Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Omdat het kan: een overzicht van WSM winnaars met daarbij of ze al dan niet een baard hadden.

30nk9b5.png

Hoax !!

Zeer wetenschappelijke (not) benadering Johan.

Met baard had kazmaier nog vaker gewonnen natuurlijk!

Do you even shave ?

ne gatbaard?telt dat ook? :kots:

• #3.146
BK Powerliften GPC

Squat (wraps en belt)
200kg easy
212,5kg ok
222,5kg fail (stond iets breder dan normaal en was ook minder diep gezakt. Betekent voor mij minder nut van de wraps)

Bench press
110kg easy
120kg easy
130kg dikke kramp in rug en goed moeten doorduwen, maar ging ook wel. PR.

Deadlift (belt)
200kg ok
220kg kwam lastig van de grond, eenmaal los ging het goed
235kg fail, amper van de grond, bar lag me echt niet, boog niet zoveel door als de mijne denk ik, maja, da's geen excuus :)

Matig tevreden, ongeveer naar verwachting wel. Al had ik wel gehoopt op een 240kg deadlift. Voelde na die 220kg al dat meer liften moeilijk ging worden, maar dan toch voor 235kg gegaan omdat dat een PR zou zijn en de plaatsing me verder ook niet interesseerde. Viel te proberen :)

• #3.147
Press training

Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x80kg
1x90kg (lightweight, gaf vertrouwen)
1x100kg (2F, PR :D Ging nog verrassend vlot eigenlijk, vandaar een 2de rep geprobeerd, die tot net boven mijn hoofd kwam.)

Log (1 clean)
5x60kg
5x80kg
5x95kg
5x95kg
2x95kg (3F, schouders vrij leeg, stabiliteit overhead was ver te zoeken)

Bench press (paused)
10x80kg
10x80kg

Pull up
8x
6x
4x
4x

Doel van 100kg press makkelijker dan verwacht gehaald, dus uiteraard tevreden :D Zat nog wel wat meer in lijkt me, maar dat hou ik voor later. Nu wat meer op bench concentreren.

Filmpje (movie maker wil niet meer opstarten blijkbaar, dus heb er helaas het interessante deel niet uit kunnen knippen)
http://www.youtube.com/watch?v=t-WHCpKq7nY

erg netjes man !

Dam nice pressing

vlotte lift idd

Netjes !!

sterk!

zieke overhead/bench ratio :p

• #3.153
Sinds gisteren beetje ziek. Kwestie van mijn herstel niet in de weg te staan, besloten om mijn deadlift training te beperken tot enkel het techniek werk met het suit.

Deadlift
5x120kg
5x120kg
3x160kg
suit aan
1x180kg
1x180kg
riem aan (niet heel los maar zeker ook niet strak)
0x200kg (lol, kon de bar wel vastpakken maar kon niet eens zakken)
riem uit
1x200kg
1x220kg (lockout begon al zwaar te worden, hierbij gelaten)

Ik had gedacht om op de deadliftwedstrijd volgende week met suit en riem te liften, maar die riem zal duidelijk voor een andere keer zijn.
De bar vastpakken gaat terug iets beter. In positie komen gaat vlot nu. Ik hoop op de wedstrijd 240kg met overschot te kunnen doen. Als de training van volgende week goed gaat, kan ik nog beslissen om 240kg in mijn 2de beurt te nemen om daarna eventueel nog zwaarder te kunnen gaan. Dat zien we dan nog wel.

khad je mp al gezien, toch wel jelly! :) heb je nu er naartoe gewerkt met heel de tijd singles?

• #3.155
Ben de laatste weken begonnen met max reps & sets op 90kg, de week daarna met 92,5kg, 95kg,... enzovoort. Na die werksets dan nog wat volume erbij met lichter gewicht.

en vanwaar de plotse focus op de MP? hoeveel weken heeft dat proces geduurd?

• #3.157
MP is altijd belangrijk in mijn trainingen (alleen nu even niet, maar tijdens het strongman seizoen des te meer) :p. Ik heb vorig jaar al 90kg gepresst, dus 100kg mocht er dit jaar toch inzitten he :)

• #3.158
Ziekte is nog niet voorbij, maar grotendeels wel.

Squat training

Squat
5x70kg
5x70kg
3x120kg
3x120kg
3x140kg
2x160kg
suit aan, zonder schouderstraps
2x180kg
2x180kg
riem aan
2x200kg
2x200kg
1x220kg (2F, falen met suit is best beangstigend en spectaculair...)

Deadlift
5x120kg
5x120kg
2x190kg (kon qua kracht wel verder, maar mentaal was het gedaan)

Denk dat ik maar eens iemand moet zoeken die me wat kan helpen met dat pak, want op deze manier komt het niet goed. Heb de indruk dat mijn bewegingspad niet helemaal goed zit. Onder parallel komen blijft moeilijk. Bij die 2de rep met 220kg kwam ik net iets "dieper", maar toen verloor ik spanning of ging ik uit evenwicht, weet het niet. En dan een fail met suit... speciaal. Zag in het spiegeltje voor mij mijn knieën toch wel erg ver buigen. Niets aan overgehouden, dankzij de spotters die goed afgesteld stonden. Maar het is ook niet de bedoeling dat ik dit wekelijks meemaak. Daarom dus toch maar hulp zoeken. Misschien eens bij de Bilicans gaan kijken, is niet zo heel ver.

Filmpje 220kg (kan nog steeds niet knippen... De eerste halve minuut kan je wel overslaan):
http://www.youtube.com/watch?v=jOUxWkUwO80

• #3.159
Press training

Log (1 clean)
5x60kg
5x60kg
5x60kg (duurde even voor de groove er wat in zat, oa door het depresieve weer...)
5x80kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg (volume PR, met overschot. 3x5x100kg moet op deze manier binnen korte termijn ook zeker lukken)

Bench press (paused)
10x60kg
5x80kg
3x95kg
5x105kg
5x105kg
5x105kg (volume PR, goed zwaar)

Triceps pushdown
10x doubled small band
10x idem
10x idem (serieus wat spanning onderaan, lekker :D)

Pull up
5x
5x
5x

Goeie training. Was duidelijk aan mijn log te merken dat er geen press meer voor kwam, al had ik wel wat meer opwarming nodig.
Vrijdag deadlift training. Zondag deadlift (en raw bench) wedstrijd. Dinsdag squat training bij Orhan. :) Heb er even mee gebabbeld op facebook en ga voorlopig mijn squat trainingen bij hem doen, ten minste tot ik goeie squats met suit kan doen.

• #3.160
Deadlift training

Deadlift
5x120kg
5x120kg
3x160kg
suit aan
1x180kg
1x180kg
1x200kg
1x220kg
0x220kg
1x220kg

Pff, ik voorspel een teleurstellende wedstrijd overmorgen. Veel meer dan 220kg had dit niet moeten zijn. Heb de indruk dat ik door dat pak wat teveel naar voor hang tijdens mijn lift. Tijdens de 2de rep met 220kg dit proberen anders te doen, maar stond daardoor niet in een goeie startpositie. Op letten de volgende trainingen dus.
Hierna ook nog eens met riem geprobeerd. Kon deze keer wel in positie komen, maar kon zelfs bovenaan geen adem nemen, dus liften was uitgesloten. Maar toch verbetering.

Soit, we zien wel wat zondag geeft, is uiteindelijk ook maar een training/test. Nu ga ik eerst een pokemon marathon houden met een bende wijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven