Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wil ik gewoon even mijn spagaat oefenen, wil iedereen er zich meteen mee bemoeien :dunno:

De economie is weer gered.
Net een bestelling gedaan bij fitness-seller:
- 10m* matjes om alles te beschermen en nog wat extra geluidsdemping te hebben
- een extra barbell, zodat ik snel kan wisselen tussen oefeningen in en uit mijn rack, zonder halsbrekende toeren uit te halen
- een hex bar, zal leuk zijn voor shrugs en calve raises, en ook om mee te deadliften (als imitatie van het uitnemen en vasthouden van farmers, car deadlift,...)
- een paar vaste dumbbells van 70kg elk :D Leuk voor rows als mijn huidige DB vol zit (met wat rommelen krijg ik er wsl 66kg op), en een uitdaging om die binnenkort minstens 1 keer boven mijn hoofd te pressen.
- een riem. Dezelfde die ik nu heb, maar dan een maatje groter, want bij mijn huidige zit ik altijd in de laatste 2 gaatjes bezig :p

Weer wat geld kwijt, maar ik heb de afgelopen maanden belachelijk veel gespaard, dus het kan er af. Ben benieuwd wanneer het zal aankomen :D

OL dag

Clean & press
5x44kg
3x64kg
3x74kg
3x74kg
5x74kg (enkel eerste rep clean)

One hand DB press
10x22kg (elke hand 10 reps)
5x32kg (leg drive)

One hand DB snatch
5x32kg (bevalt me veel beter dan die press, ik krijg die losse dumbbells echt niet deftig op mijn schouder gepositioneerd)

Pull up
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg

Static hold
paar keer met die 74kg van mijn clean. Beetje hook grip getest voor de eerste keer ooit. Leek me handig om dat met een licht gewicht te oefenen. ****ing pijnlijk! :D Voelde alsof mijn duimnagels eruit getrokken werden. Ik moet wel zeggen dat mijn onderarmen echt geen drol moesten doen om het gewicht vast te houden. Het zal de moeite lonen om hier meer op te oefenen dus :)

Filmpje 3x64kg, 2x3x74kg clean & press
http://www.youtube.com/watch?v=EpwmyW9mst8

Brute squatcleans hoor mate, die kicken er echt in qua conditie imo

*Spagaat oefenen :roflol:

in mijn opinie (of het ook echt zo is voor een pro weet ik niet) heb je echt een mooie techniek op die squatclean

Thanks :) Ik krijg wel regelmatig de opmerking dat mijn "second pull" op niets trekt, of beter gezegd, niet bestaat :p Ik probeer er elke training op te letten, maar ik heb er weinig vooruitgang in.

Thanks :) Ik krijg wel regelmatig de opmerking dat mijn "second pull" op niets trekt, of beter gezegd, niet bestaat :p Ik probeer er elke training op te letten, maar ik heb er weinig vooruitgang in.

je hebt inderdaad een mooie techniek op de clean, die second pull leert muay thai je ooit wel eens ;)

Shit, daarstraks vergeten te vragen...post eens een linkje van die dumbbells, klinkt verry nice :D

http://www.fitness-seller.nl/produc...CHD-Dumbbells-Gietijzer---2-5-kg-stappen.html

Beetje duur maarja :) Zal ook nog leuk worden om ze de trap op te dragen :p

Daarnet begonnen met trainen. 100kg deadlift deed al lastig aan polsen en onderrug. 140kg 1 keer gedaan, bovenin even nagedacht wat ik zou doen, en uiteindelijk toch maar neergelegd en gestopt. Gewicht op de bar laten zitten en morgen nog eens proberen.
(En terwijl ik mij aan het omkleden was, heb ik die 140kg rap nog eens gedeadlift in mijn onderbroek, kon het niet laten :p)

Daarnet in de Aldi schoenen zien liggen die mij ideaal lijken voor truck pull, en voor maar 5 euro :D Zelfs als blijkt dat ze k*t zijn, ben ik toch zo goed als geen geld eraan kwijt :)

schoenen.groot.jpg

Gisteren dus mislukte training. Bij de opwarming van het deadliften al beslist dat het niet ging.
Vandaag probeer ik dus opnieuw. 5x100kg, 3x130kg, 0x160kg... WTF is dit? Ik snap echt niet wat het probleem is..
Morgen kijk ik hoe ik me voel, als ik me niet sterk voel, laat ik het zo.
Zondag ga ik normaal bij Jimmy gaan trainen. Hopelijk is deze zever tegen dan voorbij, anders ga ik daar weinig kunnen doen.

