- Waardering
- 3.883
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk voor rows als mijn huidige DB vol zit (met wat rommelen krijg ik er wsl 66kg op), en een uitdaging om die binnenkort minstens 1 keer boven mijn hoofd te pressen.

Voelde alsof mijn duimnagels eruit getrokken werden. Ik moet wel zeggen dat mijn onderarmen echt geen drol moesten doen om het gewicht vast te houden. Het zal de moeite lonen om hier meer op te oefenen dus 
ThanksIk krijg wel regelmatig de opmerking dat mijn "second pull" op niets trekt, of beter gezegd, niet bestaat
Ik probeer er elke training op te letten, maar ik heb er weinig vooruitgang in.

Zal ook nog leuk worden om ze de trap op te dragen 
)Gisteren dus mislukte training. Bij de opwarming van het deadliften al beslist dat het niet ging.
Vandaag probeer ik dus opnieuw. 5x100kg, 3x130kg, 0x160kg... WTF is dit? Ik snap echt niet wat het probleem is..
Morgen kijk ik hoe ik me voel, als ik me niet sterk voel, laat ik het zo.
Zondag ga ik normaal bij Jimmy gaan trainen. Hopelijk is deze zever tegen dan voorbij, anders ga ik daar weinig kunnen doen.
miss word je ziek ofzo?
vrij laag, dikkere handvaten dan ik gewend ben, en mijn grip was al vrij zwaar belast van dat 50kg gedoe, dus kreeg ze niet gehoffen
)
ging ook wel goed)
)
Binnenkort mss nog eens maxen op deadlift en kijken of ik ondertussen wat vooruitgang gemaakt heb.