- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen idee wat je met die laatste zin nu eigenlijk wil zeggen![]()
)
)
)
)
Ik zie voorlopig geen andere oplossing dan er een speciale constructie voor te laten maken, maar daar heb ik momenteel echt het geld niet voor.

wel volume PR tegen 1x1x95kg)

Ging al iets beter nu. Meer gefocused om extra achteruit te zitten en de rug goed recht te houden. Kon op deze manier makkelijker zakken. Heb 2 of 3 reps gehad die in een tolerante bond misschien goedgekeurd zouden worden. Probleem is dat als ik onder parallel wou gaan, de vorm terug wat verloren ging, dus dat ging nog niet. Maar goed, toch verbetering. De 2 reps met full suit gingen ook al wat dieper, al was dat natuurlijk nog steeds veel te hoog.
Heb er wel vertrouwen in dat ik binnen enkele weken met half suit geldige reps kan maken, en full suit zal dan ook wel snel volgen.
Beter? Mijn logica zou me zeggen dat het moeilijker is, maar goed, ik heb er dan ook geen ervaring mee. Ga ik dan maar eens proberen. Thanks voor de tip.
Voorlopig zit ik wel nog hoofdzakelijk in half suit te oefenen, tot dat min of meer goed gaat.