- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Press training
Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
1x80kg
4x85kg (4de rep nogal hard uit de baan gedrukt waardoor die rep extra veel moeite kostte, anders had een 5de er zeker nog wel ingezeten
)
4x85kg
3x85kg (4F, volume PR. Schouders leeg)
Bench press (no arch)
5x60kg
5x80kg
5x100kg
OH BB triceps extension
10x30kg
10x30kg
10x30kg
Pull up (ringen)
5x
5x
5x (veel minder cheat dan de vorige sessies, mooi)
Towel grip BB curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Goeie training.
De voorronde komt dichter en dichter. De event trainingen gaan terug goed, maar het kan altijd beter. De afgelopen maanden heb ik ongeveer op onderhoud zitten eten, waardoor ik al de hele tijd tussen 90-91kg zit. Tijd voor een laatste bulk ter voorbereiding op de voorronde, er kan maar wat extra kracht mee gepaard gaan. Plan is om, lichtjes geïnspireerd door Teun Moors terug in actie te zien wiens bloed voor 70% uit chocomelk bestaat volgens mij, er een hoop easy kcal bij te drinken met chocomelk. Verder tot aan de voorronde ook alle alcohol proberen bannen (al heb ik de week voor de voorronde nog een huwelijksfeest, dus kan tricky worden
), het kan maar helpen. Tijdens de event trainingen ook wat easy voedsel binnenspelen (chocomelk, rijstpap,...) ipv naar gewoonte op een ontbijt te gaan trainen en vervolgens te trainen op enkel water en AA drink.
Moet goed komen!
Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
1x80kg
4x85kg (4de rep nogal hard uit de baan gedrukt waardoor die rep extra veel moeite kostte, anders had een 5de er zeker nog wel ingezeten
)4x85kg
3x85kg (4F, volume PR. Schouders leeg)
Bench press (no arch)
5x60kg
5x80kg
5x100kg
OH BB triceps extension
10x30kg
10x30kg
10x30kg
Pull up (ringen)
5x
5x
5x (veel minder cheat dan de vorige sessies, mooi)
Towel grip BB curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Goeie training.
De voorronde komt dichter en dichter. De event trainingen gaan terug goed, maar het kan altijd beter. De afgelopen maanden heb ik ongeveer op onderhoud zitten eten, waardoor ik al de hele tijd tussen 90-91kg zit. Tijd voor een laatste bulk ter voorbereiding op de voorronde, er kan maar wat extra kracht mee gepaard gaan. Plan is om, lichtjes geïnspireerd door Teun Moors terug in actie te zien wiens bloed voor 70% uit chocomelk bestaat volgens mij, er een hoop easy kcal bij te drinken met chocomelk. Verder tot aan de voorronde ook alle alcohol proberen bannen (al heb ik de week voor de voorronde nog een huwelijksfeest, dus kan tricky worden
), het kan maar helpen. Tijdens de event trainingen ook wat easy voedsel binnenspelen (chocomelk, rijstpap,...) ipv naar gewoonte op een ontbijt te gaan trainen en vervolgens te trainen op enkel water en AA drink.Moet goed komen!

De laatste keer dat ik hem probeerde, kreeg ik hem amper van de grond.