chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje explosief proberen liften om hem in 1 keer zo hoog mogelijk te krijgen, maar met die schijven is dat echt niet handig. Volgende keer proberen reppen met 100kg en weer gewoon lappen

Pff, ik ben eindelijk klaar met alles een plaats te geven, was wel een serieus werkje
- Nieuwe bar: Prima ding! Die kogellagering is echt stukken beter dan die van mijn oude bar. Als ik met mijn duim aan een sleeve draai zonder de bar zelf vast te houden, blijft de bar gewoon liggen en draait die sleeve een stuk of dertig toertjes. Bij mijn oude bar moet ik de bar zelf vasthouden, en als ik dan aan een sleeve draai, draait die net zo ver als ik hem zelf draai, en daarna stopt hij meteenWat minder is, is dat de greepdiameter ongeveer een halve cm dikker is in omtrek, en dat de verdeling van de knurling en de ringen wat anders is, dus weer even zoeken waar ik hem bij elke oefening het beste vasthoud. Maarja dat zijn details.
- Hex bar: Een goeie 10kg zwaarder dan op de site vermeld stondMaakt mij nu niet uit, dat is 10kg minder aan schijven dat ik er moet opsteken. Mooi en stevig ding. Wel wat kleiner dan ik verwacht had, en volgens mij kunnen er ook niet zo heel veel schijven op die sleeves. We zullen zien.
- Matjes: Die waren dan weer groter dan ik verwacht had, of mijn kamer kleinerIk had er 5 van 1x2m, maar ik had er maar 3 nodig. Dat is dan goed voor als ik eens verhuis en ik heb een grotere kamer. Stevige dingen, weegt ook wel iets
Zal zijn werk goed doen.
- 70kg dumbbells: Damn, die had ik toch wel wat onderschatDie dingen verslepen is echt niet gemakkelijk
! Vooral niet als ze een trap opmoeten... Optillen gaat wel, maar ermee stappen is een ander paar mouwen. Ook wel vrij grote dingen. Ik heb lang zitten zoeken waar ik ze het best kon leggen zodat ze niet in de weg zouden liggen, tot ik bedacht dat die gemakkelijk op hun zij blijven staan en zo ook veel minder plaats innemen
Waarschijnlijk ga ik ze voorlopig enkel gebruiken om bands aan te hangen als ik speed squats wil doen ofzo. Hopelijk binnenkort om rows te doen, en in de toekomst eens one hand DB press proberen. Voor DB Deadlift (hold) kan ik ze nu misschien ook wel gebruiken.
- Nieuwe riem: Niet aanwezig... :-/
Foto's:
http://www.bstrong.net/files/images/IMG_0446.groot.jpg
http://www.bstrong.net/files/images/IMG_0448.groot.jpg
http://www.bstrong.net/files/images/IMG_0449.groot.jpg
Ik weet ook nog niet of ik die oefening er ga inhouden. Wel goeie oefening om stenen los te trekken, wat bij mij het grootste probleem is.
Ik heb wel al gevraagd om de log en yoke voor mij opzij te houden 
Nee die van de onderste staan iets verder uit elkaar.
Sanca: Het is dat dat hoog trekken niet echt handig is met die schijven. Als je te recht komt, gaat dat beginnen schuiven en dat zou wel eens pijnlijk kunnen aflopenIk weet ook nog niet of ik die oefening er ga inhouden. Wel goeie oefening om stenen los te trekken, wat bij mij het grootste probleem is.
Als ik zover ben, ga ik daar dan wel mee verder tot ik die helemaal strikt kan, en dan kijk ik wel eens hoe ik verder ga. Maar zover zijn we dus nog niet.
)
)
Vanaf volgend jaar niet meer hoor. Heb hier voor het eerst sterksteman gedaan, ik doe mee een beetje uit nostalgie en een beetje om mijn lage positie van vorig jaar goed te maken
Ik zie het vooral als training op snelheid en uithouding, mag ook wel es.
)JepVanaf volgend jaar niet meer hoor. Heb hier voor het eerst sterksteman gedaan, ik doe mee een beetje uit nostalgie en een beetje om mijn lage positie van vorig jaar goed te maken
Ik zie het vooral als training op snelheid en uithouding, mag ook wel es.
Er doet ook 4 man mee die bij mij zich op de onderdelen heeft voorbereid, dus ook om hen te steunen.
(En bovendien was de hoofdprijs vorig jaar een weekendje naar een europese stad naar keuze ter waarde van 2000 euro)