Deadlift training
Reverse band deadlift (-60kg onderaan, volledig los vanaf iets boven de knie, no belt)
5x120kg
5x120kg
3x170kg
3x210kg
3x230kg (bar gleed bij de laatste rep uit mijn handen... vanaf hier straps)
3x240kg
1x250kg (vlotjes nog, 2 had ook gelukt, wou me sparen voor 260kg)
0x260kg (tot iets onder de knie)
Squat (no belt)
5x70kg
3x120kg
5x160kg (beetje last in linker knie, vanaf hier losse wraps om om ze warm te houden. Denk niet dat ik er nog maar 5kg uit haalde)
5x160kg (nogal veel good morning naar mijn zin)
los suit volledig aan, losse wraps ook nog steeds aan
2x160kg
2x180kg (onder parallel denk ik!)
riem aan
0x200kg (de riem drukte bij het zakken het suit op zo'n manier naar beneden dat mijn ballen nogal pijnlijk geplet werden, dus halfweg gestopt

riem wat hoger gedaan en meteen opnieuw)
1x200kg (ongeveer zelfde diepte als met de 180kg)
1x220kg (en hier ging het weer minder diep)
Abs pulldown
10x small band
10x small band
10x small band
Goeie training.
Deadlift was leuk. Als ik dit nog een paar keer kan doen om zo mijn liftoff sneller te maken, moet dat wel helpen voor mijn suited deadlift, denk ik.
Bij de squat ook weer wat dieper geraakt, dus da's ook positief. Had de indruk dat de riem het terug wat moeilijker maakte. Nu is dit wel een vrij ruim suit. Denk als ik met dit suit 240kg squat, dat het al heel veel zou zijn. Om een of andere reden voelt het uitnemen van de bar sinds deze week niet meer goed. Het voelt alsof mijn armen het gewicht amper kunnen ondersteunen, en dat geeft nu niet bepaald veel vertrouwen om er daarna dan mee te gaan zakken. Ik wandelde die 200kg uit alsof het 260kg was... Vreemd. Eens uitzoeken wat daar het probleem is.