
2x100kg (easy nog)
1x110kg (al zwaarder maar nog vrij vlot)
0x120kg (net niet boven mijn hoofd)
0x120kg (riem aan, iets hoger nu maar weer niet kunnen uitlocken. Jammer. Maar mijn log is altijd iets sterker dan mijn push press, dus heb wel vertrouwen in een 120kg log binnen 2 weken)

Farmers walk
105kg 20m
125kg 7m (PR)

Stones (1m40)
3x90kg
0x125kg (kreeg bij het omhoogkomen weer pijn in mijn kuiten. Ik heb het hier dan maar bij gelaten. 2 weken geleden had ik nog wat verder geprobeerd en heb ik meer dan een week last gehad. Deze keer wat slimmer zijn :) )

Goeie training. Ik en Peter hebben elkaar toch wat kunnen pushen, vooral bij de yoke :)
 
Press training

Press
10x20kg
5x40kg
4x60kg
3x70kg
1x80kg
5x85kg
4x85kg
5x85kg (volume PR, gaat de goede richting op!)

Log press (dunne log)
5x85kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg (laatste rep was een grinder met veel gebrek aan stabiliteit en heel veel voorafgaande verzuring in de schouders, pijnlijk maar heerlijk :) Volume PR)

Bench press
10x60kg
10x80kg
4x100kg

Triceps pushdown
15x50kg
15x50kg
15x50kg (uberpomp en triceps en schouders compleet leeg)

Pull up (ringen, elke rep volledig uithangen)
5x
5x
5x (laatste rep met hulp) (we doen de pullups met ons gezicht richting een muur, waar een haakje inzit. Handig om met 1 voet wat mee te duwen als het niet meer lukt :))

Towel grip BB curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Wrist roller (met barbell sleeve)
1x24kg (bij het naar beneden laten zakken kreeg ik pijnlijke steken in mijn handpalm. Ben er dan maar mee gestopt)

Goeie training, tevreden en voldaan :)
 
Ondertussen weeg ik trouwens min of meer 92,5kg. Ik ben al een kleine maand voor de voorronde begonnen met terug iets meer te eten, zonder effect, maar sinds de voorronde is mijn gewicht ineens toch terug beginnen stijgen :) Merk het helaas ook aan mijn riem, die moeilijker begint te worden om aan te krijgen. Maar goed, zolang ik hem nog aankrijg, is dat een teken dat ik nog niet over mijn dikste punt ooit ga.
Tegen de finale gok ik op 93kg. Daarna ga ik terug (langzaam) een beetje afbouwen. Tegen dat ik eind dit jaar dan aan de PL wedstrijden begin (heb er 2 op de planning staan), moet ik in de -90kg categorie zitten.
 
Squat training

Squat
5x60kg
4x100kg
3x140kg (belt, niet superstrak)
5x160kg
5x165kg
5x170kg (zwaar, maar zeker niet all out. Was alleen belachelijk veel aan het zweten...)

Deadlift (no belt)
5x120kg
3x160kg
2x200kg
1x220kg (straps omdat die 2de rep met 200kg al wat begon weg te glijden, zwaaaar :-/)

Calve raise
10x140kg
10x180kg
10x200kg (niet echt zwaar, langzaam terug opbouwen, veel te lang verwaarloosd)

Squat lockout
5x280kg
5x320kg
1x360kg (en zo lang mogelijk blijven staan, wat niet erg lang meer was)

Zeker geen super training. Maar wel ok :)
Tijd om te stoppen met aankomen trouwens. Kreeg mijn gewoonlijke belt niet meer aan en moest een grotere belt nemen. Die is nog heel stijf en zou ik in het voorlaatste gaatje moeten steken om goed te zijn, maar dat lukt nog net niet. Vandaar met relatief losse belt gesquat.
 
Training van dit weekend:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Posing skills:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zonet nog een korte training.

Log (dunne)
3x85kg
3x85kg
3x85kg
1x100kg (easy)
1x110kg (klein beetje nadrukken, vlot)

Deadlift (straps)
5x120kg
1x200kg
1x220kg (vrij zwaar toch)

Deadlift mocht iets makkelijker gegaan zijn, maar gezien het vermoeiende weekend, is dat wel ok.
Nu terug wat voedsel inhalen en dan op naar de finale!
 
Sterkste man van België

Verkoudheidje zat er nog wat in. Had niet verwacht dat ik er last zou van hebben, maar blijkbaar was het toch aan mijn kracht (vooral in de core) aan het vreten blijkbaar. Zwakke wedstrijd gedaan.

Truck pull
1m25 ofzoiets? Ik kreeg het ding amper in beweging, en eenmaal de truck in beweging kwam, viel hij al snel weer stil. Al mijn voorgangers tot nu toe hadden de truck al uitgelopen. Achteraf kreeg Jeffrey hem ook amper in beweging, die had zelfs nog minder dan mij. Zeer vreemd. Goed begin al..

Log lift
bij de opwarming voelde de lege log van 80kg al veel te onstabiel aan, had al schrik voor mijn openingsgewicht van 110kg...
110kg fail (2 keer tegen de kin gestampt, even neergelegd en nog eens geprobeerd, energie op)
110kg (gelukt, maar véél zwaarder dan 110kg zou mogen zijn. Dinsdag deed ik 110kg nog na net terug te zijn van Graspop op een log die me niet ligt, en dat ging vlotter...)
115kg fail (had nog heel even gedacht om zelfs geen 3de beurt meer te nemen, maar kom, voor zo'n dingen zijn we niet naar de finale gekomen. Helaas was de kracht er niet. Mijn belangrijkste doel was vandaag een 120kg met wat overschot, grote teleurstelling dus. 110kg log was ook niet zo veel punten waard in dit veld)

Farmers medley (100-120-140kg)
tja, dit is sowieso al niet mijn sterke kant, en dan nog eens op zo'n dag...
100kg zonder drops kunnen uitlopen. De 120kg farmers waren lastiger. Kreeg ze opgetild, maar kon ze niet zo lang vasthouden. Na een paar meter er dan ook maar mee gestopt. Laatste plaats hierop.