Ik zag gisteren voor ik in mijn bed kroop die 160kg liggen, heb ze vastgepakt, en opgehoffen. (160kg is trouwens eveneens mijn PR zonder straps of magnesium). Beetje raar dat ik dat op dat moment van de dag zonder enige vorm van opwarming gewoon kan, en tijdens een training met deftige opwarming niet kan..

Gisteren dus mislukte training. Bij de opwarming van het deadliften al beslist dat het niet ging.
Vandaag probeer ik dus opnieuw. 5x100kg, 3x130kg, 0x160kg... WTF is dit? Ik snap echt niet wat het probleem is..
Morgen kijk ik hoe ik me voel, als ik me niet sterk voel, laat ik het zo.
Zondag ga ik normaal bij Jimmy gaan trainen. Hopelijk is deze zever tegen dan voorbij, anders ga ik daar weinig kunnen doen.

jammer dat ik niet kan meegaan, het word voor de volgende keer ;) miss word je ziek ofzo?

Nooit! :D

Nee gewoon dringend tijd voor een weekje rust. Is al van januari geleden ofzo. Dus zondag nog eens alles geven en dan tot na graspop geen drol meer doen.

Event training bij Jimmy

Yoke
110kg 35m
210kg ~15m met ontelbaar aantal drops, viel dik tegen
160kg de 35m mee afgemaakt
110kg 35m

Farmers walk
50kg ~30m slalommen tussen kegeltjes, na ~15m omdraaien
50kg 5m heen en terug, 10m heen en terug, 15m heen en terug, in 1 keer. bij het laatste stuk terug eens moeten droppen omdat de farmers helemaal aan het wegdraaien waren. Desondanks het lichte gewicht, toch wel zwaar aan de grip.
100kg 0m :p vrij laag, dikkere handvaten dan ik gewend ben, en mijn grip was al vrij zwaar belast van dat 50kg gedoe, dus kreeg ze niet gehoffen

Axle
5x60kg eerste rep schoot hij uit mijn handen, daarna zonder problemen
0x100kg paar keer geprobeerd maar uiteraard te zwaar. Dan met hulp 1 keer gedaan maarja, of ik daar echt iets aan gehad heb buiten een stoere foto weet ik niet :p

Deadlift (met dat ding van de wedstrijd vorige week)
5x240kg (zonder pallet om op te staan, easy, mini ROM met mijn lengte :p)
0x240kg (op pallet)
3x270kg (zonder pallet, en riem vergeten :p ging ook wel goed)
0x300kg (zonder pallet, beetje teveel van het goeie :) )
flauw dat ik vrij gemakkelijk 3x270kg trek op deze hoogte, en dan met een gewone deadlift niet eens 200kg kan :p Binnenkort mss nog eens maxen op deadlift en kijken of ik ondertussen wat vooruitgang gemaakt heb.

Stones
90kg op 1m40-1m50 ofzo
110kg kreeg ik niet los van de grond

Toffe training, zat wel niet echt tempo in had ik de indruk :p
Denk dat ik woensdag toch nog eens ga trainen, en dan mijn weekje rust beginnen. Door graspop ga ik toch een dag of 5 niet kunnen trainen.
Er zijn filmpjes of foto's gemaakt denk ik, die zullen later wel komen.

IMG_3857.groot.jpg

IMG_3863.groot.jpg

IMG_3874.groot.jpg

Die axle doet me NOG kleiner lijken :p

lol, monsterrom ja :D

en die axle is inderdaad heel vertekenend, stoere foto

Lijkt net photoshop :P

Maar wel bruut! :thumbs:

Het is tenminste geen blok beton van 1200kg die ik beweer te pressen :D

Ik geraak niet deftig hersteld van de laatste trainingen... Bedoeling was om vanavond te trainen en dan een week te rusten, maar ik heb het gevoel dat het sowieso weer zo'n k*ttraining zou worden waar ik al moeite heb met 100kg deadlift, dus ik ga gewoon wachten tot na graspop om verder te trainen. Eens goed uitrusten kan ook geen kwaad, alhoewel ik liever hard zou trainen.

Brute foto's kerel. Als je de gewichten zou verdubbelen zou ik het geloven.

Die deadlift is idd een mini-rom :lol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven