Heb enkele trainingen niet meer gepost omdat ze niet erg boeiend waren.
Vandaag BK deadlift + raw bench + team bench
Ingewogen op 84kg. Nog wat werk tegen volgende maand om dan onder de 82,5kg te zitten. Als ik dat niet haal, moet ik maar gewoon iets van een 192,5kg ipv 185kg benchen voor dat record
Opwarmingen voor de deadlift was wat willekeurig. Ik was ook bezig met alle beurten van de mensen uit onze gym te filmen (uit de groep van de junioren en dames, die voor mijn groep kwamen), dus mijn opwarming deed ik als ik even een paar beurten niet moest filmen, en dan zocht ik snel een bar uit van iemand anders die ongeveer het gewicht had dat ik wou en tilde ik die wat op

Uiteindelijk was het ook niet echt een probleem om het zo te doen.
Deadlift
230kg (ging goed)
242,5kg (PR, zwaar! Geen derde beurt genomen)
Dan de raw bench. PR was 140kg (zonder pause) dus had gedacht om 142,5kg te proberen, al was ik niet zeker of dat wel ging lukken.
Bench press
130kg (easy)
142,5kg (ging ook best vlotjes. Hmm, vreemd

Dacht eerst om als laatste beurt dan 147,5kg door te geven, maarja, 150kg is een veel mooier getal, dus why not)
150kg (zwaar, maar ook helemaal niet all out. Nice! PR met 10kg

)
Dan was er nog de team bench. Met 3 personen het gemiddelde gewicht van die personen zo vaak mogelijk benchen binnen de 5 minuten. We hadden 1 ander team als tegenstand. Het record op deze oefening was 146 hoorden we. Het gewicht dat wij moesten drukken was 87,5kg.
We haalden 101 reps. Viel zwaarder dan verwacht. Dan kwam het andere team, en ook zij haalden 101 reps. Geweldig. Je moet het maar doen, 5 minuten tijd en dan exact evenveel reps halen, en ze deden er niet om ofzo. De jury wist even niet goed was ze hiermee moesten doen (er was wel een beker die weggegeven moest worden aan de winnaar), dus besloten ze om elke persoon nog 1 keer een repout te laten doen zonder tijdslimiet. Ik haalde nog 20 reps, de andere 2 deden er samen nog 32 reps bij. 55 totaal. Het andere team haalde geloof ik iets rond de 40 reps. Toch nog gewonnen dus.
Tijdens het opruimen kwam er eentje van de jury zeggen dat er bij onze 5 minuten per ongeluk 97,5kg op zat. 10 kg teveel...

Mooi dan.
Soit, goeie wedstrijd. Hopelijk heb ik op de totaal wedstrijd volgende maand een even goede dag.
Filmpje komt straks.