Deadlift
220kg (ik ging in positie staan en begon kracht te zetten, en toen kreeg ik pijn in mijn buik van de druk. Vreesde al het ergste... Riem uitgedaan om minder druk te hebben, en toen ging de 220kg goed vlot omhoog.)
240kg fail (hier dan maar meteen zonder riem begonnen. Tot net onder de knie, maar toen stopte het. Een fail betekende geen 3de beurt. Helaas... 220kg pfff)

Yoke 330kg + sled drag
net geen 12m gehaald. Ongeveer mijn huidige PR dus, al was dat de vorige keer wel op kiezelsteentjes en met minder drops. Gezien de omstandigheden, was dit nog ok. Het frustrerendste was dat ik 100% zeker was dat ik hem op een betere dag zonder problemen had kunnen uitlopen. Het voelde gewoon niet zo heel zwaar en op sommige momenten kon ik zelfs nog een redelijke snelheid maken. Geeft wel hoop voor een volgende yoke training, maar voor vandaag was het k*t)

We stonden op dit moment met 3 man gedeeld laatste. Ik, Glenn en Dirk. Ik was wel vrij zeker dat ik die 2 hier wel kon op pakken. Laatste wou ik echt niet worden.

Atlas stones
90kg 1m70 (eitje)
110kg 1m60 (zonder al teveel problemen geschouderd, en ik zag dat ik hem slechts een paar cm omhoog moest wippen om hem er op te leggen. Toch in geslaagd om met te weinig energie de steen omhoog te gooien en daardoor op de rand en weer naar beneden... Ik kan 110kg zonder veel problemen op 1m70 leggen FFS... Goed, nog es, en deze keer er wel op)
Toen ik de 2de keer aan 110kg begon, hoorde ik de scheids zeggen dat ik nog 20 seconden had ofzo, dus tijd om de 3de steen nog te proberen, was er niet meer. Maar goed, dat was 135kg op 1m50, zou een mooi PR geweest zijn, en vandaag was geen PR dag)

Zoals verwacht hier Dirk en Glenn achter me kunnen laten, en dus 10de plaats van de 12. 1 punt voor op Glenn, 2 op Dirk, en een gigantisch puntenverschil naar nr 9 (Filip).
Moet een van de slechtste wedstrijden zijn die ik al gedaan heb. Absoluut niet tevreden dus. En dat door een halve verkoudheid? K'weet het niet.. Achja, volgende keer beter he..
 
Press training

Press
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Bench press
10x60kg
5x80kg
5x100kg

Pull up
5x
5x BW+5kg
4x BW+10kg
3x BW+10kg

Cable crossover
3x10x20kg

Niet erg veel energie vandaag :)
 
Squat training (in een garage die lekt langs alle kanten)

Squat (no belt)
5x60kg
4x100kg
3x140kg (riem geprobeerd, zat enorm in de weg)
3x140kg
2x160kg
2x170kg (core had zaterdag goed afgezien, en dat voelde ik nu nog :-/)

Abs pulldown (met kabeltjes)
10x50kg (voelde stom, kleine rom)

L-hang
3x

Kettlebell swing
20x24kg
20x24kg (amai mijn gat :) moet ik duidelijk meer doen)

Hopelijk kan ik zaterdag weer een min of meer deftige training neerzetten.
 
Event training (bij Raf)

Tire flip
5x lichte band
4x380kg
5x380kg (pffff :p)

Carry & drag
65kg biervat + sled drag 180kg, dikke 20m denk ik
dodelijk met mijn conditie...

Yoke
130kg dezelfde afstand
230kg
300kg een derde van de afstand met veel drops + 270kg tot nog een paar meter verder
230kg speed
230kg speed
wat een k*tyoke :p snijdt in de traps en is super onstabiel.

Keg press
3x65kg
3x65kg
0x90kg (kreeg hem niet gecleaned)
1x90kg (moeilijke clean, easy press, PR)

Stones
80kg op 1m70, vanop de schoot explosief omhoog en in 1 keer verder pressen. 2de poging ging mooi, maar weet niet of dit op een circle ook zou lukken, is toch nogal mikken
90kg op 1m70, in 1 beweging geschouderd, easy er op van daar

Goeie training. Conditioneel hard afgezien, en dat is dan ook een groot zwak punt bij mij. Volgende week kom ik hier terug om daar verder op te werken. Nuttige trainingen hier :)
 
Was gezellig!!
 
Event training 2 (bij Wim)

Tire flip (ken het gewicht niet)
3x
5x
Vond hem vlot gaan.

Overhead yoke walk
100kg 20m
100kg 20m

Keg press
0x90kg (net niet gelocked)
1x90kg
en nog wat fails op 100kg clean

verder nog eens een 50kg dumbbell gepresst, een 85kg log in 1 beweging gedaan... Veel meer gedaan dan ik van plan was (niets) :p Was gezellig :)
 
It was a day full of fun, leuk dat je erbij was :)
 
Het minst leuke deel was toen Bert de yoke tegen mijn gezicht sloeg. Mijn zwenksbrauw is nog steeds gevoelig :(
 
Oei, en ik heb er nog wel mee gelachen :( succes met je zwenksbrauw herstel !!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven