Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Rust gaat goed. Ik ben een kilo aangekomen op enkele dagen en ik voel me elke dag sterker. Mijn energie is ook aan het opstapelen. Ik vrees dat ik op Graspop een gevaar in de moshpit zal zijn :D

Hehehe, nice :D

Veel plezierop graspop! :hedbang:

Rust gaat goed. Ik ben een kilo aangekomen op enkele dagen en ik voel me elke dag sterker. Mijn energie is ook aan het opstapelen. Ik vrees dat ik op Graspop een gevaar in de moshpit zal zijn :D

Kzal maar al scheenbeschermers meepakken dan

Zwakke affiche imo maar goed

Alsk wat mag aanraden

Heaven&Hell
Pestilence
Negura Bunget
Warbringer
Candlemass
Down
Exodus

anyway, veel plezier:D

Ik dacht dat ik me vandaag sterk voelde, maar Graspop zit er toch nog goed in :p

Deadlift dag

Deadlift
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x170kg (ging al enorm zwaar)
0x190kg
0x180kg
0x170kg (great)

Stone lift (atlas stones lappen imitatie met schijven)
1x80kg
en dan nog een half uur pogingen, weak

Achja :) Overmorgen doe ik press training, dat zijn allemaal niet zo'n heel intensieve oefeningen. Hopelijk heb ik dan nog eens een deftige training, het is ondertussen al een paar weken geleden dat dat gebeurde :p

"Atlas stone":
atlas.groot.jpg

Nog steeds staat mijn energieniveau niet op 100%, maar het lijkt te beteren.

Press dag

Press
10x20kg
5x40kg
3x50kg
2x55kg
5x62,5kg
5x62,5kg
5x62,5kg (volume PR)

Close grip bench
5x62,5kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg

DB Row
5x32kg
5x42kg
5x48kg

Training begon vrij goed. Het was duidelijk dat ik niet op volle kracht zat en de "groove" zat er ook niet goed in. Techniek bij de press was de vorige keer beter, tegen dat ik aan de 3de set zat, begon de techniek weer wat terug te komen. Toch mijn doel van 3x5x62,5kg gehaald, dus daar ben ik wel tevreden van. Het was dan wel enorm zwaar, maar als ik weer op volle kracht ben volgende keer, zal 3x5x65kg ook wel lukken. 62,5kg was nog niet zo lang geleden trouwens mijn 1RM :D
Close grip bench ging ook wel. Zelfde gewichten en reps als vorige training.
Incline bench heb ik dan laten vallen, want mijn triceps hadden wel weer even genoeg gehad.
Toen begon ik aan de DB row, maar reeds bij de opwarming voelde ik als ik de oefening links deed, dat ik een enorm lastig gevoel in mijn maag kreeg. Ik moest extra op mijn ademhaling letten of mijn vorige maaltijd zou er zeker uitgekomen zijn. Toch maar verder gegaan, maar dat 3x5x50kg niet zou lukken, was wel al duidelijk. Ik dacht dan aan 5x48kg, 5x50kg, 5x52kg. Die 48kg had echter al meer cheat nodig dan me lief was, dus ik heb het daarbij gelaten.

De trainingen zullen stilaan wel weer beginnen lukken. Alleszins voorlopig nog niet te hard van stapel lopen en rustig opbouwen met voldoende rust tussen de trainingen.

Zaterdag event training, hopelijk kan ik daar een beetje deftig presteren :)

Press= MP? In ieder geval nice PR als ik je verhaal zo lees. Hoe was het @ graspop?

Press= MP? In ieder geval nice PR als ik je verhaal zo lees. Hoe was het @ graspop?

Jep, maar dan niet met mijn voeten vlak tegeneen enzo. Wel zonder legdrive. Ze hebben me verteld dat dat een "Press" is, dusja :p

Graspop was fijn :) Schade beperkt gehouden, "slechts" een halve kg verloren :p 5km one handed farmers walk met een tent van 10kg is trouwens ook best pittig :D (voor degenen die ook aanwezig waren, ik kwam van Dessel dorp, niet via de shuttledienst van Mol)

Gisteren een klein traininkje gedaan :) We waren met meer dan normaal, 6 personen. Was een gezellige boel.

Event training

Farmers walk
Opwarming
2x40kg 112m (na elke 14m een turn) (op deze oefening was ik 1ste met 28m voorsprong :) )
2x80kg 14m 1 drop :-/
Weer linkerkant die lastig deed. Daarom hier ook niet meer verder gegaan.

Tire flip
220kg 8 flips op 46 seconden. PR en 2de tijd van de 6

Sled pull
50kg + 90kg aan menselijk gewicht over gras. goed begonnen maar dan uitgegleden en daarna lukte het niet meer, het was doodgaan om toch tot het einde te geraken. 1m50 over gedaan, vrij slecht :p voorlaatste tijd hierop.

Biervatstoten
~60kg 6 reps (vrij easy, gestopt omdat ik toch al gewonnen was :p techniek zat goed)

Laadrace
DB van 55kg, biervat van 60kg, zandzak van 60-70kg, steentje van 20kg 10m verplaatsen en op 1m50 leggen
Snelheid is mijn sterke punt niet. Beetje tijd verloren door het biervat en de zandzak er niet in 1 keer op te krijgen. 54s en gedeelde 3de plaats.

Conans wheel
opwarming 1 toertje met 100kg
140kg 1 toertje (ik had nog verder gekund maar ik botste tegen de paletten :-/)
160kg 1 toertje (telde eigenlijk niet, de bar ruste half op mijn riem :p)
180kg kwart toertje
(2de plaats op deze oefening)

Fat bar deadlift (even maxen op deadlift tussendoor :mrgreen:)
0x180kg (10cm van de grond ofzo)
0x180kg (net iets hoger)
1x170kg (vrij easy, en PR)

Boxsquat (rond parallel) op reps
17x120kg (vrij easy, gestopt omdat ik met 17 reps 1ste was. ik denk dat ik 20 nog wel gehaald had. bij het wegstappen toch even door mijn benen gezakt :p)

en dan nog 1x100kg zercher squat vanaf de grond, ook een PR :p

Filmpjes ga ik nu maken

Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
5x127,5kg
5x127,5kg
5x127,5kg
(iets smaller gaan staan dan gewoonlijk. Bij mijn normale stand had ik een lastig gevoel in mijn knieën en leek het gewicht zwaarder. Door iets smaller te staan ging het stukken beter. Reeds bij de opwarming werden mijn quads steenhard en voelden ze vrij pijnlijk aan, zelfs bij gewone bodyweight squats. Onnodig te zeggen dat de squats mij vrij zwaar vielen dus, al ging het makkelijker dan de 3x5x125kg van vorige keer. Tussen de sets door wel mijn quads een beetje gemasseerd en in beweging gehouden, ik had het gevoel dat dat wel hielp)

Front squat
3x100kg
2x105kg (3F)
0x105kg (even uitgenomen en quarter frontsquat gemaakt, maar het voelde echt niet goed)

Good morning
10x80kg
10x80kg
10x80kg (enorm easy :))

Squat
20x60kg (beetje bloed door die harde dingen pompen)

Waarschijnlijk nog niet helemaal hersteld van de training van zaterdag. Desalnietemin voelde ik mij vrij goed, niet zo futloos als de laatste weken. Het gaat dus weer de goede kant op.

Mijn nieuwe materiaal is aangekomen! Maar pff, best wel zwaar om dat allemaal op het eerste verdiep te krijgen, vooral die halters van 70kg :D En dan begon het nog eens te gieten ook (ze hadden alles buiten voor de deur gezet).
Ik heb alles nog niet deftig kunnen bekijken behalve die halters, maar het ziet er allemaal wel in orde uit. Op die hex bar gaan wel niet heel veel schijven passen zo te zien. Mijn riem heb ik nergens gezien... Misschien zit hij in een doos van iets anders, of tussen een van de matjes gerold, dat zal ik vanavond zien. Anders mailtje sturen.
Ik heb nu ook een mooi stevig pallet op mijn appartement. Ik weet alleen niet goed wat ik er mee moet :p
Als vanavond alles op zijn plaats staat, zal ik foto's posten.

Pff, ik ben eindelijk klaar met alles een plaats te geven, was wel een serieus werkje :p
- Nieuwe bar: Prima ding! Die kogellagering is echt stukken beter dan die van mijn oude bar. Als ik met mijn duim aan een sleeve draai zonder de bar zelf vast te houden, blijft de bar gewoon liggen en draait die sleeve een stuk of dertig toertjes. Bij mijn oude bar moet ik de bar zelf vasthouden, en als ik dan aan een sleeve draai, draait die net zo ver als ik hem zelf draai, en daarna stopt hij meteen :p Wat minder is, is dat de greepdiameter ongeveer een halve cm dikker is in omtrek, en dat de verdeling van de knurling en de ringen wat anders is, dus weer even zoeken waar ik hem bij elke oefening het beste vasthoud. Maarja dat zijn details.
- Hex bar: Een goeie 10kg zwaarder dan op de site vermeld stond :p Maakt mij nu niet uit, dat is 10kg minder aan schijven dat ik er moet opsteken. Mooi en stevig ding. Wel wat kleiner dan ik verwacht had, en volgens mij kunnen er ook niet zo heel veel schijven op die sleeves. We zullen zien.
- Matjes: Die waren dan weer groter dan ik verwacht had, of mijn kamer kleiner :p Ik had er 5 van 1x2m, maar ik had er maar 3 nodig. Dat is dan goed voor als ik eens verhuis en ik heb een grotere kamer. Stevige dingen, weegt ook wel iets :p Zal zijn werk goed doen.
- 70kg dumbbells: Damn, die had ik toch wel wat onderschat :p Die dingen verslepen is echt niet gemakkelijk :D! Vooral niet als ze een trap opmoeten... Optillen gaat wel, maar ermee stappen is een ander paar mouwen. Ook wel vrij grote dingen. Ik heb lang zitten zoeken waar ik ze het best kon leggen zodat ze niet in de weg zouden liggen, tot ik bedacht dat die gemakkelijk op hun zij blijven staan en zo ook veel minder plaats innemen :p Waarschijnlijk ga ik ze voorlopig enkel gebruiken om bands aan te hangen als ik speed squats wil doen ofzo. Hopelijk binnenkort om rows te doen, en in de toekomst eens one hand DB press proberen. Voor DB Deadlift (hold) kan ik ze nu misschien ook wel gebruiken.
- Nieuwe riem: Niet aanwezig... :-/

Foto's:
IMG_0446.groot.jpg

IMG_0448.groot.jpg

IMG_0449.groot.jpg

Ga eens naast die dumbbell staan op de foto :p

Die olympische stang van fitness seller heb ik ook. Echt super ding inderdaad.

Ik ben benieuwd hoe die hex bar is om mee te trainen. Ik heb ook lang getwijfeld of ik er een zou kopen of niet maar het is me toch iets teveel geld voor wat het is.

En de riemen zijn idd uitverkocht op fitness seller. Ik heb mijn ook nog niet ontvangen :D

Tot in Maastricht!

Here you go :p

2q1xidf.jpg

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Die olympische stang van fitness seller heb ik ook. Echt super ding inderdaad.

Ik ben benieuwd hoe die hex bar is om mee te trainen. Ik heb ook lang getwijfeld of ik er een zou kopen of niet maar het is me toch iets teveel geld voor wat het is.

En de riemen zijn idd uitverkocht op fitness seller. Ik heb mijn ook nog niet ontvangen :D

Tot in Maastricht!

Ah vandaar dat die er nog niet is :) Stond nochtans niet bij dat ze niet op voorraad waren en ik kreeg ook geen bericht ofzo.

Wat een kloefer seg :D

Ik ben er best wel trots op ja :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven